Przetargi.pl
Remont (docieplenie) elewacji budynku Szkoły Podstawowej w Warszawiakach w Gminie Niedrzwica Duża

Gmina Niedrzwica Duża ogłasza przetarg

  • Adres: 24-220 Niedrzwica Duża, ul. Lubelska 30
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5175085 , fax. 081 5175085
  • Data zamieszczenia: 2016-05-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Niedrzwica Duża
    ul. Lubelska 30 30
    24-220 Niedrzwica Duża, woj. lubelskie
    tel. 081 5175085, fax. 081 5175085
    REGON: 00054052900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.niedrzwicaduza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont (docieplenie) elewacji budynku Szkoły Podstawowej w Warszawiakach w Gminie Niedrzwica Duża
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac obejmuje: -wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych -wymianę orynnowania -wymianę parapetów -wymianę stolarki -roboty pokrywcze -wymianę instalacji odgromowej -wymianę obróbek blacharskich -roboty towarzyszące Szczegółowy zakres prac określony jest w projekcie budowlanym będącym załącznikiem. Przedmiar robót służy do określenia orientacyjnej ilości prac.W ramach niniejszego zamówienia Zamawiający nie będzie wykonywał n/w robót ujętych w projekcie: -docieplenie stropodachu -opaska wokół budynku -instalacja odgromowa pod opaską -wymiana pozostałej stolarki Wynagrodzeniem Wykonawcy będzie wynagrodzenie ryczałtowe. 2.W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie koszty związane z pełną realizacją przedmiotu zamówienia przez wykonawcę. Niezależnie od zakresu robót ujętego przedmiarem robót, wynagrodzenie ma zawierać wszelkie koszty związane z: organizacją placu budowy (w tym zabezpieczenie w wodę i energię elektryczną) doprowadzeniem terenu prac i terenu przyległego do prowadzonych robót po wykonaniu robót do porządku oraz rekompensatą ewentualnych szkód dla osób trzecich w wynikłych z niewłaściwego prowadzenia prac usuwaniem kolizji i wykonania napraw wynikłych z niewłaściwego prowadzenia prac `przy realizacji inwestycji przez Wykonawcę zagospodarowaniem odpadów zgodnie z zasadami gospodarowania odpadami wykonaniem czynności objętych zamówieniem zgodnie z wymaganiami ochrony środowiska, BHP, p.poż., w sposób nieuciążliwy dla ludzi i środowiska i zapewniający bezpieczeństwo osób oraz mienia wykonaniem czynności objętych zamówieniem zgodnie z wymaganiami ochrony środowiska, BHP, p.poż., w sposób nieuciążliwy dla ludzi i środowiska i zapewniający bezpieczeństwo osób oraz mienia wykonaniem wszelkich elementów nie ujętych w przedmiarze robót a ujętych w projekcie budowlanym wykonaniem wszelkich robót nie ujętych w przedmiarze robót a mających wpływ na prawidłowe wbudowanie materiałów wykonaniem wszystkich prac zgodnie z projektem budowlanym w przypadku rozbieżności pomiędzy projektem a przedmiarem wywiezieniem zagospodarowaniem we własnym zakresie styropianu pozostałego po wykonaniu prac zagospodarowaniem we własnym zakresie gruzu powstałego z rozbiórki elementów znajdujących się na terenie objętym pracami 3.Jeżeli w trakcie prowadzonych robót ze strony Wykonawcy wynikną błędy lub zaniedbania to prace takie zostaną wykonane przez Wykonawcę bez dodatkowego wynagrodzenia i w terminach wynikających z Umowy. W przypadku zaistnienia konieczności wykonania robót nie ujętych w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz SIWZ a niezbędnych do prawidłowego zakończenia zadania Wykonawca musi je realizować w uzgodnieniu z Zamawiającym . Wszelkie samoistne dyspozycje inspektora nadzoru i kierownika budowy będą w tym zakresie bezskuteczne. Wykonawca poinformuje Zamawiającego o zaistniałej sytuacji w celu określenia rodzaju i sposobu wykonania prac. W przypadku zaistnienia konieczności wykonania robót nie ujętych w przedmiarze robót a wynikających z dokumentacji technicznej, SIWZ i niezbędnych do prawidłowego zakończenia zadania Wykonawca zrealizuje te prace na własny koszt. 4.Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zabezpieczy teren robót i teren bezpośrednio przyległy 5.Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt opracuje i zatwierdzi w odpowiednich organach tymczasową organizację ruchu. 6.Wykonawca udziela min. 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty która obejmuje także wszelkie urządzenia i materiały, które wchodzą w skład realizowanej inwestycji. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości Wykonawca w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie dokona ich usunięcia. Bieg terminu gwarancji i rękojmi na wykonane roboty rozpoczyna się z dniem podpisania końcowego protokołu odbioru wykonanych prac. Wykonawca odpowiada za teren budowy od dnia przekazania placu budowy do dnia odbioru końcowego. 7.W celu prawidłowej wyceny zadania zaleca się, by Wykonawca zapoznał się z terenem, na którym realizowane będą roboty 8.Zamawiający przekaże plac budowy przed przystąpieniem do prac na wniosek Wykonawcy. Wykonawca nie może wejść na teren prac gdy plac budowy nie jest przekazany. Po przekazaniu placu budowy Wykonawca odpowiada za teren robót. Wykonawca winien poinformować Zamawiającego o zamiarze przejęcia placu budowy w terminie, który gwarantuje zakończenie prac zgodne z umową. 9.Wykonawca po wykonaniu prac przedłoży atesty i certyfikaty na wbudowane materiały 10.Wykonawca przedłoży atesty i certyfikaty na wbudowane materiały oraz niezbędne badania laboratoryjne w zakresie realizacji zadania zgodnie z zapisami ujętymi w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej. 11.Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia zgodnie z projektem budowlanym, ST, SIWZ oraz sztuką budowlaną. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. 12.Szczegóły dotyczące wykonania elementów zamówienia Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zabezpieczy kable energetyczne podwieszone do budynku Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt wykona ewentualne przepięcie zasilania. Nie dopuszcza się by budynek nie posiadał zasilenia w energię elektryczną w trakcie robót. Wszelkie uzgodnienia z PGE są po stronie Wykonawcy Wykonawca obowiązkowo zapewni możliwość użytkowania obiektu w czasie prowadzenia prac. Wykonawca zabezpieczy teren robót przed wywiewaniem styropianu poza teren prac. Kolor elewacji i rodzaj faktury tynku Wykonawca uzgodni z Zamawiającym 13.Informacje dotyczące wykonania prac: wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych Docieplenie wykonać wg projektu budowlanego wykonanego przez firmę AGBAST. wymiana orynnowania Istniejące rynny i rury spustowe zdemontować. Nowe rynny o średnicy 150 mm i rury spustowe o średnicy 120 mm wykonać z blachy stalowej powlekanej. Kolor blachy do ustalenia z Zamawiającym. Rynny zamontować na ścianach w osiach : B-B, C-C, D-D, E-E, F-F, 2-2, 4-4, 5-5, 6-6, 7-7. Rury spustowe znajdują się na ścianach w osiach: ( F-F:7-7) -narożnik- 1 szt. , ( E-E:7-7)-narożnik- 1 szt. , ( D-D:2-2)-narożnik- 1 szt. ( F-F)- ściana- 1 szt. , ( D-D, 5-5 )-narożnik- 1 szt., ( B-B, 3-3 )-narożnik- 1 szt. , ( B-B) -ściana- 1 szt., , ( C-C, 1-1 )-narożnik- 1 szt., Przewiduje się rynny o średnicy 125 mm i rury spustowe o średnicy 90 mm odprowadzające wodę z daszków nad wejściami w osiach A-A, E-E, 2-2. Wymiary daszków- 3,2 m x0,5 m- 1 szt, 1,5m x 0,5 m - 2 szt. Do wyceny rur spustowych ująć kształtki mając na uwadze wystający cokół C1 na ścianach w osiach A-A, B-B, C-C, 1-1, 4-4, 7-7 wymiana parapetów Wymianę parapetów wykonać wg projektu budowlanego wykonanego przez firmę AGBAST- zestawienie stolarki. wymiana stolarki Wymianę stolarki wykonać wg projektu budowlanego wykonanego przez firmę AGBAST- zestawienie stolarki- drzwi wejściowe w osi 2-2- 1 szt. roboty pokrywcze Pokrycie papą termozgrzewalną istniejących daszków betonowych nad wejściami. Wymiary daszków- 3,2 m x0,5 m- 1 szt, 1,5m x 0,5 m - 2 szt. Pokrycie papą termozgrzewalną murków ogniowych w osiach 1-1, 3-3. wymiana instalacji odgromowej Wymianę instalacji odgromowej wg projektu budowlanego wykonanego przez firmę AGBAST wymiana obróbek blacharskich Obróbki blacharskie przy gzymsie na całym budynku wymienić na nowe na wszystkich gzymsach wg schematów gzymsów G1 i G2. Na ścianach w osiach 1-1 i 3-3 wykonane są murki ogniowe z obróbkami o szer. 60 cm. Na ścianach w osiach A-A, B-B, C-C, 1-1, 4-4, 7-7 jest istniejący cokół wg schematu C1. Należy ocieplić ściany wg projektu i zastosować obróbki blacharskie przy uskoku cokołu. Na pozostałych ścianach jest istniejący cokół wg schematu C2. Należy zniwelować go styropianem. Na ścianach w osiach A-A, 1-1, 3-3 gzyms jest wykonany wg schematu G2. Na pozostałych ścianach w osiach gzyms jest wykonany wg schematu G1. Fotografia DSCN 2119. roboty towarzyszące Do prac towarzyszących należy ująć: -demontaż i ponowny montaż tablic informacyjnych- 2 szt. ( ściana wejściowa do szkoły ) -demontaż i montaż uchwytów na flagi- 3 szt. ( ściana wejściowa do szkoły ) -demontaż i montaż czujki gazowej- 1 szt ( ściana wejściowa do szkoły ) -demontaż i montaż krat okiennych- 7 szt -przepięcie tymczasowe napowietrznego przyłącza energetycznego- 1faza i 3 fazy po 1 szt. -wymiana daszków z pleksi o wy, 1,2 m x 0,8 m - 4 szt -wywiezienie gruzu -schody wejściowe w osi 7-7- pokryć tynkiem elewacyjnym część boczną równoległą do ściany- pow. 1 m2 -wejście do szkoły- murki przy schodach prostopadłe do osi A-A- pokryć tynkiem elewacyjnym pow. pow. 10 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium. 2. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). Wadium należy wnieść w jednej z form wymienionych w art. 45 ust. 6 Ustawy PZP: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) Z treści wadium składanego w innej formie niż pieniądz powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie Zamawiającego. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać tylko przelewem na rachunek bankowy nr: 26 8687 0009 2001 0000 0130 0002 - Bank Spółdzielczy w Niedrzwicy Dużej z dopiskiem wadium nr sprawy ZP.271.1.6.2016 4.Wadium należy wnieść (liczy się data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego) przed upływem terminu składania ofert. 5.Zamawiający prosi o dołączenie potwierdzenia wniesienia wadium do oferty, w celu usprawnienia procedury sprawdzenia wniesienia wadium przez Wykonawcę. 6.W przypadku wniesienia wadium w gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej z treści gwarancji musi wynikać zapewnienie Zamawiającemu przyznania sumy gwarancyjnej nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Z treści gwarancji musi wynikać również zabezpieczenie gwaranta do wypłaty kwoty wadium na zasadach określonych w ustawie Prawo Zamówień publicznych. 7.Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 8Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 9Warunki zwrotu i utraty wadium są określone w art. 46 ustawy Pzp. UWAGA: 1. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. W myśl art. 63. Ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz. U z 2012 poz. 1376 z późn. zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 2.Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy pzp) uważa się za wniesione w terminie, jeżeli wpłynie na konto Urzędu Gminy Niedrzwica Duża przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji na wykonane roboty która obejmuje także wszelkie urządzenia i materiały, które wchodzą w skład realizowanej inwestycji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://ugniedrzwicaduza.bip.lubelskie.pl/index.php?id=81
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach