Przetargi.pl
remont dawnej restauracji z kuchnią i zapleczem socjalnym stanowiącym przebudowę i dostosowanie budynku Zachęty dla osób niepełnosprawnych II faza realizowany w ramach zadania inwestycyjnego pn. modernizacja gmachu Zachęty - Narodowej Galerii Sztuki w Warszawie.

Zachęta Narodowa Galeria Sztuki ogłasza przetarg

  • Adres: 00-916 Warszawa, Plac Małachowskiego 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 556 96 01 , fax. 22 8277886
  • Data zamieszczenia: 2012-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zachęta Narodowa Galeria Sztuki
    Plac Małachowskiego 3 3
    00-916 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 556 96 01, fax. 22 8277886
    REGON: 00027594900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zacheta.art.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    remont dawnej restauracji z kuchnią i zapleczem socjalnym stanowiącym przebudowę i dostosowanie budynku Zachęty dla osób niepełnosprawnych II faza realizowany w ramach zadania inwestycyjnego pn. modernizacja gmachu Zachęty - Narodowej Galerii Sztuki w Warszawie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont dawnej restauracji z kuchnią i zapleczem socjalnym stanowiącym przebudowę i dostosowanie budynku Zachęty dla osób niepełnosprawnych II faza realizowany w ramach zadania inwestycyjnego pn. modernizacja gmachu Zachęty - Narodowej Galerii Sztuki w Warszawie. 2. Przedmiot zamówienia będzie wykonywany na poziomie piwnic. 3. Przy realizacji przedmiotu zamówienia wymagana jest od Wykonawcy stała współpraca z kierownictwem działu administracji i inspektorem nadzoru inwestorskiego w zakresie zastosowania materiałów oraz reakcji na wszelkie sugestie dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia w kwestii zastosowania wymaganych rozwiązań i wszelkich innych mających wpływ na oczekiwany i ostateczny efekt wykonawczy (realizacja wg harmonogramu spisanego przez strony w ciągu 3 dni roboczych po podpisaniu umowy). 4. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej (określającej lokalizację z zaznaczoną strefą przeznaczoną do remontu - rzut piwnic 1:100) w tym przedmiar robót stanowiący zestawienie planowanych prac i przewidywanych kosztów - załącznik nr 1 do SIWZ i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 2 do SIWZ. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w sposobie realizacji przedmiotu zamówienia w trakcie wykonywania robót. 6. W związku z tym, że przedmiot zamówienia będzie wykonywany w obiekcie czynnym może zaistnieć konieczność wykonywania robót w godzinach wieczornych, nocnych, a także w soboty, niedziele i święta. Wymaga się zatem dyspozycyjności pracowników i dysponowanie odpowiednią liczbą personelu, który zapewni realizację celu we wskazanym terminie. Terminy wykonywania koniecznych prac (szczególnie uciążliwych) będą każdorazowo uzgadniane z działem administracji Zachęty. 7. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub załącznikach użyto znaków towarowych lub źródeł pochodzenia, wyrazom takim towarzyszy zwrot lub równoważny. 8. Wskazanie w SIWZ i załącznikach nazwy handlowej określa klasę produktu i służy ustaleniu standardu w zakresie wymogów technicznych, jakościowych postawionych przez Zamawiającego. Uznaje się, że produkt równoważny to produkt o właściwościach jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały określone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Produkt taki powinien posiadać istotne zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry. 9. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę co najmniej 36 miesięcznej gwarancji jakości na przedmiot zamówienia oraz co najmniej 12 miesięcznego okresu rękojmi za wady. 10. Zamawiający zaleca aby Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia zapoznali się w terenie z warunkami wykonania zamówienia, tj. odbyli wizję lokalną. Zamawiający przewiduje wizję lokalną dla wszystkich wykonawców w dniu 25.05.2012 o godz. 13:00. Wykonawcy będą mogli zgłaszać na piśmie wszelkie pytania dotyczące wyjaśnienia treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zakres zamówienia powyżej 14000 euro i poniżej 200 000 euro
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 3 000,- zł (słownie złotych: trzy tysiące). Wadium w pieniądzu uważa się za wniesione skutecznie wówczas, gdy przed upływem terminu do złożenia ofert nastąpi uznanie rachunku zamawiającego (dowód wpłacenia wadium należy załączyć do oferty). 2. Wykonawca wniesie wadium przed upływem terminu składania ofert.: w pieniądzu - na konto Zamawiającego : BRE Bank S.A. Oddział Korporacyjny , ul. Królewska 14, 00-950 Warszawa , Nr 83 1140 1010 0000 2660 9800 1001. lub w jednej z poniżej podanych form: 1) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2) gwarancjach bankowych, 3) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r Nr 42, poz. 275)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zacheta.art.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach