Przetargi.pl
Remont dachu wraz z obróbkami blacharskimi oraz odnowienie elewacji budynku Sądu Okręgowego w Koninie przy ul. Energetyka 5

Sąd Okręgowy w Koninie ogłasza przetarg

  • Adres: 62-510 Konin, ul. Energetyka 5
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 63 2423022 w. 176, 155 , fax. 63 2426569
  • Data zamieszczenia: 2014-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Koninie
    ul. Energetyka 5 5
    62-510 Konin, woj. wielkopolskie
    tel. 63 2423022 w. 176, 155, fax. 63 2426569
    REGON: 31161505700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.konin.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu wraz z obróbkami blacharskimi oraz odnowienie elewacji budynku Sądu Okręgowego w Koninie przy ul. Energetyka 5
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Remont dachu wraz z obróbkami blacharskimi oraz odnowienie elewacji budynku Sądu Okręgowego w Koninie przy ul. Energetyka 5 obejmujący m.in.: 1.1. montaż nowego wyłazu dachowego, 1.2. wykonanie nowego pokrycia dachu z papy termozgrzewalnej oraz obróbek blacharskich attyki, 1.3. montaż rynien i rur spustowych w elewacji frontowej nad wykuszem i wejściem głównym, 1.4. oczyszczenie i mechaniczne zmycie elewacji, 1.5. remont tynku wykusza w elewacji frontowej - przyklejenie siatki z klejem, 1.6. malowanie farbą silikatową fragmentów elewacji z tynku gładkiego, 1.7. remont wejścia dla pracowników w elewacji frontowej. Rozebranie istniejącego podestu. Wykonanie nawierzchni z kostki z montażem wycieraczki systemowej, 1.8. wymiana barierki przy wejściu w elewacji północnej na nową ze stali nierdzewnej, 1.9. montaż nawiewników podokiennych w gabinetach lekarskich, 1.10. montaż wentylatorów wyciągowych w gabinetach lekarskich, 1.11. wymiana bram garażowych, remont pokrycia garażu, posadzki przy wpustach i nawierzchni wjazdu, 1.12. dostawa i montaż budek lęgowych dla ptaków (zgodnie z Decyzją Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu, nr WPN-II.6401.150.2014.AS z 18.06.2014r. i opinią ornitologiczna opracowaną przez mgr inż. Przemysława Kubackiego), 1.13. drobne prace remontowe w toaletach i pomieszczeniach biurowych 2. Przedmiot zamówienia ma być wykonany w oparciu o dokumentację przetargową oraz wizję lokalną w miejscu prowadzenia robót. W razie stwierdzenia przez wykonawcę, że dokumentacja przetargowa zawiera błędy lub braki, winien niezwłocznie powiadomić o tym fakcie zamawiającego. 2.1. W związku z tym, że remont prowadzony będzie na czynnym obiekcie, wykonawca winien zachować wszelkie warunki bezpieczeństwa. 2.2. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty w sposób umożliwiający niezakłóconą pracę Sądu. 2.3. Zamawiający wymaga aby roboty kolidujące z normalną pracą użytkowników obiektu, były prowadzone po godzinie 14-tej i w dni wolne od pracy Sądu. 2.4. Wykonawca w sytuacji zaistnienia konieczności zajęcia pasa drogowego we własnym zakresie dokona niezbędnych zgłoszeń i pokryje wszelkie koszty z tym związane. 2.5. Ze względu na charakter pracy Sądu, Zamawiający zastrzega sobie możliwość okresowego przerwania prac lub czasowego ich ograniczenia. 2.6. Roboty będą prowadzone zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym, który stanowić będzie załącznik do umowy. Harmonogram zostanie opracowany w porozumieniu z Zamawiającym w terminie 5 dni od daty zawarcia umowy. 2.7. Szczegółowy zakres robót do wykonania określony został w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 1 oraz w Opinii ornitologicznej opracowanej przez mgr inż. Przemysława Kubackiego (GRUS) - załącznik nr 1A i Decyzji Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu, nr WPN-II.6401.150.2014.AS z 18.06.2014r. - załącznik nr 1B do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca składając ofertę musi wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach: a. w pieniądzu - przelew na konto Sądu Okręgowego w Koninie - BGK O/Poznań 57 1130 1088 0001 3104 1690 0001 Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym wyżej terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). W przypadku poręczeń bankowych, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych i poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, ich oryginały składane są w kasie Sądu Okręgowego (pokój nr 9) przed upływem terminu składania ofert. 2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 3. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 4. Wykonawca, który nie wniesie wymaganego wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.konin.so.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach