Przetargi.pl
Remont dachu sali sportowej wraz z naprawą fasady aluminiowej sali sportowej w budynku Zespołu Szkół w Szydłowcu przy ul. Wschodniej

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 26-500 Szydłowiec, pl. Rynek Wielki 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 617 86 30 , fax. 048 617 05 10
  • Data zamieszczenia: 2009-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    pl. Rynek Wielki 1 1
    26-500 Szydłowiec, woj. mazowieckie
    tel. 048 617 86 30, fax. 048 617 05 10
    REGON: 00052379000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szydlowiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu sali sportowej wraz z naprawą fasady aluminiowej sali sportowej w budynku Zespołu Szkół w Szydłowcu przy ul. Wschodniej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont dachu sali gimnastycznej: - rozebranie rynien z blachy nadającej się do użytku - 110,00 m - rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów itp. z blachy nadającej się do użytku - 104,00 m2 - demontaż gąsiorów blaszanych - 45,00 m - hale typu lekkiego - płatwie z kształtowników - 2,25 t - dostawa konstrukcji stalowej płatwi z profilu typu omega 50 - 890 m - dostawa i montaż kotew HDA- P M 10x100,20 kotwy przeznaczone do montażu płatwi kotwienie należy wykonać co 2 m Numer Artykułu 331544 - 450,00 szt - pokrycie dachów o pow. ponad 100 m2 o nachyleniu połaci do 85% blachą powlekaną trapezową na łatach - blacha trapezowa T50 gr. 0,75 - 1575,00 m2 - izolacja z folii polietylenowej przymocowana do konstrukcji włóknina antykondensacyjna - 1575,00 m2 - obróbki blacharskie z blachy powlekanej o szer. w rozwinięciu ponad 25 cm - 119,00 m2 - pokrycie dachu blachą dachówkopodobną - gąsiory - 45,00 m - rynny dachowe półokrągłe z blachy powlekanej o średnicy 115 mm - montaż rynien - 90,00 m - rynny dachowe półokrągłe z blachy powlekanej o średnicy 115 mm - montaż lejów spustowych - 4 szt - rynny dachowe półokrągłe z blachy powlekanej o średnicy 115 mm - montaż denek rynnowych - 4 szt Remont fasady na sali gimnastycznej: - naprawa fasady aluminiowej o wymiarach 6x4,5 m - 7 szt; 2,4x1,0 m - 2 szt. Polegająca na wymianie wkrętów mocujących listwy, wykonanie luzów dylatacyjnych wraz z pracą rusztowań.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z 29.01.2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych, - zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) nie mniej niż jedno zamówienie na robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia potwierdzone dokumentem (jedną referencją) stwierdzającym , że robota budowlana została wykonana należycie, - przyjmują warunki umowy, - złożyli ofertę oraz wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia przedstawione w pkt. 6 SIWZ, potwierdzające spełnienie wyżej wymienionych warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1; - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 lub pkt 9. ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają odpowiednie uprawnienia tj.: uprawnienia budowlane osoby będącej kierownikiem budowy wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego; - oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2,3; - kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót stanowiący załącznik Nr 4 i dokumentację projektową - opinia i sposób usunięcia przecieku dachu hali sportowej wraz z naprawą fasady aluminiowej sali sportowej stanowiącą załącznik Nr 5. 2. Inne dokumenty: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 6; wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 7; wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 8;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szydlowiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach