Przetargi.pl
Remont dachu i elewacji budynków Szkoły Podstawowej w Fałkowie, gmina Łubowo

Szkoła Podstawowa w Fałkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 62-262 Fałkowo, Fałkowo 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 427 59 42 , fax. 61 427 58 58
  • Data zamieszczenia: 2014-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa w Fałkowie
    Fałkowo 1 1
    62-262 Fałkowo, woj. wielkopolskie
    tel. 61 427 59 42, fax. 61 427 58 58
    REGON: 00122772800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spfalkowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Szkoła Podstawowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu i elewacji budynków Szkoły Podstawowej w Fałkowie, gmina Łubowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont dachu i elewacji budynków Szkoły Podstawowej w Fałkowie. Na zamówienie składa się: - oczyszczenie pokrycia blaszanego dachu oraz odtłuszczenie konstrukcji pełnościennych - demontaż obróbek blacharskich rynien dachowych i rur spustowych nie nadających się do użytku - montaż nowych rur spustowych i rynien dachowych - malowanie natryskowe dachu - odbicie tynków cementowo - wapiennych i uzupełnienie tynków - naprawa struktury elewacji budynku - oczyszczenie mechaniczne podłoży ścian, zagruntowanie, malowanie 2x tynków zewnętrznych farbą silikonową (kolor uzgodnić z inwestorem na etapie wykonawstwa) - wyprawa elewacyjna ścian - tynk żywiczny - wykonanie podbitki dachu z desek na wpust - lakierowanie podbitki - malowanie farbą olejną balustrad - ustawienie, przestawienie i rozbiórka rusztowań - skucie nierówności betonu - uzupełnienie płytek schodowych i elewacyjnych - osadzenie kratek wentylacyjnych - wymiana daszku stalowego na daszek łukowy z poliwęglanu - przemurowanie kominów - pokrycie dachu papą termozgrzewalną - malowanie 2 x farbą chlorokauczukową powierzchni pełnych - wywóz materiałów z rozbiórki i wywóz gruzu oraz koszty utylizacji - wymalowanie kolorowej grafiki przedstawiającej dzieci uprawiające sport na ścianie sali sportowej ponad dachem szkoły - wzór do uzgodnienia z inwestorem na etapie wykonawstwa (brak informacji w przedmiarze). Szczegółowa specyfikacja techniczna oraz przedmiary robót (tylko jako element pomocniczy, który pozwala oszacować wielkość zamówienia) zostały zawarte w zał. nr 7 do SIWZ. Wskazana jest wizyta na miejscu w celu zapoznania się ze stanem obecnym budynków - po uprzednim telefonicznym umówieniu spotkania z Dyrektor Szkoły. UWAGA! Jeżeli w dokumentacji, o której mowa wyżej zastosowano nazwy producentów lub inne nazwy własne, należy przyjąć, że służą one wyłącznie doprecyzowaniu opisu przedmiotu zamówienia a zamówienie należy wykonać z materiałów wskazanych w dokumentacji lub równoważnych (ewentualne roboty zamienne wynikłe w trakcie realizacji umowy muszą być wprowadzone do umowy aneksem, zasadność ich wykonania potwierdzona protokołem konieczności i kosztorysem zamiennym zaakceptowanym przez strony umowy, koszty robót zostaną wliczone w cenę ryczałtową - mogą to być jedynie zmiany, które ulepszają realizowane zamówienie, usprawniają proces budowy, nie mogą zmieniać zakresu zamówienia). Użyte materiały i urządzenia winny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, posiadać odpowiednie certyfikaty i atesty materiałowe do stosowania w budownictwie a także zapewniać sprawność eksploatacyjną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach