Przetargi.pl
Remont dachu budynku magazynowego nr 510 zlokalizowanego na terenie JW 4229 w Nowogrodzie Bobrzańskim.

Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 65-043 Zielona Góra, ul. Bolesława Chrobrego 7
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 4778388, 4778381, 4778350 , fax. 68 3243307, 3246744
  • Data zamieszczenia: 2014-03-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra
    ul. Bolesława Chrobrego 7 7
    65-043 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 68 4778388, 4778381, 4778350, fax. 68 3243307, 3246744
    REGON: 97039103800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzizielonagora.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizcyjna Skarbu Państwa podległa MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu budynku magazynowego nr 510 zlokalizowanego na terenie JW 4229 w Nowogrodzie Bobrzańskim.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest remont dachu budynku magazynowego nr 510 zlokalizowanego na terenie JW 4229 w Nowogrodzie Bobrzańskim. 2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Budynek magazynowy nr 510 posiada uszkodzone pokrycie stropodachu oraz ubytki w tynkach na ścianach i suficie w części budynku nr 510 A. W budynku należy wykonać roboty remontowe, odtwarzające stan techniczny. Zakres robót obejmuje wykonanie pokrycia papowego dachu, częściową naprawę tynków wewnętrznych, wymianę stolarki okiennej na PCV, remont posadzki w pomieszczeniach magazynu, wykonanie opaski betonowej wokół budynku, montaż drabiny włazowej oraz wymianę instalacji odgromowej napowietrznej. 3. ZAKRES RZECZOWY ROBÓT Branża ogólnobudowlana: W budynku 510 należy wykonać: - demontaż rur spustowych, - roboty rozbiórkowe pokrycia papowego dachu , - utylizację papy, - wykonanie warstwy wyrównawczej na dachu, - wykonanie pokrycia papowego dachu, - wykonanie obróbek blacharskich, - zamontowanie nowych rur spustowych, - remont posadzki w pomieszczeniach magazynu, - przemurowanie wnęk po otworach okiennych, - częściowa naprawa tynków wewnętrznych i roboty malarskie, - wykonanie opaski betonowej wokół budynku, - zamontowanie drabiny włazowej, - zamontowanie nowej stolarki okiennej z PCV. W budynku 510 część A należy wykonać: - oczyszczenie stropodachu , - demontaż rur spustowych i obróbek blacharskich, - roboty rozbiórkowe pokrycia papowego dachu , - utylizację papy, - wykonanie warstwy wyrównawczej na dachu, - wykonanie obróbek blacharskich, - zamontowanie nowych rur spustowych i rynien, - wykonanie pokrycia papowego dachu, - demontaż stolarki okiennej, - zamontowanie nowej stolarki okiennej z PCV, - skucie tynku na ścianach i suficie, - wykonanie tynków wewnętrznych i roboty malarskie, - remont posadzki w pomieszczeniach magazynu, - wykonanie opaski betonowej wokół budynku, - zamontowanie drabiny włazowej. Branża elektryczna W budynku 510 należy wykonać: - demontaż instalacji odgromowej napowietrznej, - zamontowanie nowej instalacji odgromowej napowietrznej, - wymiana uziomu otokowego, - pomiary elektryczne. 4. MATERIAŁY POCHODZĄCE Z ROZBIÓRKI. a) materiały i elementy zaklasyfikowane jako złom stalowy i metalowy (w tym przewody elektryczne, osprzęt elektryczny) pochodzący z rozbiórki należy dostarczyć do magazynu SOI Krosno Odrzańskie znajdującego się w Nowogrodzie Bobrzańskim; b) gruz budowlany, papa oraz pozostałe materiały niezdatne do ponownego użycia należy wywieźć na składowisko odpadów i poddać utylizacji (wymagane są karty odpadu) (powierzyć utylizacje właściwym podmiotom). 5. DOKUMENTACJA OPISUJĄCA PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: Dokumentacja techniczna: a) Rysunek nr 1 - rzut poziomy budynku nr 510, 510 A b) Rysunek nr 2 - przekrój budynku nr 510, 510 A c) Rysunek nr 3 - schemat instalacji odgromowej budynku nr 510, 510 A d) Rysunek nr 4 - zestawienie ślusarki okiennej i drzwiowej (UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest do wykonania własnych pomiarów przed dokonaniem montażu) 6. INNE INFORMACJE. a) Roboty będą prowadzone zgodnie ze sztuką budowlaną, z przestrzeganiem przepisów bhp dla tego rodzaju robót oraz pod nadzorem osoby uprawnionej, a także w taki sposób, aby nie naruszały interesu osób trzecich. b) Wykonawca z chwilą zawarcia umowy zwróci się do Dowódcy Jednostki Wojskowej 4229 o wydanie zezwolenia na wejście określonych osób (pracowników) oraz wjazd sprzętu potrzebnego do wykonania robót. Pracownicy wykonujący roboty od dnia wejścia na teren robót będą posiadać odpowiadające rzeczywistości fotografie (po 1 sztuce każdy) do wykonania przepustek. c) Zamawiający zastrzega sobie prawo nie dopuszczenia do wykonywania prac osób wyznaczonych przez wykonawcę w szczególności karanych i przeciw którym toczy się postępowanie karne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wniesie wadium dla całości zamówienia najpóźniej do upływu terminu składania ofert w kwocie 2 600 zł. 2. W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w formach: 1. pieniądza, 2. poręczeniach bankowych, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłacać należy na rachunek bankowy zamawiającego w NBP O/Zielona Góra, Nr konta 05 1010 1704 0042 7113 9120 0000; 4. Za termin wniesienia wadium w formie pieniądza zamawiający uznaje dzień i godzinę zaksięgowania kwoty wadium na rachunku bankowym zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w kancelarii Zamawiającego w pok. nr 104-105. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 6. Wadium wnoszone w formach innych niż pieniądz, winno gwarantować zamawiającemu wypłatę pełnej kwoty wadium, w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie ważności wadium. 7. Niedopuszczalne jest wprowadzanie jakichkolwiek warunków ograniczających zamawiającemu wypłacenie wadium. 8. Wykonawca, którego oferta przed upływem terminu składania ofert nie będzie zabezpieczona dopuszczalną formą wadium zostanie wykluczona z postępowania w trybie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp, a jego oferta zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy Pzp zostanie uznana przez zamawiającego za odrzuconą. 9. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium co najmniej na okres związania ofertą. 10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania za wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 14. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. b) wykonawca, którego oferta została wybrana: -odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; -nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzizielonagora.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach