Przetargi.pl
Remont dachu budynku Bursy Szkolnej w Stargardzie Szczecińskim

Bursa Szkolna ogłasza przetarg

  • Adres: 73-110 Stargard Szczeciński, Plac Majdanek 7
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 573 28 27 , fax. 91 573 79 30
  • Data zamieszczenia: 2010-08-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Bursa Szkolna
    Plac Majdanek 7 7
    73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 573 28 27, fax. 91 573 79 30
    REGON: 81202698500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bursaszkolna.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu budynku Bursy Szkolnej w Stargardzie Szczecińskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest naprawa oraz wymiana pokrycia dachu budynku Bursy Szkolnej w Stargardzie Szczecińskim. Zakres robót obejmuje: 1) roboty rozbiórkowe, 2) roboty remontowe dachu: a) budynek główny - remont pokrycia: - wymiana uszkodzonych dachówek, - naprawa rynien i rur spustowych, - uzupełnianie i naprawa obróbek blacharskich, - uzupełnianie zaprawy między dachówkami, - naprawa uszkodzonych elementów więźby, b) budynek boczny (skrzydło) - wymiana pokrycia dachu: - wymiana pokrycia dachu na nową dachówkę ceramiczną, - wymiana rynien i rur spustowych, - wykonanie obróbek blacharskich, - obróbka ścian istniejących lukarn, - naprawa lub wymiana uszkodzonych elementów konstrukcyjnych więźby, - naprawa oraz wykończenie zewnętrzne kominów spalinowo - wentylacyjnych, 3) roboty murarskie, 4) wywóz gruzu, 4) roboty towarzyszące związane z remontem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 2 000 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatstargardzki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach