Przetargi.pl
Remont dachów, budynki nr 3 - garażowy, nr 25 i 26 magazynowe - kompleks 8606 Biedrusko dla CSWL Poznań

Wojskowy Zarząd Infrastruktury w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-967 Poznań, ul. Kościuszki 92/98
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8573323 , fax. 061 8572727, 8572489
  • Data zamieszczenia: 2009-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowy Zarząd Infrastruktury w Poznaniu
    ul. Kościuszki 92/98 92/98
    60-967 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8573323, fax. 061 8572727, 8572489
    REGON: 63015300300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzipoznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachów, budynki nr 3 - garażowy, nr 25 i 26 magazynowe - kompleks 8606 Biedrusko dla CSWL Poznań
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont dachów, budynki nr 3 - garażowy, nr 25 i 26 magazynowe - kompleks 8606 Biedrusko dla CSWL Poznań
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium wynosi 5.900,00 zł (słownie: pięć tysięcy dziewięćset złotych) 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, zgodnie z postanowieniami Rozdziału X i może być wniesione w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust 2 pkt 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, należy je wnieść przelewem na konto Wojskowego Zarządu Infrastruktury : NBP O/O POZNAŃ NR 791010 1469 0048 4813 9120 0000 które jest kontem nie oprocentowanym Termin wniesienia wadium : do dnia 17.06.2009 r. - wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert ( art. 45 ust. 3 ustawy PZP )
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Dysponują odpowiednim potencjałem kadrowym umożliwiającym prawidłowe i terminowe wykonanie robót, w tym minimum jedną osobą do pełnienia funkcji: - kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub architektonicznej w minimum ograniczonym zakresie - kierownika robót elektrycznych posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności elektrycznej w minimum ograniczonym zakresie W przypadku nie spełnienia chociażby jednego z ww. warunków oferta nie będzie dalej rozpatrywana a Wykonawca zostanie wykluczony. W celu potwierdzenia spełniania opisanych warunków Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty określone w rozdziale VI pkt.1. Kryteria i sposób oceny spełnienia wymaganych warunków: - warunki wymagane od wykonawców sprawdzane będą na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń. Zbadana zostanie zgodność formy i treści dokumentów z wymaganiami SIWZ oraz właściwe potwierdzenie zgodności kserokopii dokumentów z oryginałem.. - Zamawiający może żądać, w wyznaczonym przez siebie terminie, przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. - przy dokonywaniu oceny spełnienia warunków zamawiający będzie się kierował zasadą - spełnienia lub niespełnienia. Nie może być żadnego stanu pośredniego co oznacza, że warunek spełniony częściowo będzie oceniony jako nie spełniony. Wykonawca musi spełniać wszystkie warunki wymagane przez Zamawiającego. Niespełnienie któregokolwiek warunku będzie przyczyną wykluczenia Wykonawcy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków Wykonawca załączy do formularza oferty (załącznik nr 1 ) następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia ( załącznik nr 3 ) z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych : a) kopie uprawnień budowlanych b) kopie Zaświadczenia przynależności do Samorządu Zawodowego c) zobowiązanie do współpracy osób nie będących etatowymi pracownikami Wykonawcy - zał. nr 4) 4) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Dokumenty załączone do oferty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Uznaje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów załączonych do oferty. 3. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie będzie mógł sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 5. Ponadto Wykonawca dołączy do oferty następujące dokumenty: 1) kosztorys ofertowy na wykonanie robót sporządzony w formie kosztorysu szczegółowego. 2) wykaz wskaźników cenotwórczych do rozliczenia ewentualnych robót dodatkowych zgodnie z załącznikiem nr 5 SIWZ. 3) wykaz tych części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierzy powierzyć podwykonawcy, złożony na druku stanowiącym załącznik nr 6 SIWZ. 4) zestawienie cen jednostkowych zgodnie z załącznikiem nr 7. 5) dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzipoznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach