Przetargi.pl
Remont części pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Słupcy przy ul. Armii Krajowej 2 oraz remont bocznych klatek schodowych (K2 i K3) w budynku Sądu Okręgowego w Koninie przy ul. Energetyka 5

Sąd Okręgowy w Koninie ogłasza przetarg

  • Adres: 62-510 Konin, ul. Energetyka 5
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 63 2423022 w. 176, 155 , fax. 63 2426569
  • Data zamieszczenia: 2015-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Koninie
    ul. Energetyka 5 5
    62-510 Konin, woj. wielkopolskie
    tel. 63 2423022 w. 176, 155, fax. 63 2426569
    REGON: 31161505700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.konin.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont części pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Słupcy przy ul. Armii Krajowej 2 oraz remont bocznych klatek schodowych (K2 i K3) w budynku Sądu Okręgowego w Koninie przy ul. Energetyka 5
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1.CZĘŚĆ I - Remont części pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Słupcy przy ul. Armii Krajowej 2 obejmujący: 1.1. remont klatki schodowej obejmujący m.in.: a)skucie lastrykowych schodów oraz posadzek, b)demontaż balustrad przy biegach schodowych i kraty przy podeście na piętrze, c)wykonanie okładzin (stopnic, podstopnic, spoczników i podestów) z płyt granitowych, d)wykonanie gładzi gipsowej ścian, e)wykonanie tynków ozdobnych o strukturze i kolorze zgodnym z tynkiem na ścianach komunikacji piętra, f)montaż sufitu podwieszonego nad podestem, g)dostawa i montaż balustrad oraz pochwytów przyściennych ze stali nierdzewnej, h)wymiana grzejników; 1.2.remont pomieszczeń komunikacji parteru obejmujący m.in.: a)skucie posadzek gresowych i terakoty, b)demontaż aluminiowej zabudowy szaf instalacyjnych i grzejnika w pom. 101, c)demontaż ścianek aluminiowych wydzielających pomieszczenie ochrony, d)demontaż drzwi płycinowych do wszystkich pomieszczeń dostępnych z korytarzy parteru oraz poszerzenie otworów pod nową stolarkę drzwiową, e)rozebranie drewnianych progów drzwiowych, f)demontaż okienka kasowego, blatu i kraty stalowej przy okienku, g)rozebranie ścianek działowych murowanych oraz wykonanie otworów pod nowoprojektowane drzwi i okienka, h)demontaż sufitów podwieszonych, i)wyrównanie i wykonanie posadzki z płytek gresowych nieszkliwionych wraz z cokolikiem przypodłogowym, j)wykonanie ścianki działowej, k)wykonanie gładzi gipsowej ścian, l)wykonanie tynku ozdobnego o strukturze i kolorze zgodnym z tynkiem na ścianach komunikacji piętra, m)montaż sufitów podwieszonych i malowanie sufitów farbą emulsyjną w pomieszczeniach gdzie nie przewidziano sufitu podwieszonego, n)wykonanie zabudowy szaf instalacyjnych w pom. 101, o)wymiana przewodów i kratek wentylacyjnych, p)dostawa i montaż ślusarki drzwiowej i okiennej, q)roboty instalacyjne sanitarne; 1.3.wymiana instalacji elektrycznej oraz montaż dodatkowych elementów instalacji w wybranych pomieszczeniach parteru i piętra; 1.4.remont sal rozpraw (pom. 107 i 108); 1.5.remont pomieszczenia ochrony; 1.6.remont pomieszczeń biurowych i kasy (pom. 109 i 112) z utworzeniem Punktu Obsługi Interesanta; 1.7.remont pomieszczeń sanitarnych polegający na wydzieleniu pomieszczenia WC dla personelu oraz WC dla interesantów przystosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych. 2.CZĘŚĆ II - Remont bocznych klatek schodowych (K2 i K3) w budynku Sądu Okręgowego w Koninie przy ul. Energetyka 5 obejmujący: 2.1.skucie istniejących posadzek lastrykowych z biegów, spoczników i podestów schodowych, 2.2.demontaż istniejących balustrad, 2.3.wykonanie nowych okładzin posadzkowych na biegach, spocznikach i podestach schodowych z płyt granitowych (stopnice z paskiem antypoślizgowym), 2.4.wykonanie nowych balustrad, 2.5.wykonanie pochwytów przyściennych wzdłuż biegów schodowych z kształtownika stalowego malowanego proszkowo, umożliwiających lewo i prawostronne ich użytkowanie. 2.6.Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 3.Przedmiot zamówienia ma być wykonany w oparciu o dokumentację przetargową oraz wizję lokalną w miejscu prowadzenia robót. W razie stwierdzenia przez wykonawcę, że dokumentacja przetargowa zawiera błędy lub braki, winien niezwłocznie powiadomić o tym fakcie zamawiającego. 4.W związku z tym, że remont prowadzony będzie na czynnym obiekcie, wykonawca winien zachować wszelkie warunki bezpieczeństwa. 5.Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty w sposób umożliwiający niezakłóconą pracę Sądu. 6.Zamawiający wymaga aby roboty kolidujące z normalną pracą użytkowników obiektu, były prowadzone po godzinie 14-tej i w dni wolne od pracy Sądu. 7.Ze względu na charakter pracy Sądu, Zamawiający zastrzega sobie możliwość okresowego przerwania prac lub czasowego ich ograniczenia. 8.Roboty będą prowadzone zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym, który stanowić będzie załącznik do umowy. Harmonogram zostanie opracowany w porozumieniu z Zamawiającym w terminie 5 dni od daty zawarcia umowy. 9.Wykonawca przed rozpoczęciem robót przedstawi Zamawiającemu Plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z art. 21a Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2013.1409 j.t.). 10.Szczegółowy zakres robót do wykonania określony został w opracowanej przez Biuro Projektów i Usług AG PROJEKT Arkadiusz Guźniczak dokumentacji projektowej, przedmiarach robót i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 1A (Część I) i załącznik nr 1B (Część II) do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 11.Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia i dokumentacja projektowa opracowana dla przedmiotu zamówienia udostępniona jest na stronie internetowej www.konin.so.gov.pl oraz do wglądu - w Sądzie Okręgowym w Koninie ul. Energetyka 5 (pok. nr 220). Dokumentacja będzie udostępniana wykonawcom w godzinach od 8:00 do 15:00 po uprzednim uzgodnieniu terminu. 12.Gwarancja. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji dla przedmiotu zamówienia - co najmniej 3 lata od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Każdy Wykonawca składając ofertę musi wnieść wadium w wysokości: a.5.000,00 zł (pięć tysięcy złotych) - w przypadku składania oferty na część I zamówienia, b.2.000,00 zł (dwa tysiące złotych) - w przypadku składania oferty na część II zamówienia. 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach: a.w pieniądzu - przelew na konto Sądu Okręgowego w Koninie - BGK 83 1130 1017 0021 1000 1390 0004 Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym wyżej terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego, b.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c.gwarancjach bankowych, d.gwarancjach ubezpieczeniowych, e.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). W przypadku poręczeń bankowych, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych i poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, ich oryginały składane są w kasie Sądu Okręgowego (pokój nr 9) przed upływem terminu składania ofert. 3.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 4.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a.odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b.nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c.zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 5.Wykonawca, który nie wniesie wymaganego wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.konin.so.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach