Sąd Okręgowy w Koninie ogłasza przetarg
- Adres: 62-510 Konin, ul. Energetyka 5
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 63 2423022 w. 176, 155 , fax. 63 2426569
- Data zamieszczenia: 2016-06-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Koninie
ul. Energetyka 5 5
62-510 Konin, woj. wielkopolskie
tel. 63 2423022 w. 176, 155, fax. 63 2426569
REGON: 31161505700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.konin.so.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont części pomieszczeń w budynku Sądu Okręgowego w Koninie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest Remont części pomieszczeń w budynku Sądu Okręgowego w Koninie obejmujący: 1.1 Remont wszystkich pomieszczeń sanitarnych na parterze, I i II piętrze (pomieszczenie nr 2, 27, 28, 124, 128,129, 131, 201 i 218), 1.2 Remont pomieszczenia nr 19 na parterze z adaptacją na czytelnię akt, 1.3 Remont sal rozpraw na I piętrze (pomieszczenie 102, 106 i 126), 1.4 Remont sali konferencyjnej na II piętrze (pomieszczenie 223), 1.5 Inne prace remontowe takie jak: - wymiana krat okiennych w pomieszczeniach nr 13 i 14 na parterze, - wymiana drzwi wejściowych do magazynu (pomieszczenie nr 13) i do archiwum (pomieszczenie nr 14) w piwnicy, - demontaż i wykonanie nowej zabudowy rur instalacyjnych w pomieszczeniu archiwum (pomieszczenie nr 15) w piwnicy, - wymiana ościeżnicy drzwiowej do pomieszczenia Wydziału Cywilnego na parterze (pomieszczenie nr 15), - montaż dodatkowych łączników oświetlenia w korytarzu (pomieszczenie nr 19) w piwnicy.2. Przedmiot zamówienia ma być wykonany w oparciu o dokumentację przetargową oraz wizję lokalną w miejscu prowadzenia robót. W razie stwierdzenia przez Wykonawcę, że dokumentacja przetargowa zawiera błędy lub braki, winien on niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Zamawiającego. 3.Wizji lokalnej można dokonać w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do godz. 14.00, po wcześniejszym umówieniu terminu z upoważnionym pracownikiem Zamawiającego - Marcinem Jamrószką - tel. 63 242 30 22 wew. 157. 4. W związku z tym, że remont prowadzony będzie w czynnym obiekcie, Wykonawca winien zachować wszelkie warunki bezpieczeństwa.5.Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty w sposób umożliwiający niezakłóconą pracę Sądu. 6. Zamawiający wymaga aby roboty kolidujące z normalną pracą użytkowników obiektu, a w szczególności głośne kucia, wiercenia, rozbiórki itp., były prowadzone po godzinie 14-tej i w dni wolne od pracy w Sądzie. 7. Ze względu na charakter pracy Sądu, Zamawiający zastrzega sobie możliwość okresowego przerwania prac lub czasowego ich ograniczenia. 8. Roboty będą prowadzone zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym, który stanowić będzie załącznik do umowy. Harmonogram zostanie opracowany w porozumieniu z Zamawiającym w terminie 5 dni od daty zawarcia umowy. 9. Wykonawca przed rozpoczęciem robót przedstawi Zamawiającemu Plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z art. 21a Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2016.290 j.t.). 10. Szczegółowy zakres robót do wykonania określony został w opracowanej przez Biuro Projektów i Usług AG PROJEKT Arkadiusz Guźniczak dokumentacji projektowej, przedmiarach robót i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 1 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 11. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia i dokumentacja projektowa opracowana dla przedmiotu zamówienia udostępniona jest na stronie internetowej www.konin.so.gov.pl oraz do wglądu - w Sądzie Okręgowym w Koninie ul. Energetyka 5 (pok. nr 220). Dokumentacja będzie udostępniana Wykonawcom w godzinach od 8:00 do 15:00 po uprzednim uzgodnieniu terminu. 12. Gwarancja. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji dla przedmiotu zamówienia - co najmniej 3 lata od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Każdy Wykonawca składając ofertę musi wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych). 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach: a. w pieniądzu - przelew na konto Sądu Okręgowego w Koninie - BGK 83 1130 1017 0021 1000 1390 0004 Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli kwota wadium w podanym wyżej terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). W przypadku poręczeń bankowych, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych i poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, ich oryginały składane są w kasie Sądu Okręgowego (pokój nr 9) przed upływem terminu składania ofert. 3. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 4. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c.zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 5. Wykonawca, który nie wniesie wymaganego wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.konin.so.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja posadzek hali basenowej przy ul. Mahle 4 w Krotoszynie
Dodano: 2016-07-27 - Remont schodów zewnętrznych wejściowych i pochylni do budynku Sądu Rejonowego w Pile przy Al.Powstańców Wielkopolskich 79
Dodano: 2016-07-27 - Roboty budowlane związane z renowacją elewacji Zamku Kórnickiego w zakresie: wykonanie prac remontowych i renowacyjnych murów zewnętrznych - ceglana część elewacji z wyłączeniem wieży
Dodano: 2016-07-27 - wymiana wykładzin w pokojach 325, 328, 329, 331 w budynku Collegium Maius, malowanie pomieszczeń 101A, 107B, 108B w budynku Collegium Novum
Dodano: 2016-07-27 - Roboty konserwacyjno - ogólnobudowlane budynków nr 3, 14, 45 i 49 w kompleksie wojskowym przy ul. Bukowskiej 34 w Poznaniu
Dodano: 2016-07-26 - Remont części Pomieszczeń dla Osób Zatrzymanych zlokalizowanych w budynku Komendy Miejskiej Policji w Koninie
Dodano: 2016-07-26 - REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ
Dodano: 2016-07-26 - Wykonanie remontu związanego z malowaniem korytarzy na I, II oraz III piętrze w budynku Domu Studenckiego AWF przy ul. Św. Rocha 9 w Poznaniu (RZP-2003-12/16/ZP)
Dodano: 2016-07-25 - Termomodernizacja budynku mieszkalnego położonego w Chodzieży przy ul. Rynek 1
Dodano: 2016-07-21 - Remont dachu budynku nr 1 przy ul. Bukowskiej 34 w Poznaniu
Dodano: 2016-07-21