Przetargi.pl
Remont części połaci dachowej na budynku szkoły podstawowej w Kicinie

Gmina Czerwonak ogłasza przetarg

  • Adres: 62-004 Czerwonak, ul. Źródlana 39
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 6544204 , fax. 61 8120270
  • Data zamieszczenia: 2013-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czerwonak
    ul. Źródlana 39 39
    62-004 Czerwonak, woj. wielkopolskie
    tel. 61 6544204, fax. 61 8120270
    REGON: 63125874400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czerwonak.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont części połaci dachowej na budynku szkoły podstawowej w Kicinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje, w szczególności: 1)rozbiórki i demontaże: a)rozebranie obróbek blacharskich rynien dachowych nienadających się do użytku - 71 m, b)rozebranie obróbek blacharskich rur spustowych nienadających się do użytku - 49,60 m, c)rozebranie obróbek blacharskich murów, okapów itp. nienadających się do użytku - 34,525 m2, d)rozbiórka pokrycia z papy 1-sza warstwa na dachach drewnianych - 202,60 m2, e)rozbiórka pokrycia z papy następna warstwa na dachach drewnianych - 202,60 m2, f)wywóz materiałów z rozbiórki samochodami wywrotkami na odległość do 1 km - 2,026 m3, g)wywóz gruzu samochodami wywrotkami za każdy następny 1 km do 10 km - 2,026 m3, h)utylizacja papy - 1,823 Mg, 2)roboty naprawcze deskowania, konserwacja i wyprofilowanie spadków w pachwinach połaci dachowych: a)wymiana deskowania dachu z desek, gr. 25 mm na styku uszkodzonego, podczas rozbiórki, pokrycia i obróbek blacharskich 25% połaci dachu - 50,65 m2, b)wykonanie konstrukcji z łat pod deskowanie w celu wyprofilowania spadku w pachwinach dachu kopertowego i dachów sąsiednich dwuspadowych - 6,50 m2, c)deskowanie połaci dachowych płytą OSB grub. 22 mm - 6,50 m2, d)impregnacja 2-krotnie desek przez smarowanie preparatami solowymi - 202,60m2, e)malowanie lakierobejcom 2 x podbitki w strefie okapów - 18,00 m2, 3)roboty dekarsko - blacharskie: a)obróbki blacharskie z blachy powlekanej o szer. do 25 cm - 17,68 m2, b)obróbki blacharskie z blachy powlekanej o szer. od 25 cm - 16,854 m2, c)montaż prefabrykowanych rynien z blachy tytan cynk półokrągłych fi 150 - dach sali sportowej - 33,70 m, d)montaż prefabrykowanych rynien z blachy tytan-cynk półokrągłych fi 120 - 37,30 m, e)montaż prefabrykowanych rur spustowych z blachy tytan-cynk okrągłych fi 100 - 49,60 m, f)montaż prefabrykowanych rur spustowych z blachy tytan-cynk okrągłych fi 150 rura rozsączająca na dachu cz. niższej elewacji północnej - 10,00 m, g)przeczyszczenie podejścia odpływowego fi do 160 mm - deszczówka - 4 szt., h)renowacja dachów papą termozgrzewalną DKD - przygotowanie podłoża - 202,60 m2, i)pokrycie dachu o powierzchni do 100 m2 papą zgrzewalną podkładową - 202,60 m2, j)pokrycie dachu o powierzchni ponad 100 m2 papą zgrzewalną wierzchniego krycia gr. min. 5,0 mm, k)montaż prefabrykowanej rury wentylacyjnej przestrzeń poddasza z blachy OC gr. 0,55 mm - 8,0 szt., l)pokrycie dachówką bitumiczną o kształcie prostokątnym na zszywki - 163,60 m2, 4)remont bloku wentylacyjnego: a)rozebranie wykładziny ściennej z płytek klinkierowych z bloku wentylacyjnego - 1,98 m2, b)docieplenie bloku wentylacyjnego styropianem FS 20 grub. 3 cm z siatką na zaprawie klejowej - 5,40 m2, c)ocieplenie ścian płytami styropianowymi ochrona narożników kątownikiem - 4,40 m, d)tynki z różnobarwnych kamieni uziarnienie 1,5 - 5,40 m2, 5)instalacja odgromowa: a)wymiana wsporników instalacji odgromowej na dachu płaskim z papą na drewnie - 57,00 szt., b)wymiana pręta instalacji odgromowej o przekroju przewodów do 200 mm2 na dachu płaskim - 85,00 m, c)wymiana złączy instalacji odgromowych kontrolnych połączenie pręt-pręt- 8,00 szt., d)wymiana złączy instalacji odgromowych kontrolnych połączenie pręt - płaskownik - 3,00 szt., e)badania instalacji odgromowej - pomiar pierwszy - 1 szt., f)badania instalacji odgromowej - pomiar następny - 2 szt. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią następujące załączniki do SIWZ: 1)Dokumentacja projektowa, 2)Przedmiar robót, 3)pecyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w odpowiednio w wysokości: 1 000 PLN (słownie PLN: jeden_tysiąc) 2. Forma wadium: Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancjach z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Miejsce, sposób i termin wniesienia wadium: 1) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Zachodni WBK S.A. VII O. Poznań nr rachunku: 24 1090 1737 0000 0001 0792 9837 na przelewie należy umieścić informację - Wadium - Remont części połaci dachowej na budynku szkoły podstawowej w Kicinie, 2) wadium w pozostałych akceptowanych formach należy złożyć w oryginale - przed upływem terminu składania ofert - w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Czerwonak, ul. Źródlana 39, pok. 102, 3) do oferty należy dołączyć kserokopię wnoszonego wadium, 4) wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. Zwrot wadium: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pktu 6 ppkt 2); 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli było wymagane; 3) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5. Ponowne wniesienie wadium: Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pktu 4 ppkt 1), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6. Zatrzymanie wadium: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy - jeżeli było wymagane; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.czerwonak.pl/public/?id=117867
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach