Przetargi.pl
Remont części instalacji elektrycznej w budynku stołówki studenckiej w Cieszynie ul. Bielska 66

Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 40-007 Katowice, ul. Bankowa 12
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3592048 , fax. 32 3592048
  • Data zamieszczenia: 2013-06-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
    ul. Bankowa 12 12
    40-007 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 3592048, fax. 32 3592048
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont części instalacji elektrycznej w budynku stołówki studenckiej w Cieszynie ul. Bielska 66
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie części instalacji elektrycznej w budynku stołówki studenckiej w Cieszynie przy ul. Bielskiej 66. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 3. Zakres robót obejmuje: Roboty budowlane: - roboty rozbiórkowe: - demontaż sufitu podwieszonego drewnianego, - demontaż boazerii z płyt pilśniowych fornirowanych z pow. ścian i filarów, - demontaż listew drewnianych montażowych osadzonych w ścianach, - uzupełnienie tynku po demontażu listew, - przetarcie istniejących tynków wewnętrznych, - wykonanie gładzi gipsowych, - wykonanie sufitów podwieszonych z rastrami o wym.600*600 mm, - dwukrotne malowanie pow. ścian farbą akrylową w kolorze, - wywiezienie i utylizacja materiałów pochodzących z remontu, Roboty instalacji elektrycznych - demontaż osprzętu elektrycznego, opraw oświetleniowych i tablic rozdzielczych, - demontaż przewodów wlz i przewodów obwodowych, - montaż instalacji elektr. p/t oraz w korytach instalacyjnych n/t, - montaż tablicy rozdzielczej TR w piwnicy budynku Uśka,.wyl gl. WG 100 [A], z sygnalizacją i zabezpieczeniami nadprądowymi B16 A szt. 10, i B25 A szt.4, zabezp. topikowymi 3 x 35 [A] szt.3, układami pomiarowymi kontrolnymi stołówki i Antidotum, oraz wyłącznikami różnicowoprądowymi szt.6 , - instalacja oświetlenia ogólnego w Sali konsumpcyjnej i małej salce, Eśr = 100 [lx] oprawy świetlówkowe 2 x 36 [W]. rastrowe z odbłyśnikiem parabolicznym PAR , statecznik elektroniczny EVG, świetlówki 3-pasmowe, barwa światła 830, - instalacja oświetlenia awaryjnego oprawy 2x36 [W] Esr = 1 [lx] , rastrowe, z odbłyśnikiem parabolicznym, statecznik elektroniczny EVG, moduł awaryjny 3-godzinny, świetlówki 3-pasmowe barwa światła 830, - instalacja oświetlenia kierunkowego 1 x 9 [W] z piktogramem kierunku dróg ewakuacji zgodny z planem ewakuacji Administratora obiektu, (szt. 3), - instalacja gniazd wtyczkowych 230 [V] p/t, IP 43, 16 [A], - wlz-ty YDY 5 x 6 mm2 ( zasilanie instal . oświetl. Antidotum) oraz GLZ-ty YKY 5 x 35 mm2 zasilanie tablicy TR (piwnica) z tablicy głównej TG - parter, - instalacja wlz siły YKY 5 x 16 mm2 Antidotum - piwnica, - instalacja wlz siły YKY 5 x 15 mm2 stołówka parter, - kable napięcie znamionowe izolacji przewodów nie mniejsze niż .0,66 / 1,0 kV, - przewody napięcie znamionowe izolacji 500/750 [V], układane w bruzdach p/t + korytka n/t, - aparatura modułowa w tablicach rozdzielczych - wytrzymałość zwarciowa co najmniej 10 [kA], - tablice TR piwnica z ochroną przeciwprzepięciową kl. C (II - stopień), - rezystancja uziemienia roboczego i funkcjonalnego zmierzona kalibrowanym i atestowanym mostkiem udarowym nie może być większa jak 2 [om], Dokumentacja powykonawcza oczekiwana zgodnie z Prawem Budowlanym w 2 egz. Odbiór robót na bazie obowiązujących PN i przepisów szczegółowych oraz dokumentację pomiarową Wykonawcy tj. 1. Pomiar ciągłości i stanu izolacji kabli i przewodów 2. Pomiary skuteczności ochrony przeciwporażeniowej i przeciwprzepięciowej 3. Pomiary natężenia oświetlenia 4. Szkice i schematy powykonawcze instalacji elektrycznej 5. Atesty i certyfikaty zastosowanych materiałów 4. Na opis przedmiotu zamówienia, składają się następujące dokumenty: 1) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) - załącznik nr 2A do SIWZ 2) Przedmiary robót: część budowalna - załącznik nr 2B do SIWZ, część elektryczna - załącznik nr 2C do SIWZ, 3) Dokumentacja zdjęciowa - załącznik nr 2D do SIWZ 5. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (przedmiarach, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, projektach technicznych) podane są wskazania dotyczące określonej marki, znaku towarowego, producenta, dostawcy oznacza to, że Zamawiający użył powyższych określeń jako przykładowych i pomocniczych i należy odczytywać je ze wskazaniem lub równoważne. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 7. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. 8. Termin realizacji: 60 dni od dnia 02.09.2013. 9. Wymagany minimalny okres gwarancji: -na wykonane roboty - 36 miesięcy; -na zastosowane materiały, zamontowane urządzenia - 36 miesięcy, a jeżeli gwarancja producenta jest dłuższa , zgodnie z gwarancją producenta. Okres gwarancji rozpoczyna się z chwilą podpisania protokołu odbioru końcowego. 10. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 1C do SIWZ) 11. Rozliczenia finansowe dokonywane między Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN). 12. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 13. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 14. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 15. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 16. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienia publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych, 00/100); 2. Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, na rachunek Zamawiającego: ING Bank Śląski Spółka Akcyjna o/Katowice, nr rachunku: 29 1050 1214 1000 0022 0331 4816 lub 2) w poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (zobowiązanie pieniężne) lub 3) w gwarancjach bankowych lub w gwarancjach ubezpieczeniowych lub 4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Za datę wniesienia wadium przelewem uważa się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego -Wadium powinno wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert. 4. Wymagania dotyczące wadium wnoszonego w formie gwarancji i poręczeń: 1) nie budzące wątpliwości, zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty beneficjentowi/wierzycielowi (Zamawiającemu) należności, w przypadku, gdy: a. zleceniodawca/dłużnik (Wykonawca) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; b. oferta zleceniodawcy / dłużnika (Wykonawcy) została wybrana, a zleceniodawca/dłużnik (Wykonawca) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie zleceniodawcy/dłużnika (Wykonawcy). 2) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela winno być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie beneficjenta/wierzyciela (Zamawiającego), 3) gwarancja/poręczenie winny spełniać wymogi określone we właściwych przepisach. Powyższe warunki muszą wynikać z gwarancji lub poręczenia. 5. Wadium, bez względu na sposób jego wniesienia, musi obejmować cały okres związania ofertą, o którym mowa w rozdziale VI pkt 2 niniejszej Specyfikacji. 6. W przypadkach, o których mowa w rozdziale VI pkt 3 niniejszej Specyfikacji Wykonawca zobowiązany będzie do przedłużenia okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, do wniesienia nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. Wykonawca dokonuje przedłużenia okresu ważności wadium samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego zgodnie z przepisem art. 85 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych albo na wezwanie Zamawiającego, zgodnie z przepisem art. 184 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. W przypadku wniesienia wadium przelewem zaleca się, aby Wykonawca dołączył do oferty kserokopię dokonania przelewu. 8. W przypadku wniesienia wadium w pozostałych formach (gwarancje, poręczenia) oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium Wykonawca winien dołączyć do oferty. 9. Zamawiający dokona zwrotu wadium Wykonawcom zgodnie z postanowieniami art. 46 ust. 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca: 1) w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, 2) którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. UWAGA: Gwarant/poręczyciel nie może uzależniać wykonania obciążającego go świadczenia na rzecz Zamawiającego od zachowania jakichkolwiek innych rygorów poza złożeniem przez Zamawiającego gwarantowi pisemnego oświadczenia, w którym zawarte jest żądanie wypłacenia oznaczonej kwoty pieniężnej na mocy udzielonej gwarancji (np. rygorem powodującym wadliwość złożonego dokumentu będą zapisy typu: w celu identyfikacji żądanie zapłaty należy przesłać za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek beneficjenta, bank musi potwierdzić, że podpisy złożone na żądaniu zapłaty należą do osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu beneficjenta; kwota gwarancji ulega zmniejszeniu w miarę upływu terminu jej ważności; gwarant jest zwolniony z realizacji gwarancji na skutek działań wojennych, stanu wyjątkowego, strajków, manifestacji, rewolucji, wewnętrznych zamieszek, aktów terroru, sabotażu, działania energii jądrowej, itp.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.us.edu.pl/zamowienia-publiczne/1/r/1
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach