Przetargi.pl
REMONT CZĄSTKOWY NAWIERZCHNI W CIĄGU DRÓG WOJEWÓDZKICH UTRZYMYWANYCH PRZEZ POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W MYSZKOWIE

Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-310 Żarki, ul. Myszkowska 59
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3148304 , fax. 034 3148304
  • Data zamieszczenia: 2015-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie
    ul. Myszkowska 59 59
    42-310 Żarki, woj. śląskie
    tel. 034 3148304, fax. 034 3148304
    REGON: 15140586600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.myszkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT CZĄSTKOWY NAWIERZCHNI W CIĄGU DRÓG WOJEWÓDZKICH UTRZYMYWANYCH PRZEZ POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W MYSZKOWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje następujące asortymenty robót i przewidywalny zakres poszczególnych asortymentów robót: ZADANIE 1 - Wymiana nawierzchni odcinka drogi wojewódzkiej Nr 789 relacji Żarki - Niegowa na szacunkowej długości 0,6 km; ZADANIE 2 - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej dróg wojewódzkich - wykonanie nakładek bitumicznych z betonu asfaltowego przy krawędziach jezdni (o śr. szer. od 2,0 m do 3,0 m) w szacunkowej ilości do 8000 m2; ZADANIE 3 - Remont cząstkowy nawierzchni z kostki kamiennej granitowej w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 789 w m. Koziegłowy w szacunkowej ilości do 650 m2. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację zakresu rzeczowego robót budowlano-drogowych polegających na rozebraniu istniejącej nawierzchni i ułożeniu nowych warstw bitumicznych jezdni wraz z uzupełnieniem i zagęszczeniem poboczy odcinka remontowanej drogi oraz rozebraniu i ułożeniu (przez przebrukowanie) nawierzchni z kostki kamiennej (granitowej), w ciągu dróg wojewódzkich utrzymywanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie. Zakres przedmiotu zamówienia przewiduje m.in.: frezowanie nawierzchni bitumicznych, rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej-granitowej, roboty rozbiórkowe podbudowy z kruszywa kamiennego, oczyszczenie i skropienie nawierzchni bitumicznych pod nowe warstwy min.-bit. (wiążące i ścieralne), ułożenie nowej warstwy wiążącej z mieszanek min.-bit. grysowych gr. 8 cm po zagęszczeniu, ułożenie nowej warstwy ścieralnej z mieszanek min.-bit. grysowych gr. 4 cm i 6 cm po zagęszczeniu, obustronne mechaniczne ścinanie, uzupełnienie i wzmocnienie poboczy na remontowanych odcinkach dróg o nawierzchni bitumicznej, odtworzenie oznakowania poziomego drogi, wykonanie nowej podbudowy betonowej pod nawierzchnię z kostki kamiennej granitowej, ułożenie (przebrukowanie) nawierzchni z kostki kamiennej granitowej. Szczegółową technologię i wymogi wykonania powyższych robót przedstawia Przedmiar Robót stanowiący wiążący załącznik do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w celu uczestnictwa w postępowaniu żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie: ZADANIE NR 1 - 11.000,00 zł Słownie złotych: jedenaście tysięcy złotych 00/100, ZADANIE NR 2 - 11.000,00 zł Słownie złotych: jedenaście tysięcy złotych 00/100, ZADANIE NR 3 - 2.000,00 zł Słownie złotych: dwa tysiące złotych 00/100. FORMY WNIESIENIA WADIUM: a. pieniądz; b. poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancje bankowe; d. gwarancje ubezpieczeniowe; e. poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z poźn. zm. Informacje dodatkowe o Wadium: 1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej wpłaca się przelew na rachunek zamawiającego, za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść w terminie wcześniejszym na rachunek Zamawiającego tj. Powiatowego Zarządu Dróg w Myszkowie przed upływem terminu składania ofert, tak by przed godz. 9.00 dnia 28.10.2015 r. środki wpłynęły na rachunek bankowy PZD i oferta była zabezpieczona wadium. Dane rachunku bankowego Zamawiającego: Międzypowiatowy Bank Spółdzielczy w Myszkowie - Nr konta: 06 8279 0000 0100 2378 2001 0105 podając nazwę wpłacającego oraz informację czego wpłata dotyczy - wadium przetargowe na: Remont cząstkowy nawierzchni w ciągu dróg wojewódzkich utrzymywanych przez Powiatowy zarząd Dróg w Myszkowie - ZADANIE NR ... 2. Zamawiający informuje, że kserokopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem wniesionego wadium należy dołączyć do oferty. 3. Wadium będzie zwrócone w terminie i na warunkach wskazanych w art.46 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. - Dz. U. z 2013 r. poz. 907 tekst jednolity z późn. zm. 4. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu Zamawiający zgodnie z art. 46 ust.4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art.46 ust 4a i 5 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art.46 ust.3 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Wadium wnoszone w poręczeniach bankowych, gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej, winno być wystawione na druku wystawcy. Wyżej wymienione gwarancje powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać niżej wymienione elementy: a. nazwę dającego zlecenie i adres jego siedziby, b. nazwę postępowania na które zostaje złożone wadium, c. nazwę Beneficjenta, d. kwota wadium, która ma być zabezpieczona gwarancją, e. zobowiązanie gwaranta do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty wadium na pierwsze pisemne, doręczone przez zamawiającego żądanie zapłaty, f. okres obowiązywania, g. warunki wygaśnięcia, h. okres gwarancji musi obejmować cały okres związania ofertą, i. gwarancja musi być podpisana przez osoby/ę uprawnioną zgodnie z zasadami reprezentacji Gwaranta. 8. Wadium wnoszone w poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - w Sekretariacie II piętro pokój Nr 1 przed terminem składania ofert, a kserokopię wniesienia wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy dołączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: OKRES GWARANCJI UDZIELONEJ PRZEZ WYKONAWCĘ
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.myszkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach