Przetargi.pl
Remont chodnika przy drodze powiatowej -ul. Gościniec w Woli Gołkowskiej, gm. Piaseczno postępowanie nr 14/KDM/2009

Zarząd Dróg Powiatowych w Piasecznie ogłasza przetarg

  • Adres: 05-500 Piaseczno, ul. Elektroniczna 4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7562480 (82)
  • Data zamieszczenia: 2009-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Piasecznie
    ul. Elektroniczna 4 4
    05-500 Piaseczno, woj. mazowieckie
    tel. 022 7562480 (82)
    REGON: 01330143800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.piaseczno.pl/public/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont chodnika przy drodze powiatowej -ul. Gościniec w Woli Gołkowskiej, gm. Piaseczno postępowanie nr 14/KDM/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie remontu chodnika przy drodze powiatowej - ul. Gościniec w woli Gołkowskiej Gmina Piaseczno
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 5.000,00 zł słownie: pięć tysięcy złotych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych, 3. Zrealizowali w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy zamówienia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi Zamówienia oraz o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych brutto), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz potwierdzenie dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie. (Za roboty odpowiadające swoim rodzajem roboty stanowiące główny przedmiot zamówienia Zamawiający uzna: remont chodnika wraz z robotami towarzyszącymi) 4. Dysponują personelem zdolnym do wykonania Zamówienia, tj.: - min. 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej, należącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Wskazana osoba powinna wykazać się doświadczeniem w realizacji co najmniej dwóch zamówień odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego Zamówienia. 5. Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 500.000,00 zł. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać wypełniony formularz OFERTA oraz następujące załączniki: zał. nr 1. pisemne oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zał. nr 2. wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 3 zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem przedmiotowi Zamówienia oraz o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł brutto, zał. nr 3. dokumenty potwierdzające, że ww. zamówienia zostały wykonane należycie, zał. nr 4. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnego do wykonania Zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zgodnie z warunkami określonymi w punkcie 3 siwz, zał. nr 5. kopie uprawnień osób odpowiedzialnych za realizację Zamówienia, zał. nr 6. wypełniony kosztorys ofertowy (Część IV SIWZ), zał. nr 7. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, zał. nr 8. dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 500.000,00 zł . zał. nr 9. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. zał. nr 10 - pełnomocnictwo (jeśli jest wymagane) zał. nr 11 - potwierdzenie (kopia) przekazania Zamawiającemu Wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.piaseczno.pl/public/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach