Przetargi.pl
Remont chodnika droga powiatowa nr 1559L (22373) Serniki - Nowa Wola km 5+334 do km 5+586,5

Gmina Serniki ogłasza przetarg

  • Adres: 21-107 Serniki, Serniki 1A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8550450 , fax. 081 8550456
  • Data zamieszczenia: 2009-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Serniki
    Serniki 1A 1A
    21-107 Serniki, woj. lubelskie
    tel. 081 8550450, fax. 081 8550456
    REGON: 43101993900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.serniki.eurzad.eu, www.bip.lublin.pl/serniki
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont chodnika droga powiatowa nr 1559L (22373) Serniki - Nowa Wola km 5+334 do km 5+586,5
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont chodnika droga powiatowa nr 1559L (22373) Serniki - Nowa Wola km 5+334 do km 5+586 w następującym zakresie: Roboty przygotowawcze Roboty ziemne przy wykonywaniu koryta pod chodnik odc. 5+334 do km 5+586,5 Wykonanie nawierzchni chodnika od km 5+334 do km 5+586,5 Zjazd publiczny km 5+586,5 Rowy drogowe od km 5+362 do km 5+422 Roboty wykończeniowe Oznakowanie stałe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Dokumentacja projektowa Przedmiar robót Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda aby wykonawca wniósł wadium w wysokości 4000,00 PLN, (słownie: cztery tysiące 00/100 PLN). 2.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. nie później niż 10.04.2009 roku do godziny 9:00. 3.Wadium można wnieść w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek: 30 8707 0006 0000 1101 2000 0067 5.Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Gminy Serniki, pok. Nr 6.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który: a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - w okresie ostatnich pięciu lat, a jeśli okres prowadzenia działalność jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej trzy roboty każda o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN (słownie: sto tysięcy 00/100 PLN) odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tzn. wykonał roboty polegające na wybudowaniu chodników dla pieszych. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek ten musi spełniać co najmniej jeden z konsorcjantów lub wspólnie. - dysponuje osobą przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika budowy, która ma wymagane uprawnienia zawodowe oraz jest wpisana na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 150 000,00 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy 00/100 PLN); - posiada ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności o wartości co najmniej 50 000,00 PLN (pięćdziesiąt tysięcy 00/100 PLN); d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. 3. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale XI niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 2), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rozlicznego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (tj. roboty polegające na budowie chodników dla pieszych, każda o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN, słownie: sto tysięcy 00/100 PLN), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (Załącznik nr 3), e) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (Załącznik nr 4). f) Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, z której będzie jednoznacznie wynikało, że wykonawca dysponuje kwotą w wysokości nie mniejszej niż 150 000,00PLN (słownie: sto pięćdziesiąt 00/100 PLN) wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. g) Polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - wartość polisy co najmniej 50 000,00 PLN (pięćdziesiąt tysięcy 00/100 PLN). 2. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 3. W przypadku konsorcjum dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu wymienione w punkcie 1 lit. a i b przedstawia każdy z wykonawców oddzielnie. 4. W przypadku składania oferty przez konsorcjum do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.serniki.eurzad.eu, www.bip.lublin.pl/serniki
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach