Przetargi.pl
Remont budynku warsztatowego nr 27 kompleksu koszarowego w Koszalinie realizowany przez 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie, znak sprawy 66/WOG/RB/Infrastr./14

17 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 75-901 Koszalin, ul. 4 Marca
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 345 68 15; 94 345 61 95 , fax. 94 3456244
  • Data zamieszczenia: 2014-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. 4 Marca
    75-901 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 345 68 15; 94 345 61 95, fax. 94 3456244
    REGON: 33120312800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.17wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku warsztatowego nr 27 kompleksu koszarowego w Koszalinie realizowany przez 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie, znak sprawy 66/WOG/RB/Infrastr./14
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont budynku warsztatowego nr 27 kompleksu koszarowego w Koszalinie realizowany przez 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie w oparciu o Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, która stanowi załączniki nr 2 do SIWZ. 2. Zakres robót remontowych - ustalenia zawarte w niniejszej specyfikacji obejmują wymagania ogólne, wspólne dla robót objętych szczegółowymi specyfikacjami technicznymi (SST), zawartymi w załączniku nr 2 do SIWZ: skucie starych zmurszałych tynków zewnętrznych; rozbiórka wjazdu do budynku z kamieni nieregularnych z krawężnikami; rozbiórka pokrycia dachu z papy na podłożu drewnianym; rozbiórka zmurszałych elementów więźby dachowej; rozbiórka obróbek blacharskich; rynien, rur spustowych, pasów nadrynnowych; wykucie z muru stolarki okiennej i drzwiowej; wykonanie nowe pokrycia dachu z desek impregnowanych grubości 32 mm; wykonanie obróbek blacharskich; rynien, rur spustowych, pasów adrynnowych z blachy ocynkowanej grubości 0,6 mm; wykonanie parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej grubości 0,6 mm; jednowarstwowe pokrycie dachu papą na podłożu drewnianym; pokrycie dachów papą termozgrzewalną grubości 5,2 mm dwukrotne; montaż stolarki okiennej aluminiowej szklonej szkłem jednokomorowym (trzy okna-witryny, jedno okno duże z segmentem uchylno-rozwieralnym); montaż stolarki drzwiowej stalowej typu lekkiego z zastosowaniem naświetla w górnej części bram i wentylacji w dolnej części skrzydeł drzwiowych z furtką; wykonanie opaski wokół budynków z kostki betonowej polbruk grubości 6 cm; wykonanie wjazdu do budynku z kostki betonowej polbruk grubości 8 cm; gruntowanie ścian wewnątrz i na zewnątrz budynku Unigruntem CM 17; malowanie ścian i sufitu wewnątrz budynku farbą emulsyjną w kolorze białym; malowanie ścian wewnętrznych farbą olejną -lamperii w kolorze uzgodnionym z użytkownikiem; malowanie ścian elewacji farbą fasadową w kolorze jasnym; wykonanie cokołu ścian zewnętrznych z płytek klinkierowych 25x6 cm; wymiana rozdzielnicy skrzynkowej i tablicy bezpiecznikowej wraz z oprzyrządowaniem; wymiana lamp przeciwwybuchowych, lamp kanałowych wewnętrznych, lampy hermetycznej zewnętrznej na wysięgniku; wykonanie nowej instalacji odgromowej budynku; montaż i demontaż rusztowań rurowych na zewnątrz; badanie skuteczności instalacji odgromowej. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w następujących załącznikach stanowiących integralną część niniejszej SIWZ: Załącznik nr 1 - Przedmiar robót. Załącznik nr 2 - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Załącznik nr 3 - Rysunki i szkice. 4. Wykonawca powinien wykonać przedmiot zamówienia w oparciu o zestawienie robót określone w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ. 5. Informacja o miejscu realizacji zamówienia: Miejscem wykonania robót będących przedmiotem zamówienia jest budynek warsztatowy nr 27 w kompleksie koszarowym w Koszalinie, ul. 4-go Marca. 6. Informacja o Podwykonawcy: Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w Formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ część zamówienia, której wykonanie zamierz powierzyć podwykonawcy oraz podania przez Wykonawcę nazw (firm) Podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Za prace zrealizowane przez Podwykonawców Wykonawca będzie odpowiadał jak za własne. Wykonawca, odpowiedzialny jest za działania lub zaniechania osób, z których pomocą zobowiązanie wykonuje, jak również osób, którym wykonanie zobowiązania powierza (art. 474 KC) jak za własne zachowanie. Warunkiem zapłaty przez Zamawiającego części należnego wynagrodzenia za odebrane roboty budowlane będzie przedstawienie przez Wykonawcę dowodów zapłaty wymagalnego wynagrodzenia Podwykonawcom i dalszym Podwykonawcom, biorących udział w realizacji odebranych robót budowlanych. 7. Informacja o wizji lokalnej: Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania wizji lokalnej przez Wykonawców w miejscach objętych przedmiotem zamówienia - w celu uzyskania informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i należytego wykonania zamówienia. Przeprowadzenie wizji lokalnej jest dopuszczalne przed terminem składania ofert. 8. Na zamówienie zostanie podpisana umowa. Istotne postanowienia umowy - projekt umowy stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 80 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy złożenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.17wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach