Gmina Sompolno ogłasza przetarg
- Adres: 62-610 Sompolno, ul. 11 Listopada 15
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 063 2714054 , fax. 063 2714057
- Data zamieszczenia: 2012-09-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Sompolno
ul. 11 Listopada 15 15
62-610 Sompolno, woj. wielkopolskie
tel. 063 2714054, fax. 063 2714057
REGON: 00053109700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sompolno.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
remont budynku Urzędu Miejskiego w Sompolnie przy ul. 11 Listopada 15 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiot zamówienia obejmuje: a) remont sanitariatów dla personelu na wszystkich trzech kondygnacjach oraz wykonanie sanitariatu dla niepełnosprawnych na parterze budynku. Będą to roboty rozbiórkowe, budowlane, związane z instalacjami sanitarnymi, elektrycznymi oraz montaż wyposażenia, b) remont pomieszczenia po sanitariacie i biurowego nr 3 na parterze, polegający na robotach rozbiórkowych i budowlanych, w tym wymiana okna drewnianego na okno z PCV oraz związanych z instalacjami sanitarnymi i elektrycznymi, c) stworzenie pomieszczenia socjalnego dla pracowników na I piętrze (pomieszczenie nr 17) poprzez wykonanie robót rozbiórkowych i budowlanych, instalacji sanitarnej i elektrycznej oraz montaż wyposażenia. Na I piętrze do remontu przeznaczone są również pomieszczenia nr 7 i 8 - demontaż okien drewnianych, instalacja okien z PCV, wykonanie gładzi gipsowej i malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną, d) remont pomieszczenia nr 25 i 26 na II piętrze budynku - demontaż okien drewnianych, instalacja okien z PCV, wykonanie gładzi gipsowej i malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną, wykonanie posadzki z płytek ceramicznych, instalacje sanitarne i elektryczne. 3. Prace remontowe prowadzone będą w czynnym obiekcie. 2. Do realizacji zamówienia Wykonawca nie może użyć wyrobów budowlanych o gorszych parametrach technicznych i jakościowych niż te wskazane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiarach robót. Nazwy, symbole handlowe i dane techniczne zostały podane jedynie w celu jak najdokładniejszego określenia elementów, urządzeń, materiałów, które mogą być użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Oznacza to, że Wykonawca nie będzie zobowiązany do zastosowania konkretnych wyrobów i że może on stosować inne pod warunkiem ich zgodności z wyrobami podanymi w dokumentacji pod względem: - gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj i liczba elementów składowych), - charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), - charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość tworzywa), - parametrów technicznych (np. wytrzymałość, trwałość, konstrukcja, itp.), - wyglądu (struktura, faktura, barwa). 3. Wymagany okres gwarancji wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego, chyba, że udzielona przez dostawców materiałów gwarancja przewiduje dłuższy okres. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego usuwania ujawnionych wad oraz wymiany zamontowanych instalacji i urządzeń, w których stwierdzono wady, z wyłączeniem uszkodzeń będących następstwem niewłaściwej eksploatacji. 4. Szczegółowy opis zakresu i elementów przedmiotu zamówienia stanowią załączniki do SIWZ: projekt wykonawczy, przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sompolno.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja posadzek hali basenowej przy ul. Mahle 4 w Krotoszynie
Dodano: 2016-07-27 - Remont schodów zewnętrznych wejściowych i pochylni do budynku Sądu Rejonowego w Pile przy Al.Powstańców Wielkopolskich 79
Dodano: 2016-07-27 - Roboty budowlane związane z renowacją elewacji Zamku Kórnickiego w zakresie: wykonanie prac remontowych i renowacyjnych murów zewnętrznych - ceglana część elewacji z wyłączeniem wieży
Dodano: 2016-07-27 - wymiana wykładzin w pokojach 325, 328, 329, 331 w budynku Collegium Maius, malowanie pomieszczeń 101A, 107B, 108B w budynku Collegium Novum
Dodano: 2016-07-27 - Roboty konserwacyjno - ogólnobudowlane budynków nr 3, 14, 45 i 49 w kompleksie wojskowym przy ul. Bukowskiej 34 w Poznaniu
Dodano: 2016-07-26 - Remont części Pomieszczeń dla Osób Zatrzymanych zlokalizowanych w budynku Komendy Miejskiej Policji w Koninie
Dodano: 2016-07-26 - REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ
Dodano: 2016-07-26 - Wykonanie remontu związanego z malowaniem korytarzy na I, II oraz III piętrze w budynku Domu Studenckiego AWF przy ul. Św. Rocha 9 w Poznaniu (RZP-2003-12/16/ZP)
Dodano: 2016-07-25 - Termomodernizacja budynku mieszkalnego położonego w Chodzieży przy ul. Rynek 1
Dodano: 2016-07-21 - Remont dachu budynku nr 1 przy ul. Bukowskiej 34 w Poznaniu
Dodano: 2016-07-21