Przetargi.pl
remont budynku Urzędu Miejskiego w Sompolnie

Gmina Sompolno ogłasza przetarg

  • Adres: 62-610 Sompolno, ul. 11 Listopada 15
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2714054 , fax. 063 2714057
  • Data zamieszczenia: 2015-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sompolno
    ul. 11 Listopada 15 15
    62-610 Sompolno, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2714054, fax. 063 2714057
    REGON: 00053109700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sompolno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    remont budynku Urzędu Miejskiego w Sompolnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Zakres zamówienia obejmuje roboty remontowe w pomieszczeniach biurowych i komunikacji na parterze i dwóch piętrach oraz remont schodów zewnętrznych budynku Urzędu Miejskiego w Sompolnie i polegać będą w szczególności na: a)robotach malarskich ścian, sufitów i grzejników po uprzednim odpowiednio demontażu starych okładzin i przygotowaniu powierzchni do malowania oraz wykonaniu gładzi gipsowych, b)wymianie okładzin podłogowych na posadzki z wykładziny PCV po wyrównaniu powierzchni samopoziomującą masą szpachlową w niektórych pomieszczeniach, c)wymianie grzejników, oświetlenia i osprzętu elektrycznego w określonych pokojach, d)montażu nakładek na parapety oraz rolet wewnętrznych, w przypadku sali narad (pok. 21) montażu rolet wewnętrznych, parapetów z konglomeratu marmurowego, kamer, rzutnika i ekranu, wykuciu otworu drzwiowego i wstawienie drzwi wewnętrznych do pok. 20, wymiana uszkodzonej klimatyzacji e)robotach rozbiórkowych ścianek celem powiększenia powierzchni biur (pok. 5 i 15), f)wykonaniu ścianek działowych (sala nr 1), g)przebudowie drzwi wejściowych podwójnych oraz na remoncie schodów zewnętrznych (wymiana okładziny- ok.60 m2 mrozoodpornych, antypoślizgowych płytek). 2.Szczegółowy, pełen zakres robót określają wymienione wyżej dokumenty opisujące przedmiot zamówienia: projekt wykonawczy, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, załączone do SIWZ. Wycenie nie podlegają, a więc przedmiar dla niniejszego zamówienia nie obejmuje robót remontowych w piwnicy budynku i związanych z odnowieniem elewacji. 3.W przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ww. ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca zatem, w celu realizacji zamówienia, nie może użyć urządzeń ani materiałów budowlanych o gorszych parametrach technicznych i jakościowych niż te wskazane (opisane) w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 4.Roboty budowlane prowadzone będą w czynnym Urzędzie Miejskim w Sompolnie, dlatego też Wykonawca winien wykonywać roboty z zachowaniem szczególnej ostrożności i pełnego bezpieczeństwa, w sposób minimalizujący uciążliwości i jak najmniej zakłócający działanie Urzędu. Wszelkie prace uciążliwe należy zgłaszać Zamawiającemu w celu uzgodnienia godzin ich wykonywania. Zamawiający sugeruje prowadzenie robót, w tym szczególnie prac głośnych po godzinach urzędowania od 16:00 do 22:00 oraz w soboty. Miejsce wykonywanych prac musi być odpowiednio ogrodzone i oznakowane. 4.Wymagany minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące od dnia odebrania przez Zamawiającego i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego usuwania ujawnionych wad oraz wymiany zamontowanych instalacji i urządzeń, w których stwierdzono wady, z wyłączeniem uszkodzeń będących następstwem niewłaściwej eksploatacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sompolno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach