Przetargi.pl
Remont budynku Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy, Al. KEN 61, 02-777 Warszawa

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów ogłasza przetarg

  • Adres: 02-777 Warszawa, al. Komisji Edukacji Narodowej 61
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5457100 , fax. 022 5457291
  • Data zamieszczenia: 2012-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów
    al. Komisji Edukacji Narodowej 61 61
    02-777 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5457100, fax. 022 5457291
    REGON: 01525964000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy, Al. KEN 61, 02-777 Warszawa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest remont budynku Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy, Al. KEN 61, 02-777 Warszawa i obejmuje: 1.Wymianę posadzki i wykonanie okładziny z glazury w korytarzu USC, w pokoju matki z dzieckiem na parterze oraz ściana w okienku szatni - prace wykonywane po godzinach pracy Urzędu, 2.Roboty malarskie - parter i I piętro - prace wykonywane po godzinach pracy Urzędu 3.Malowanie pomieszczeń kas i zaplecza, hol, piętro II, III, IV - prace wykonywane po godzinach pracy Urzędu, 4.Malowanie ścian i sufitów metodą alpinistyczną (hol budynku) - prace wykonywane po godzinach pracy Urzędu, 5.Malowanie korytarzy: parter, piętra: I, II, III, IV, V - prace mogą być wykonywane w godzinach pracy Urzędu 6.Malowanie pomieszczeń socjalnych na parterze i piętrach: I, II, III, IV, V- prace mogą być wykonywane w godzinach pracy Urzędu 7.Malowanie pomieszczeń i korytarza poziomu -1 - prace mogą być wykonywane w godzinach pracy Urzędu 8.Malowanie dwóch klatek schodowych: wieża i od strony al. KEN - prace wykonywane po godzinach pracy Urzędu, 9.Montaż narożników anodowanych i narożników PCV w korytarzach oraz przy windach od parteru do V piętra - prace mogą być wykonywane w godzinach pracy Urzędu. Uwaga! Wykonawca winien zapoznać się miejscem realizacji przedmiotu zamówienia. Kolory farb oraz okładzina z glazury (kolor i rodzaj) winna zostać ustalona z Zamawiającym. Prace wykowywane w godzinach pracy Urzędu nie mogą zakłócać normalnego funkcjonowania budynku (hałas itp.). Szczegółowy harmonogram wykonywania prac do uzgodnienia z Zamawiającym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: 1.Wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ 2.Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 1 A do SIWZ 3.Przedmiar robót - załącznik nr 1 B do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 4.000,00 złotych (słownie: cztery tysiące złotych). 2.Wymagania dotyczące wnoszenia wadium: Wadium wniesione w formach określonych w ppkt od 19.2.2. do 19.2.5 SIWZ - musi zawierać zobowiązanie, zgodne z art.46 ust.4a i ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych: Zamawiający zatrzymuje wadium: 1. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; 2. jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Ponadto w odniesieniu do gwarancji wadialnych, zastrzega się, iż z ich treści musi wynikać, że ma ona charakter bezwarunkowy, nieodwołalny, a suma gwarancyjna płatna jest na pierwsze żądanie. 3. Pozostałe wymagania dotyczące wnoszenia wadium określone zostały w pkt 19 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ursynow.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach