Przetargi.pl
Remont budynku technicznego wraz z zagospodarowaniem terenu - Radiostacja Gliwice, ul. Tarnogórska 127-131 w Gliwicach. ETAP III - Zagospodarowanie i urządzenie terenu oraz wykonanie instalacji monitoringu. Część 1 - Zadanie nr 1. Zagospodarowanie i urządzenie terenu. Część 2 - Zadanie nr 2. Wykonanie instalacji monitoringu.

Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Warszawska 35b
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3000033, 3000034, 2310395 , fax. 032 2310395
  • Data zamieszczenia: 2009-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
    ul. Warszawska 35b 35b
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 3000033, 3000034, 2310395, fax. 032 2310395
    REGON: 27659015700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs2.pl lub www.zbm2.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku technicznego wraz z zagospodarowaniem terenu - Radiostacja Gliwice, ul. Tarnogórska 127-131 w Gliwicach. ETAP III - Zagospodarowanie i urządzenie terenu oraz wykonanie instalacji monitoringu. Część 1 - Zadanie nr 1. Zagospodarowanie i urządzenie terenu. Część 2 - Zadanie nr 2. Wykonanie instalacji monitoringu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac wymienionych w tytule zamówienia zgodnie z poniższymi zakresami oraz załączonymi do specyfikacji istotnych warunków zamówienia: przedmiarami robót, dokumentacją projektową uzgodnioną przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Katowicach i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. Zakres robót - Część 1 - Zadanie nr 1. Zagospodarowanie i urządzenie terenu. - rozbiórka fragmentów istniejących nawierzchni, śmietników oraz ogrodzeń wewnętrznych - wykonanie nowych nawierzchni dróg, parkingów i ciągów pieszych - wykonanie nowych 2 boksów na odpady - wykonanie zieleni - wykonanie oświetlenia terenu - wykonanie wyposażenia terenu - remont ogrodzenia frontowego Zakres robót - Część 2 - Zadanie nr 2. Wykonanie instalacji monitoringu. - wykonanie uproszczonego projektu ( schematu instalacji ) - wykonanie zasilania i sterowania kamer - montaż pięciu kamer na słupach projektowanego oświetlenia terenu - montaż centrali, rejestratora wraz z programowaniem, konfiguracją i testowaniem systemu według przedmiaru - sprawdzenie oraz uruchomienie instalacji - adaptacyjne roboty budowlane w opuszczonym mieszkaniu na parterze przy ul. Tarnogórskiej 129 dla potrzeb ochrony - uporządkowanie pomieszczeń, malowanie itp. - wg przedmiaru robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych, zamawiający wymaga, aby wykonawca: 1 ) dla zadania nr 1 i zadania nr 2: - dysponował osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania i nadzorowania robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy. Ww. osoba musi należeć do regionalnej izby samorządu zawodowego. - dysponował osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji elektrycznych. Ww. osoba musi należeć do regionalnej izby samorządu zawodowego. 2 ) dla zadania nr 1 dysponował osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania i nadzorowania robót z zakresu dróg i ulic; 3 ) posiadał niezbędne doświadczenie i wiedzę w realizacji robót budowlanych z zakresu zagospodarowania terenu (dla zad. nr 1 ) oraz wykonywania instalacji monitoringu ( dla zad. nr 2 ) Wykonawca musi udowodnić wykonanie: - dla zad. nr 1- min.1 roboty z zakresu zagospodarowania terenu o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł brutto, - dla zad. nr 2 - min.1 roboty z zakresu wykonania instalacji monitoringu o wartości nie mniejszej niż 50.000,00zł brutto 4 ) nie podlegał wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Wykonawcy, którzy w chwili trwania postępowania nie dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia muszą wykazać w ofercie, iż takim potencjałem i osobami będą dysponować przy realizacji zamówienia publicznego. W tym zakresie wykonawca może korzystać z zasobów innego podmiotu, który zobowiąże się do ich udostępnienia wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie publiczne ( dot. pkt-u 1 i 2 ) Po otwarciu ofert, zamawiający sprawdza dokumenty i oświadczenia pod względem spełniania warunków udziału, o których mowa powyżej. Nie spełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy, a jego oferta na podstawie art.24 ust.4 zostanie uznana za odrzuconą. W trakcie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu ma zastosowanie art.26 ust.3 i 4 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca musi: a ) przedłożyć w ofercie aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej formułą za zgodność z oryginałem; b ) w zał. oferty p.n. Potencjał kadrowy wykazać osoby, zgodnie z pkt 1) i 2), którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; c ) przedłożyć w ofercie pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby-osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt b), wykonawca wskazał osobę-osoby, którymi będzie dysponował; d ) przedłożyć w ofercie oryginały lub kserokopie uprawnień budowlanych oraz dokumenty potwierdzające przynależność osób z uprawnieniami budowlanymi do regionalnej izby samorządu zawodowego, e ) w załączniku oferty p.n. Wykaz wykonanych zamówień o podobnym charakterze przedstawić wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania ( zgodnie z pkt. 3) f ) przedłożyć w ofercie dokumenty potwierdzające, że ww. zamówienia zostały należycie wykonane; W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( np. konsorcjum, spółka cywilna dokument wymieniony w pkt. a, składa każdy z wykonawców. Wymagania dotyczące doświadczenia w realizacji zadań o podobnym charakterze oraz potencjału kadrowego wykonawcy mogą spełniać łącznie. Dokumenty, o których wyżej mowa należy przedłożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej formułą za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbs2.pl lub www.zbm2.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach