Rejonowy Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg
- Adres: 70-240 Szczecin, ul. Narutowicza 17B
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 8892000, 8892026 , fax. 091 8892024, 8892029, 4331054
- Data zamieszczenia: 2011-09-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
ul. Narutowicza 17B 17B
70-240 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 8892000, 8892026, fax. 091 8892024, 8892029, 4331054
REGON: 81006093700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rzi.szczecin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizacyjna MON
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont budynku sztabowego nr 3 w KPW w Świnoujściu - wykonanie zagospodarowania terenu (PKOB 2112). - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane - Remont budynku sztabowego nr 3 w KPW w Świnoujściu - wykonanie zagospodarowania terenu (PKOB 2112), w szczególności polegające na wykonaniu zakresu robót budowlanych: 1) Plac masztowy: - rozbiórka chodników - częściowa wymiana krawężników (krawężnik betonowy typowy, uliczny 15x30 na ławie betonowej z oporem wyniesiony + 12 cm - rozbiórka postumentu - zdjęcie warstwy zadarnionej gruntu roślinnego na pełną grubość jej zalegania - wykop koryt pod projektowane chodniki, plac rekreacyjny o wymiarach 10x10 m, plac dla masztów sztandarowych o wym. 6,0x3,0 m z dojściem chodnikowym o szer. 3,0 m - chodniki i place z kostki betonowej o grubości 6 cm na podsypce piaskowej (1:4) o gr. 4 cm. Kostka wibroprasowana czerwona - DOSTAWA INWESTORA w ilości 170 m2, obramowanie nawierzchni chodnikowych obrzeżem betonowym o wym. 20x5 cm. - wypełnienie pozostałej części placu żwirem sortowanym gr. 15 mm - wykop koryt wykonać wg rzędnych nawierzchni z uwzględnieniem grub. jej konstrukcji. Dno koryt wyprofilować z dokładnością 1 cm i zagęścić do Js=1,0 - dostawa i montaż trzech typowych masztów flagowych segmentowych wysokości 7,5 m z aluminium anodowanego z podstawą obrotową wersja SUPER WINDFRACKER firmy ALUMAST S.A. z wykonaniem fundamentów betonowych wg instrukcji montażu wydanej przez producenta i robót ziemnych. 2)Plac postojowy: - uzupełnienie warstwy odsączającej z wyrównaniem koryta - wykonanie nawierzchni z prefabrykowanych płyt betonowych o wym. 60x40x10 cm na podłożu o grub. 25 cm z pospółki. Płyty betonowe w ilości 1440 szt - DOSTAWA INWESTORA - wymiana krawężnika wzdłuż terenu zieleni do końca budynku nr 3 - krawężnik betonowy typowy uliczny 15x30 cm na ławie betonowej z oporem wyniesiony +12 cm, beton B15 w ilości 0,0825 m3 mb 3)Zieleń (wyprofilowanie, rozścielanie warstwy ziemi kompostowej, obsiane mieszanką traw parkowychz wykonaniem nawożenia i robót agrotechnicznych) 4)Dostawa i montaż znaków drogowych, nakazu, zakazu i ostrzegawczych. 5)Wykonawca robót dodatkowo wykona dokumentację techniczną powykonawczą, inwentaryzację geodezyjną powykonawczą oraz przekaże dla Zamawiającego zgodnie z zapisami Ustawy Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994 r. (tekst jednolity Dz. U. 2010r. nr 243 poz. 1623 z późniejszymi zmianami) materiały wymienione w art. 60 - oddając do użytkowania obiekt budowlany, przekazuje właścicielowi lub zarządcy obiektu dokumentację budowy i dokumentację powykonawczą. Przekazaniu podlegają również decyzje dotyczące obiektu, a także w razie potrzeby instrukcje obsługi i eksploatacji: obiektu, instalacji i urządzeń związanych z tym obiektem. UWAGA: Po stronie Wykonawcy leży wykonanie na swój koszt utylizacji odpadów powstałych w wyniku robót budowlanych. Pozostałe materiały z demontażu nie podlegające utylizacji, podlegają protokólarnemu przekazaniu do wskazanego przez Zamawiającego miejsca składowania, wskazanego przez Kierownika WAK Świnoujście - tel. 91 321-23-21. Materiał budowlany t.j. płyty wielootworowe 60-40-10 w ilości 1440 szt. oraz kostka brukowa w ilości 170 m2 nie wchodzi w zakres przetargu. Powyższe materiały zamawiającego są ujęte w szacunkowej wartości przedmiotu zamówienia. W siedzibie RZI jest do wglądu dokumentacja niejawna: - Plan zagospodarowania terenu, poz. PF-1188. Wszelkie wątpliwości dotyczące formy, trybu składania i pobierania dokumentacji niejawnej itp. można wyjaśniać z Kierownikiem kancelarii RZI tel. (91) 451-20-66, (91) 451-20-08. 2. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany w oparciu o dokumentacją projektową, tj.: specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - załącznik nr 7 do SIWZ oraz pomocniczo przedmiar robót. 3. Szczegółowy zakres i sposób wykonania oraz cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia zostały określone w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ. 4. Wykonawca po otrzymaniu informacji o wyborze jego oferty, w terminie 3 dni dostarczy dla Zamawiającego do kancelarii RZI Szczecin ze wskazaniem adresata i numeru sprawy - Szef Wydziału Budownictwa: - w jednym egzemplarzu kopie (potwierdzone za zgodność z oryginałem): a) kopie uprawnień budowlanych poszczególnych osób wymienionych w zestawieniu osób uczestniczących w realizacji zamówienia do kierowania robotami budowlanymi, b) kopie zaświadczeń o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, c) kopie uprawnień geodezyjnych. 5. Wykonawca po otrzymaniu informacji o wyborze jego oferty, w terminie 3 dni dostarczy dla Zamawiającego do kancelarii RZI Szczecin ze wskazaniem adresata i numeru sprawy - Kierownik Pionu Informacji Niejawnych: - w jednym egzemplarzu kopie (potwierdzone za zgodność z oryginałem): a) Dokumentów upoważniających do dostępu do informacji niejawnych do poziomu POUFNE, wystawionych dla: - Kierownika Firmy, - Pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych, - Kierownika robót ogólnobudowlanych, - Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy, a w przypadku składania oferty wspólnej przez konsorcjum firm wyznaczona osoba przez Lidera konsorcjum. b) Dokumentu potwierdzającego zatrudnienie pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych. c) Dokumentu określającego nazwę przewoźnika obsługującego firmę w zakresie poczty niejawnej. d) Umowy konsorcjum, w której będzie m.in. dokonany w jednoznaczny sposób podział zadań między podmioty tworzące konsorcjum, z wyszczególnieniem zadań dla osób z dostępem do informacji niejawnych (tylko w przypadku składania oferty wspólnej - konsorcjum firm). e) Ważnego poświadczenia bezpieczeństwa do poziomu POUFNE wystawionego dla Geodety. f) Zaświadczeń o odbyciu szkolenia z zasad ochrony informacji niejawnych wszystkich osób wymienionych w pkt. a i e. g) Świadectwa Bezpieczeństwa Przemysłowego co najmniej II stopnia. 7. Po zawarciu umowy w tym samym dniu Wykonawca jest zobowiązany wystąpić pisemnie do RZI Szczecin o wydanie dokumentacji technicznej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 zł (art. 45, 46)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.przetargi.rzi.szczecin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty budowlane - Budynek Szkoły Podstawowej nr 1 w Sianowie - cześć 1
Dodano: 2016-07-27 - Roboty budowlane-Budynek Przedszkola Gminnego w Sianowie - cześć 2
Dodano: 2016-07-27 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie ogrodzenia kompleksu wojskowego w m. Glewice (PKOB 2420).
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa i modernizacja obiektów i pomieszczeń Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Koszalinie
Dodano: 2016-07-27 - Remont i przebudowa pomieszczeń po filharmonii z prawem opcji w zakresie budowy instalacji rozgłaszania dźwiękowego etap I i II w gmachu Urzędu Miasta Szczecin
Dodano: 2016-07-27 - Budowa sieci kanalizacji deszczowej w miejscowości Rzyszczewo o długości 25 mb oraz w miejscowości Bobrowice o długości 121,8 mb, gmina Sławno
Dodano: 2016-07-27 - Wymiana nawierzchni boiska wielofunkcyjnego przy szkole w Sławsku z poliuretanowej na nawierzchnię z trawy syntetycznej wraz z wymianą podbudowy
Dodano: 2016-07-27 - Remont budynku leśniczówki Dobra
Dodano: 2016-07-26 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania: Odwodnienie terenu PST-1, placów manewrowych, dróg dojazdowych, myjni, stacji paliw i budynków nr 32, 76, 100, 101 w Koszalinie (PKOB 1212, 1274).
Dodano: 2016-07-26 - Budowa układu dróg publicznych stanowiących dojazd do pętli tramwajowej przy ul. Turkusowej
Dodano: 2016-07-25