Sąd Okręgowy w Zielonej Górze ogłasza przetarg
- Adres: 65-958 Zielona Góra, Pl. Słowiański 1
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 68 3220155 , fax. 68 3220155
- Data zamieszczenia: 2012-06-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Zielonej Górze
Pl. Słowiański 1 1
65-958 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. 68 3220155, fax. 68 3220155
REGON: 00032544600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont budynku Sądu Rejonowego w Żaganiu przy ulicy Szprotawskiej 3 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Remont budynku Sądu Rejonowego w Żaganiu przy ulicy Szprotawskiej 3, który obejmuje: 1.1. wykonanie następujących robót w roku 2012 : -dokończenie remontu pokrycia dachowego, -remont stolarki okiennej, wymiana stolarki okiennej, remont i renowacja szaf wbuowanych, -wymiana na nową bramy i bramki wejściowej, wymiana przęseł ogrodzenia, -renowacja i naprawa drzwi wejściowych , -naprawa przewodów wentylacji grawitacyjnej na poddaszu, 1.2. wykonanie następujących robót w roku 2013 : - remont elewacji budynku sądowego. 2. Zakres rzeczowy robót określają: 2.1.Dokumentacja techniczna Budynek Sądu Biuro Projektów Inwestycji Miejskich BIPROIM w Zielonej Górze z aktualizacją formalno-prawną z 2005 roku mgr inż. Doroty Krupka i z 2012 roku mgr inż. Ewy Burnos, 2.2. Projekt budowlany Brama stalowa z furtkami, wrota stalowe, wytyczne kolorystyki pomieszczeń mgr inż. Dorota Krupka ze stycznia 2004 roku i z aktualizacją formalno-prawną z 2012 roku mgr inż. Ewy Burnos, 2.3. Projekt budowlany Wymiana stolarki okiennej Pracowni ARTA Tadeusz Kaszuba, UWAGA: Wyżej wymienione opracowania zostały zaktualizowane pod względem formalnym przez mgr inż. Ewę Burnos dla celów wydania pozwolenia na budowę. Treść opisów w tych opracowaniach nie została zmieniona. Opisy uzupełniające w zakresie wykonania prac i zakresów robót zawierają się w opisie 2.4. Opis przedmiotu zamówienia sporządzony przez mgr inż. Ewę Burnos, 2.5. Przedmiary robót. 2.6. Decyzje Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków - Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Zielonej Górze. 2.7. Pozwolenie na budowę - wniosek Prezesa SR w Żaganiu z 12.06.2012 roku. 3. Zastosowane do wykonania przedmiotu zamówienia materiały muszą być dopuszczone do stosowania w budownictwie i muszą spełniać wymagania aktualnie obowiązujących Polskich Norm w przedmiocie umowy. 4.Dostawa materiałów i urządzeń, koszty przeprowadzenia wszystkich uzgodnień, ewentualnych projektów, rysunków uproszczonych, prób, badań, sprawdzeń, przeglądów, pomiarów i odbiorów niezbędnych do przekazania do użytkowania, koszty opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), dokumentacja wykonawcza i powykonawcza, dokumentacja geodezyjna powykonawcza, koszty organizacji ruchu, koszty oznakowania i zabezpieczenia robót, koszty poboru wody i energii elektrycznej, koszty wywozu i składowania gruzu i urobku na składowisku odpadów, koszty uporządkowania terenu, uzgodnień z właściwymi organami uprawnionymi do nadzoru i odbioru, opracowanie projektu budowlanego w uzgodnieniu z konserwatorem zabytków na wymianę zabytkowych drzwi zewnętrznych a także nadzór archeologiczny oraz wszelkie inne koszty związane z realizacją przedmiotu umowy leżą po stronie Wykonawcy i zostaną zawarte z ich odzwierciedleniem w cenie oferty Wykonawcy. 5.Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w Żaganiu w dniu podpisania umowy wypełniony harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji zadania. Harmonogram podlega zatwierdzeniu przez Sąd Rejonowy w Żaganiu w osobie Inspektora Nadzoru Branży Budowlanej. 6.Wykonawca musi uwzględnić przede wszystkim ciągłą i niezakłóconą pracę Sądu Rejonowego w Żaganiu przy ulicy Szprotawskiej nr 3, bezkolizyjny dostęp pracowników, obywateli i interesantów do budynku Sądu w godzinach jego urzędowania, a także zapewnić: a) bezpieczeństwo budynków/terenów sąsiednich zlokalizowanych na nieruchomościach graniczących z działką Sądu, b) wywiezienie gruzu i innych materiałów rozbiórkowych - w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów (w przypadku odzysku otrzymane z tego tytułu kwoty Wykonawca jest zobowiązany wpłacić na konto dochodów Sądu Rejonowego) lub transport i składowanie na składowisku odpadów oraz ich utylizację - dotyczy tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do odpadów; Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport i utylizację odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe zezwolenia musi posiadać. Wykonawca jest zobowiązany na etapie realizacji przedmiotu zamówienia przedłożyć stosowne protokoły z odzysku i utylizacji, jako załączniki przy odbiorach ww. robót remontowych. c) ogrodzenie i zabezpieczenie terenu robót, d) utrzymanie porządku i ładu na placu budowy, w tym w miejscach rozbiórki, a zapleczu budowy, jak również na terenach sąsiadujących, zajętych przez Wykonawcę na potrzeby realizacji przedmiotu zamówienia, 7.Wykonawca musi uwzględnić wykonanie dokumentacji powykonawczej (wszystkie dokumenty w wersji papierowej i elektronicznej w ilościach niezbędnych do odbioru przedmiotu zamówienia). 8.Wykonawca może przewidzieć wykonanie przedmiotu umowy przy pomocy Podwykonawców. 9.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 11. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 12. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych - w przypadku gdy w przedmiarze robót, dokumentacji technicznej i projektowej użyte są nazwy własne materiałów, wyposaże-nia i urządzeń Wykonawca może przewidzieć realizację zadania przy pomocy równoważnych materiałów, urządzeń, wyposażenia o parametrach nie gorszych od zaprojektowanych. Do obowiązku Wykonawcy należy pisemne uzasadnienie przyjęcia w ofercie równoważnych rozwiązań technologicznych, a w trakcie realizacji uzyskanie akceptacji osoby dokonującej aktualizację załączonej do SIWZ dokumentacji technicznej i projektowej (mgr inż. Ewy Burnos) na proponowane równoważne rozwiązanie technologiczne z zatwierdzeniem go przez Inspektora Nadzoru. 13. Zamawiający nie będzie udzielał zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 14. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy pzp w wysokości: 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). Wadium musi być wniesione przed terminem składania ofert tj. do dnia 10.07.2012, do godz. 10:30 na cały okres związania ofertą
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zielona-gora.so.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przystosowanie dla osób niepełnosprawnych pomieszczeń WC na parterze i I piętrze oraz remont korytarza na I piętrze budynku B SP ZOZ MSWiA w Zielonej Górze
Dodano: 2016-07-27 - POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA ROBOTY BUDOWLANE - ROBOTY KONSERWACYJNO NAPRAWCZE OKIEN W POMIESZCZENIACH WARSZTATOWYCH, MALOWANIE POMIESZCZEŃ, PRACE ZLOKALIZOWANE NA TERENIE JW. 4408 W SULECHOWIE. SPRAWA NR 89/PN/2016.
Dodano: 2016-07-27 - WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA: Część I: Remont elewacji budynek nr 3/k.3030 w 17 BZ m. Międzyrzecz Część II: Remont elewacji budynek nr 5/k.3030 w 17 BZ m. Międzyrzecz
Dodano: 2016-07-27 - Remont sanitariatów w budynkach nr 18, 19/k.3030 17 BZ m. Międzyrzecz - etap II
Dodano: 2016-07-27 - PRZEBUDOWA PARKINGU PRZY ULICY ŻARSKIEJ (przy Zespole Szkół nr 1) W ŻAGANIU
Dodano: 2016-07-27 - WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA: Część I: Naprawa pomieszczeń kuchni budynek nr 2/k.2629 w 45 WOG m. Skwierzyna Część II: Naprawa pomieszczeń magazynowych i elewacji budynków nr 21/k.3030 w 17 BZ m. Międzyrzecz
Dodano: 2016-07-27 - PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI ULICY ŻARSKIEJ NA ODCINKU OD ULICY MŁYNARSKIEJ DO ULICY XXX-LECIA W ŻAGANIU
Dodano: 2016-07-27 - Naprawa zespołu pomieszczeń RWT - budynek nr 33 w WŁ Wędrzyn
Dodano: 2016-07-26 - POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA ROBOTY BUDOWLANE - NAPRAWA USZKODZONEGO GZYMSU ŚCIANY NOŚNEJ Z CEGŁY ORAZ WYMIANA OBRÓBEK BLACHARSKICH GZYMSU I ATTYK W BUDYNKU GARAŻOWYM NR 22 W SULECHOWIE. SPRAWA NR 78/PN/2016.
Dodano: 2016-07-26 - POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA ROBOTY BUDOWLANE - NAPRAWA DACHU I ELEWACJI W BUDYNKU NR 24 NA STRZELNICY JW 3137. SPRAWA NR 83/PN/2016.
Dodano: 2016-07-26