Przetargi.pl
Remont budynku Sądu Rejonowego w Rykach w zakresie termomodernizacji, wymiany pokrycia i zmiany sposobu zagospodarowania terenu.

Sąd Okręgowy w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-076 Lublin, ul. Krakowskie Przedmieście 43
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5359164 , fax. 081 5359164
  • Data zamieszczenia: 2011-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Lublinie
    ul. Krakowskie Przedmieście 43 43
    20-076 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 5359164, fax. 081 5359164
    REGON: 00032295600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: lublin.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku Sądu Rejonowego w Rykach w zakresie termomodernizacji, wymiany pokrycia i zmiany sposobu zagospodarowania terenu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu budynku Sadu Rejonowego w Rykach w zakresie termomodernizacji, wymiany pokrycia i zmiany sposobu zagospodarowanie terenu. ZAKRES PRAC OBEJMUJE: 1. Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze w tym m.in.: - demontaż starego pokrycia dachowego, demontaż wylewki stropodachu, rozkucia ścian, odbicia tynków zewnętrznych, wykopy zewnętrzne pod wykonanie izolacji pionowych, demontaż istniejących daszków, balustrad, opraw oświetleniowych na elewacji, demontaż rur spustowych i rynien, demontaż masztu anteny TV, demontaż obróbek blacharskich, demontaż nawierzchni betonowych drogowych zewnętrznych, demontaż starego ogrodzenia inne niezbędne do wykonania całości przedmiotu zamówienia. 2. Roboty budowlane w tym m.in.: - montaż płyt OSB pokrycia dachowego, membrany dachowej w oplocie polipropylenowym oraz nowego pokrycia dachowego wraz z elementami obróbek, ław, pomostów, zapór przeciwśnieżnych, oczyszczenie i impregnacja istniejącej więźby dachowej, malowanie kominów i murów ogniowych, ocieplenie elewacji wraz z wykonaniem struktury, wykonanie pionowych izolacji zewnętrznych wraz z warstwą ocieplenia, montaż doświetlaczy okien piwnicznych, malowanie elewacji z niezbędnymi elementami min kurtynami ppoż, ponowny montaż elementów zdemontowanych z elewacji, montaż napisów Sąd Rejonowy wraz z godłem, prace związane z zagospodarowaniem terenu tj chodniki, drogi, parkingi, zieleń, montaż nowego ogrodzenia wraz z bramami i szlabanami (wyposażone w elektryczne napędy) inne niezbędne do wykonania całości przedmiotu zamówienia 3. Roboty elektryczne w tym m.in.: - wykonanie oświetlenia zewnętrznego oraz zasilania elementów zewnętrznych, wykonanie oświetlenia elewacji, uzupełnienie osprzętu w istniejących tablicach rozdzielczych, wykonanie instalacji szlabanowej oraz wideo domofonowej, montaż nowej instalacji odgromowej wraz z otokiem, inne niezbędne do wykonania całości przedmiotu zamówienia, 4. Inne niezbędne do wykonanie całości zamówienia. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, w której skład wchodzą: - Projekt wykonawczy remontu budynku Sadu Rejonowego w Rykach w zakresie termomodernizacji, wymiany pokrycia i zmiany sposobu zagospodarowanie terenu - Tom I zmiana sposobu zagospodarowania terenu, - Projekt wykonawczy remontu budynku Sadu Rejonowego w Rykach w zakresie termomodernizacji, wymiany pokrycia i zmiany sposobu zagospodarowanie terenu - Tom II Termomodernizacja i wymiana pokrycia, - Projekt wykonawczy remontu budynku Sadu Rejonowego w Rykach w zakresie termomodernizacji, wymiany pokrycia i zmiany sposobu zagospodarowanie terenu - Tom III Instalacje elektryczne silnoprądowe i słaboprądowe, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, - przedmiary robót (funkcja pomocnicza), Należy przewidzieć możliwość udzielenia zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy PZP. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy PZP, stanowiących nie więcej niż 25 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. Udzielenie zamówień uzupełniających może nastąpić na podstawie odrębnej umowy z Wykonawcą, przy czym Zamawiający dopuszcza ich rozliczenie wyłącznie na podstawie cennika SEKOCENBUDU z kwartału poprzedzającego datę konieczności wykonania robót. Wykonawca w ofercie nie uwzględnia kosztów energii elektrycznej i wody, które dostarcza Zamawiający. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, przy czym nie zastrzega żadnej z części zamówienia jako niemożliwej do powierzenia podwykonawcom. Wykonawca jest zobowiązany na własny koszt zorganizować zaplecze techniczne oraz socjalne budowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wizji lokalnej przedmiotu zamówienia w celu rzetelnego opracowania oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 130 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości: 15 000 zł. (słownie : piętnaście tysięcy) przed upływem terminu składania ofert . Zamawiający żąda dowodu wniesienia wadium (np. kopii przelewu) dołączonego do oferty. Jeżeli wadium ma formę gwarancji lub poręczenia, Zamawiający zaleca jego składanie w oryginale. Zamawiający wymaga złożenia oryginału gwarancji lub oryginału poręczenia w zakresie wniesienia wadium w przypadku, gdy pozostawienie oryginału w posiadaniu Wykonawcy może uniemożliwiać Zamawiającemu dochodzenie roszczeń przysługujących z gwarancji- poręczenia oraz jeżeli stwarza to zagrożenie wygaśnięcia- odwołania ustanowionego w ten sposób zabezpieczenia interesu Zamawiającego. W innym przypadku wystarczająca jest kopia dokumentu poświadczona (potwierdzona) za zgodność z oryginałem przez osobę-osoby uprawnioną-uprawnione do reprezentowania wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: lublin.so.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach