Przetargi.pl
Remont budynku Przychodni POZ przy ul. Mieszka I 28 w Nowym Dworze Mazowieckim

Nowodworskie Centrum Medyczne w Nowym Dworze Mazowieckim ogłasza przetarg

  • Adres: 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Miodowa 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7658308 , fax. 22 7658301
  • Data zamieszczenia: 2014-07-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nowodworskie Centrum Medyczne w Nowym Dworze Mazowieckim
    ul. Miodowa 2 2
    05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 22 7658308, fax. 22 7658301
    REGON: 00030673300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ncm.med.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku Przychodni POZ przy ul. Mieszka I 28 w Nowym Dworze Mazowieckim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu budynku Przychodni POZ przy ul. Mieszka I 28 w Nowym Dworze Mazowieckim. 2. Kod CPV: 45000000-7 - roboty budowlane, 45453000-7 - roboty remontowe i renowacyjne; 45421130-4 - instalowanie drzwi i okien, 45330000-9 - roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne, 45442100-8 - roboty malarskie, 45431200-9 - kładzenie glazury, 45431100-8 - kładzenie terakoty, 45432130-4 - pokrywanie podłóg, 45310000-3 - roboty instalacyjne elektryczne. 3. W zakres prac remontowych pomieszczeń w budynku Przychodni POZ przy ulicy Mieszka I 28 w Nowym Dworze Mazowieckim wchodzą następujące roboty: odłączenie zasilenia obwodów oświetlenia, gniazd wtykowych i demontaż osprzętu elektrycznego, zeskrobanie starej farby z sufitów i ścian oraz skucie glazury, demontaż drzwi wewnętrznych z ościeżnicami ( wymiary drzwi niezgodne z obowiązującymi warunkami technicznymi) , rozbiórka ścianek działowych wg zakresu na rysunku oznaczonego znakiem X rozebranie posadzek z deszczułek, gresu i wykładzin rulonowych wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV szyba 1.1 z nawiewnikami higrosterowanymi, przeróbka kanalizacji, wody i c.o.( łazienki) dla umożliwienia wykonania nowego podziału funkcji pomieszczeń i wykonanie nowych podejść pod urządzenia w łazienkach (umywalka, prysznic, w.c., i zlewozmywak) w zakresie pomieszczeń, wykonanie nowych ścian działowych w pomieszczeniach, wykonanie nowego oprzewodowania instalacji elektrycznej oświetleniowej YDY 3x1,5 mm2 i siłowej 3x2,5 mm2, wykonanie gładzi gipsowych sufitów i ścian, wykonanie wylewek samopoziomujących pod wykładziny higieniczne homogeniczne, ułożenie glazury na ścianach w łazienkach i fartuchów nad umywalkami w gabinetach, wykonanie pochylni w korytarzu umożliwiającej dostęp osobom niepełnosprawnym do gabinetów na parterze zabudowa rur kanalizacyjnych, wodnych i c.o. po dokonanej przeróbce z wyciszeniem wełną mineralną np. ROCKTON malowanie sufitów i ścian farbą emulsyjną lateksową montaż osprzętu elektrycznego: gniazd wtykowych, przełączników i opraw oświetleniowych, montaż drzwi wewnętrznych 90 wraz z ościeżnicami, wykonanie białego montażu( baterie: umywalkowe, prysznicowa ze słuchawką i uchwytem, zlewozmywakowa, miski ustępowe kompaktowe z deską, oraz zlewozmywaka na szafce). wymiana drzwi wejściowych do budynku na aluminiowe szklone samozamykaczami, okładzina schodów i podestów gresem, naprawa ogrodzenia ( wymiana siatki, naprawa bram, furtki oraz wymiana siatki i czyszczenie okładzin kamiennych, ułożenie kostki betonowej na dojściach do budynku, wymiana daszka nad wejściem budynku od frontu 4. Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ, będący podstawą do sporządzenia kosztorysu ofertowego w wersji uproszczonej, który będzie integralną częścią oferty Wykonawcy oraz Plan sytuacyjny stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. 5. Przed złożeniem oferty Wykonawca może dokonać wizji lokalnej na obiekcie i zapoznać się z warunkami realizacji robót. Termin wizji lokalnej należy ustalić z Działem Administracyjno-Technicznym z Panem Tadeuszem Jankowskim, nr tel. 22 765 83 13. 6. Wykonawca, który nie dokonał wizji lokalnej remontowanych pomieszczeń, ponosi wszelkie ryzyko związane z wykonaniem zamówienia. 7. Roboty remontowe będące przedmiotem zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2010 Nr 243, poz. 1623, z późn. zm.), zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami oraz obowiązującymi przepisami BHP i p.poż.. Wszystkie materiały do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania w budownictwie zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami w tym zakresie, próby wszystkich materiałów muszą być uzgodnione i przedstawione do akceptacji Zamawiającego. 8. Roboty będą wykonywane w czynnym obiekcie. 9. Z uwagi na konieczność zachowania ciągłości pracy Przychodni, zaleca się aby realizacja robót budowlanych była prowadzona w sposób możliwie jak najmniej zakłócający jej pracę. Wiąże się to między innymi z koniecznością zapewnienia w pełni bezpiecznego dojścia do budynku i dostępu do pomieszczeń, w których będą przebywali pracownicy NCM oraz Pacjenci. 10. Wykonawca na własny koszt i ryzyko zapewnia wywóz gruzu i innych odpadów. 11. Dostęp do energii elektrycznej, wody i podłączenia do kanalizacji dla potrzeb realizacji robót zapewnia Zamawiający. 12. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na roboty objęte przedmiotem zamówienia na okres minimum 36 miesięcy. 13. Odbiór robót będzie dokonany na zasadach określonych w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 6 000,00 zł. 2) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu; 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z pózn. zm.). 3) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego tj. 19 8009 1062 0012 9554 9007 0005 MBS w Łomiankach o/ Nowy Dwór Mazowiecki z zaznaczeniem: WADIUM - Remont budynku Przychodni POZ przy ul. Mieszka I 28 w Nowym Dworze Mazowieckim - 27/PN/14. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5) Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uważa się zaksięgowanie środków na koncie Zamawiającego. 6) Zamawiający wymaga dołączenia do oferty oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem dokumentu stanowiącego wadium w kopercie z zaznaczeniem: WADIUM - Remont budynku Przychodni POZ przy ul. Mieszka I 28 w Nowym Dworze Mazowieckim - 27/PN/14. W wadium wnoszonym w innej formie niż w pieniądzu należy zaznaczyć WADIUM - Remont budynku Przychodni POZ przy ul. Mieszka I 28 w Nowym Dworze Mazowieckim - 27/PN/14. 7) Wykonawca, którego oferta nie będzie w całości zabezpieczona akceptowalną formą wadium w odpowiedniej wysokości na warunkach określonych w ustawie i SIWZ zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 8) Wadium w całości winno znajdować się w posiadaniu Zamawiającego wraz z upłynięciem terminu składania ofert. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, iż w w/w. terminie wadium nie znajdowało się w jego posiadaniu wykluczy Wykonawcę z postępowania. 9) Wadium nie podlega zwrotowi w stosunku do Wykonawcy, którego oferta została wybrana, a który odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10) Wadium zostanie zatrzymane także w przypadku, gdy Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11) Wadium zostanie zwrócone Wykonawcom zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ncm.med.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach