Gmina Pilchowice ogłasza przetarg
- Adres: 44-145 Pilchowice, ul. Damrota 6
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 235 65 21 , fax. 32 235 69 38
- Data zamieszczenia: 2016-04-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Pilchowice
ul. Damrota 6 6
44-145 Pilchowice, woj. śląskie
tel. 32 235 65 21, fax. 32 235 69 38
REGON: 00068785300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont budynku Pilchowice ul. Rynek 13 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres przedmiotu opracowania Określony został dokumentacją techniczną przebudowy budynku dla zadania pn. Przebudowa budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 13 w Pilchowicach w zakresie dotyczącym Odwodnienia budynku przy ul. Rynek 13 w Pilchowicach. Przedmiotem zamówienia będą prace polegające na wykonaniu odwodnienia i izolacji ścian piwnic budynku wraz z renowacją tynków w piwnicy. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: wykonaniem drenażu, odprowadzeniem wód deszczowych z rynien oraz rząpi piwnicznych wg projektu odwodnienia wymianą stolarki, ślusarki okiennej w piwnicy montażem naświetli, wykonaniem izolacji przeciwwodnej ścian piwnic budynku wraz z warstwą osłonową naprawą rys i pęknięć na ścianach budynku również w części nadziemnej zgodnie z dokumentacją projektową. pracami porządkowymi i odtworzeniowymi po pracach budowlanych opracowaniem dokumentacji powykonawczej dokonaniem inwentaryzacyjnego pomiaru geodezyjnego i naniesieniem na zasoby i dostarczeniem kopii mapy zasadniczej uwzględniającej elementy naniesione. W ramach realizowanych prac Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia na bieżąco uzgodnień związanych z terminami wejścia do budynku tak aby było dojście z jednej strony, z uwagi na fakt iż remont prowadzony jest w użytkowanym obiekcie mieszkalnym i nie ma możliwości przeniesienia lokatorów na czas remontu. Dla celów realizacji prac zewnętrznych Wykonawca wykona, uzgodni i zatwierdzi i wdroży projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas robót. Drogi znajdujące się w obrębie budynku to drogi powiatowe oraz drogi gminne ponadto uzyska niezbędne zezwolenia na prowadzenie robót w pasie drogowym wraz z koniecznymi zajęciami i opłatami. Zamawiający przewiduje realizację prac związanych z odwodnieniem i drenażem w sposób odcinkowy z uwagi na bezpieczeństwo budynku co zostanie uwzględnione w wycenie. Ponadto Wykonawca wyceni w zakresie robót inne niezbędne uzgodnienia i nadzory branżowe w tym dotyczące zbliżeń do innych elementów uzbrojenia terenu, oraz wszelkie niezbędne w tym zakresie roboty odtworzeniowe. W ramach wykonywanych robót Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania wszelkich robót opisanych w dokumentacji przetargowej (chyba że wyraźnie z nich zrezygnowano w opisie przedmiotu zamówienia) wraz z robotami pośrednio lub bezpośrednio wynikającymi z zakresu prowadzonych prac łącznie z próbami, badaniami i sprawdzeniami wynikającymi z przepisów, wniosków Nadzoru Inwestorskiego bądź też Zamawiającego. W zakresie prowadzonych Prac Wykonawca opracuje wszelką konieczną dokumentację powykonawczą realizowanych robót. Ponadto Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia i prowadzonych prac uzyska wszelkie niezbędne pozwolenia w zakresie wejścia w teren dla celów prowadzenia prac, zaprojektuje, uzgodni oraz uzyska zatwierdzenie tymczasowej organizacji ruchu na czas robót w rejonie pasa drogowego Zarządu Dróg Powiatowych oraz drogi Gminnej na czas prowadzenia prac. W ramach przedmiotowego zadania Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac odtworzeniowych wynikających z prowadzonych przez Niego prac, wykonania niezbędnych prac zabezpieczających, naprawczych i odtworzeniowych wynikających z uzgodnień z właścicielami posesji przyległych wykorzystywanych na czas robót oraz terenu prac. W zakresie robót zabezpieczających Wykonawca wyceni również wszelkie czynności, nadzory branżowe, uzgodnienia, środki zabezpieczające mienie, wyposażenie, prawa osób trzecich lub inwestora niezbędne do prawidłowego wykonania robót określonych dokumentacją w przypadku gdyby mogły one ulec naruszeniu bądź uszkodzeniu na skutek działania Wykonawcy robót W zakresie robót odtworzeniowych i naprawczych, Wykonawca wyceni również wszelkie roboty związane z naprawami po wykonywanych pracach i przywróceniem stanu sprzed realizacji prac uzupełnieniem przekuć, przejść instalacyjnych itp. odtworzeniem tynków, mycie zabrudzonych powierzchni i inne roboty towarzyszące. Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ. Oferty z rozwiązaniami równoważnymi: Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na wymogi ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zmianami) a zwłaszcza art. 29 do 31. Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany okres gwarancji był taki sam jak okres rękojmi. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na prace objęte niniejszą umową na minimalny okres 60 miesięcy licząc od daty dokonania bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja i rękojmia
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pilchowice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja wybranych pomieszczeń budynku Urzędu Miejskiego w Gliwicach wraz z wykonaniem klimatyzacji i wentylacji
Dodano: 2016-07-27 - Budowa Ośrodka Edukacyjno- Rehabilitacyjno- Wychowawczego w Ustroniu dla dzieci, młodzieży oraz dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną, przy ul. Wiejskiej w Ustroniu
Dodano: 2016-07-27 - Zagospodarowanie części terenu zieleni pomiędzy ulicą Dąbrowskiego a torowiskiem w Tychach - projektuj i buduj
Dodano: 2016-07-27 - Remont pomieszczeń dydaktycznych. Oznaczenie sprawy: OZ/B/16/37/MW
Dodano: 2016-07-27 - Budowa kanalizacji w ul. Fabrycznej w Sławkowie - etap I kanalizacja deszczowa w Sławkowie
Dodano: 2016-07-27 - Ocieplenie ścian zewnętrznych, stropodachu, częściowa wymiana stolarki drzwiowej oraz budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych. Lokalizacja: budynek administracyjny 42-500 Będzin, ul. Krakowska 16
Dodano: 2016-07-27 - Rozbiórka budynku mieszkalnego dawnej leśniczówki przy ul. Hutniczej 2 w Będzinie
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa Domu Gościnnego Sezam wraz z adaptacją na Dom Studencki Politechniki Śląskiej. Oznaczenie sprawy: OZ/B/16/34/NC
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa dawnej siedziby Nadleśnictwa Siewierz - Etap II
Dodano: 2016-07-27 - Remont mostu na rzece Ruda w KM 17+035 w miejscowości Rudy-Brantolka - usuwanie skutków klęsk żywiołowych
Dodano: 2016-07-27