Przetargi.pl
Remont budynku Pilchowice ul. Rynek 13

Gmina Pilchowice ogłasza przetarg

  • Adres: 44-145 Pilchowice, ul. Damrota 6
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 235 65 21 , fax. 32 235 69 38
  • Data zamieszczenia: 2016-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pilchowice
    ul. Damrota 6 6
    44-145 Pilchowice, woj. śląskie
    tel. 32 235 65 21, fax. 32 235 69 38
    REGON: 00068785300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku Pilchowice ul. Rynek 13
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotu opracowania Określony został dokumentacją techniczną przebudowy budynku dla zadania pn. Przebudowa budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 13 w Pilchowicach w zakresie dotyczącym Odwodnienia budynku przy ul. Rynek 13 w Pilchowicach. Przedmiotem zamówienia będą prace polegające na wykonaniu odwodnienia i izolacji ścian piwnic budynku wraz z renowacją tynków w piwnicy. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: wykonaniem drenażu, odprowadzeniem wód deszczowych z rynien oraz rząpi piwnicznych wg projektu odwodnienia wymianą stolarki, ślusarki okiennej w piwnicy montażem naświetli, wykonaniem izolacji przeciwwodnej ścian piwnic budynku wraz z warstwą osłonową naprawą rys i pęknięć na ścianach budynku również w części nadziemnej zgodnie z dokumentacją projektową. pracami porządkowymi i odtworzeniowymi po pracach budowlanych opracowaniem dokumentacji powykonawczej dokonaniem inwentaryzacyjnego pomiaru geodezyjnego i naniesieniem na zasoby i dostarczeniem kopii mapy zasadniczej uwzględniającej elementy naniesione. W ramach realizowanych prac Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia na bieżąco uzgodnień związanych z terminami wejścia do budynku tak aby było dojście z jednej strony, z uwagi na fakt iż remont prowadzony jest w użytkowanym obiekcie mieszkalnym i nie ma możliwości przeniesienia lokatorów na czas remontu. Dla celów realizacji prac zewnętrznych Wykonawca wykona, uzgodni i zatwierdzi i wdroży projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas robót. Drogi znajdujące się w obrębie budynku to drogi powiatowe oraz drogi gminne ponadto uzyska niezbędne zezwolenia na prowadzenie robót w pasie drogowym wraz z koniecznymi zajęciami i opłatami. Zamawiający przewiduje realizację prac związanych z odwodnieniem i drenażem w sposób odcinkowy z uwagi na bezpieczeństwo budynku co zostanie uwzględnione w wycenie. Ponadto Wykonawca wyceni w zakresie robót inne niezbędne uzgodnienia i nadzory branżowe w tym dotyczące zbliżeń do innych elementów uzbrojenia terenu, oraz wszelkie niezbędne w tym zakresie roboty odtworzeniowe. W ramach wykonywanych robót Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania wszelkich robót opisanych w dokumentacji przetargowej (chyba że wyraźnie z nich zrezygnowano w opisie przedmiotu zamówienia) wraz z robotami pośrednio lub bezpośrednio wynikającymi z zakresu prowadzonych prac łącznie z próbami, badaniami i sprawdzeniami wynikającymi z przepisów, wniosków Nadzoru Inwestorskiego bądź też Zamawiającego. W zakresie prowadzonych Prac Wykonawca opracuje wszelką konieczną dokumentację powykonawczą realizowanych robót. Ponadto Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia i prowadzonych prac uzyska wszelkie niezbędne pozwolenia w zakresie wejścia w teren dla celów prowadzenia prac, zaprojektuje, uzgodni oraz uzyska zatwierdzenie tymczasowej organizacji ruchu na czas robót w rejonie pasa drogowego Zarządu Dróg Powiatowych oraz drogi Gminnej na czas prowadzenia prac. W ramach przedmiotowego zadania Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac odtworzeniowych wynikających z prowadzonych przez Niego prac, wykonania niezbędnych prac zabezpieczających, naprawczych i odtworzeniowych wynikających z uzgodnień z właścicielami posesji przyległych wykorzystywanych na czas robót oraz terenu prac. W zakresie robót zabezpieczających Wykonawca wyceni również wszelkie czynności, nadzory branżowe, uzgodnienia, środki zabezpieczające mienie, wyposażenie, prawa osób trzecich lub inwestora niezbędne do prawidłowego wykonania robót określonych dokumentacją w przypadku gdyby mogły one ulec naruszeniu bądź uszkodzeniu na skutek działania Wykonawcy robót W zakresie robót odtworzeniowych i naprawczych, Wykonawca wyceni również wszelkie roboty związane z naprawami po wykonywanych pracach i przywróceniem stanu sprzed realizacji prac uzupełnieniem przekuć, przejść instalacyjnych itp. odtworzeniem tynków, mycie zabrudzonych powierzchni i inne roboty towarzyszące. Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ. Oferty z rozwiązaniami równoważnymi: Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na wymogi ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zmianami) a zwłaszcza art. 29 do 31. Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany okres gwarancji był taki sam jak okres rękojmi. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na prace objęte niniejszą umową na minimalny okres 60 miesięcy licząc od daty dokonania bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja i rękojmia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pilchowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach