Przetargi.pl
Remont budynku Pilchowice ul. Dolna Wieś 64

Gmina Pilchowice ogłasza przetarg

  • Adres: 44-145 Pilchowice, ul. Damrota 6
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 235 65 21 , fax. 32 235 69 38
  • Data zamieszczenia: 2016-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pilchowice
    ul. Damrota 6 6
    44-145 Pilchowice, woj. śląskie
    tel. 32 235 65 21, fax. 32 235 69 38
    REGON: 00068785300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku Pilchowice ul. Dolna Wieś 64
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania Remont budynku Pilchowice ul. Dolna Wieś 64, Zakres przedmiotu zamówienia ogranicza się do zakresów związanych z: Remontem i wymianą pokrycia, łacenia, elementów konstrukcyjnych, dachu wg dokumentacji projektowej wraz z związanymi z tym pracami wykończeniowymi - obróbki blacharskie orynnowanie i rury spustowe z uwzględnieniem planowanego przyszłego ocieplenia budynku. Przewiduje się wykonanie konstrukcji i pokrycia dachu z uwzględnieniem wykonania wymianów konstrukcji pod przyszłe projektowane przewody kominowe i wentylacyjne wg dokumentacji. Zakres dotyczy również przybudówki budynku. Impregnacja konstrukcji dachu. Wykonanie ław kominiarskich na nowym pokryciu. Wymiana okien poddasza wraz z wykończeniem i montażem wyłazów dachowych. Przemurowanie kominów od poziomu poddasza wg zakresu podanego w dokumentacji projektowej i dokonanie sprawdzenia stanu kominów na poddaszu wg dokumentacji projektowej wraz wykonaniem nowych czapek kominowych na kominach. Wykonanie podłogi technicznej poddasza wraz z ociepleniem i innych robót z tym związanych wraz z koniecznymi rozbiórkami Odtworzenie istniejących przewodów wentylacyjnych po wymianie pokrycia- z uwagi na fakt iż remont instalacji będzie wykonywany w odrębnym zadaniu. - wykonanie w formie przejść systemowych przez połać dachu. Wykonanie rozbiórek i utylizacji materiałów z rozbiórek przewidzianych dla ww zakresu prac. Ponadto wszelkie roboty zabezpieczające odtworzeniowe i naprawcze związane z realizowanymi pracami. W ramach wykonywanych robót Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania wszelkich robót związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia wraz z robotami pośrednio lub bezpośrednio wynikającymi z zakresu prowadzonych prac łącznie z próbami, badaniami i sprawdzeniami wynikającymi z przepisów, wniosków Nadzoru Inwestorskiego bądź też Zamawiającego. W zakresie prowadzonych Prac Wykonawca opracuje wszelką konieczną dokumentację powykonawczą realizowanych robót. W zakresie robót zabezpieczających Wykonawca wyceni wszelkie czynności, nadzory branżowe, środki zabezpieczające mienie, wyposażenie, prawa osób trzecich lub inwestora niezbędne do prawidłowego wykonania robót określonych dokumentacją w przypadku gdyby mogły one ulec naruszeniu bądź uszkodzeniu na skutek działania Wykonawcy robót. W zakresie robót odtworzeniowych i naprawczych, Wykonawca wyceni wszelkie roboty związane z naprawami po wykonywanych pracach i przywróceniem stanu sprzed realizacji prac uzupełnieniem przekuć, wypełnieniem bruzd, odtworzeniem tynków, mycie zabrudzonych powierzchni i inne roboty towarzyszące. Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ. Oferty z rozwiązaniami równoważnymi: Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na wymogi ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zmianami) a zwłaszcza art. 29 do 31. Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany okres gwarancji był taki sam jak okres rękojmi. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na prace objęte niniejszą umową na minimalny okres 60 miesięcy licząc od daty dokonania bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja i rękojmia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pilchowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach