Przetargi.pl
Remont budynku Panoramy - taras górny w Centrum Konferencyjno - Reprezentacyjnym Jurata - Hel

Kancelaria Prezydenta RP ogłasza przetarg

  • Adres: 00-902 Warszawa, ul. Wiejska 10
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6952863 , fax. 695-28-62
  • Data zamieszczenia: 2009-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kancelaria Prezydenta RP
    ul. Wiejska 10 10
    00-902 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6952863, fax. 695-28-62
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prezydent.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Administracja Publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku Panoramy - taras górny w Centrum Konferencyjno - Reprezentacyjnym Jurata - Hel
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac obejmuje remont tarasu górnego w budynku Panoramy w Centrum Konferencyjno - Reprezentacyjnym Jurata - Hel. Wykonanie remontu tarasu górnego polegać będzie na: 1. rozbiórce pokrycia tarasu z papy, elementów konstrukcji betonowych niezbrojonych i izolacji termicznej ze styropianu; 2. oczyszczeniu powierzchni tarasu; 3. wykonaniu nowych warstw izolacyjnych ze spadkiem w kierunku istniejącego odwodnienia; 4. ułożeniu nowej posadzki z mrozoodpornych płytek gresowych; 5. udrożnieniu odpływu Pluwia; 6. wymianie opierzeń blacharskich murków bocznych tarasu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 56 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2.500,00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset złotych) - wpłata będzie obowiązywać wykonawców zaproszonych do II etapu postępowania
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Pzp: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia tj: - w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali roboty budowlane, których rodzaj określony jest w przedmiocie zamówienia o łącznej wartości min. 1.500.000,00 zł brutto oraz przynajmniej jedna z nich została wykonana na kwotę min. 150.000,00 zł brutto; - dysponują lub będą dysponować osobami (kadra kierownicza), które posiadają uprawnienia budowlane (wymagane przez Prawo budowlane) do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania i nadzorowania robót w branży ogólno-budowlanej w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej oraz znajdują się na liście członków właściwej izby samorządu zawodowego ; 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. przedstawią polisę lub inny dokument potwierdzający, iż Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 300.000,00 zł; 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1 Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt. 1 na podstawie złożonego wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy i na podstawie złożonych dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków. 2.2 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2.3 Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie: warunków udziału w postępowaniu i wymagań określonych przez Zamawiającego, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2.4 Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy, Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2.5 Niespełnienie któregokolwiek z warunków będzie skutkowało wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 2.6 Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają w/w warunki udziału w postępowaniu jest większa niż określona w ogłoszeniu, Zamawiający zaprasza do składania ofert Wykonawców, którzy otrzymali najwyższą liczbę punktów w oparciu o następujące kryterium - wykażą najwyższą łączną wartość wykonanych robót budowlanych określonych w przedmiocie zamówienia oraz złożą dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie - 100% 2.7 Ocena punktowa dokonana zostanie zgodnie z formułą łączna badana wartość wykonanych robót Ocena = --------------------------------------------------------------------- x 100 łączna maksymalna wartość wykonanych robót 2.6 Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają w/w warunki udziału w postępowaniu jest mniejsza niż określona w ogłoszeniu, Zamawiający zaprasza do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu określone w pkt. III.2) ppkt. 1.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 oraz dotyczące art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - druk do pobrania na stronie Zamawiającego. 2. Aktualny (czyli odzwierciedlający stan faktyczny) odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (potwierdzenie warunku z pkt. III 2) ppkt. 1.1). 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (potwierdzenie warunku z pkt. III 2) ppkt. 1.1). 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (potwierdzenie warunku z pkt. III 2) ppkt. 1.1). 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert (potwierdzenie warunku z pkt. III 2) ppkt. 1.1). 6. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 300.000,00 zł. (potwierdzenie warunku z pkt. III 2) ppkt. 1.3). 7. Wykaz wykonanych robót budowlanych których rodzaj określony jest w przedmiocie zamówienia w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy - w tym okresie, których rodzaj określony jest w przedmiocie zamówienia o łącznej wartości min. 1.500.000,00 zł brutto oraz przynajmniej jedna z nich została wykonana na kwotę min. 150.000,00 zł brutto (potwierdzenie warunku z pkt. III 2) ppkt. 1.2). Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót (faktura VAT nie jest dokumentem potwierdzającym należyte wykonanie robót) - druk do pobrania na stronie Zamawiającego 8. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (kadra kierownicza) wraz z uprawnieniami budowlanymi (wymaganymi przez Prawo budowlane) do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania i nadzorowania robót w branży ogólno-budowlanej w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej oraz zaświadczeniem, o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego (potwierdzenie warunku z pkt. III 2) ppkt. 1.2) - druk do pobrania na stronie Zamawiającego Inne dokumenty: 9. Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu - wzór dostępny na stronie Zamawiającego 10. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów składanych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginalne lub kopia poświadczona notarialnie.. 11. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego dokumenty wymienione w punktach 2, 3, 4, 5 składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 12. Ponadto w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii. Postanowienia dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej 13. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 13.1 w punktach 2, 3, 4, 5 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 13.2 w punkcie 3 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 ustawy. 14. Dokumenty, o których mowa w ppkt. 13.1 lit. a i c oraz w pkt. 12.2 muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 15. Dokument, o którym mowa w ppkt 13.1 lit. b musi być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 16. Dokumenty te są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę wraz tłumaczeniem na język polski. 17. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 18. Inne dokumenty dołączone do oferty, sporządzone w języku obcym, składane są wraz z tłumaczeniem na język polski, potwierdzonym przez Wykonawcę. UWAGA!! Dokumenty wymagane przez Zamawiającego i dołączone do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu mogą być przedstawione w formie: a) oryginału, b) kopii z napisem ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM podpisanej przez osoby uprawnione (wymienione w KRS lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub posiadające pełnomocnictwo podpisane przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy). Za podpisanie uznaje się czytelny własnoręczny podpis lub podpis z pieczątką pozwalającą na identyfikowanie podpisu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.prezydent.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach