Przetargi.pl
Adaptacja i remont lokalu użytkowego U - 4 w budynku przy ul. Podskarbińskiej 6 wg posiadanej dokumentacji budowlano - wykonawczej.

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 04-022 Warszawa, ul. Walewska 4/21
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 517 74 36 , fax. 022 517 74 22
  • Data zamieszczenia: 2009-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy
    ul. Walewska 4/21 4/21
    04-022 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 517 74 36, fax. 022 517 74 22
    REGON: 01044511900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnpragapld.com.pl/przetarg.php
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja i remont lokalu użytkowego U - 4 w budynku przy ul. Podskarbińskiej 6 wg posiadanej dokumentacji budowlano - wykonawczej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest adaptacja i remont pomieszczeń lokalu U-4 oraz włączenie lokalu do powierzchni biurowych Urzędu Dzielnicy Praga Południe w budynku mieszkalno - biurowym przy ul. Podskarbińskiej 6 t.j. I. Roboty budowlane: a) roboty rozbiórkowe, b) roboty w zakresie usuwania gruzu, c) roboty murarskie i murowe, d) tynkowanie i licowanie ścian, e) instalowanie ścianek działowych, f) instalowanie sufitów podwieszanych, g) instalowanie drzwi, h) pokrywanie podłóg -posadzki, i) roboty malarskie, j) roboty instalacyjne przeciwpożarowe II. Roboty instalacyjne: a) wykonanie montażu wentylacji, b) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania c) wykonanie instalacji wod -kan d) roboty w zakresie instalacji elektrycznych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451113001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium wynosi 7 000,00 zł. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. oferta winna być zabezpieczona wadium przed terminem otwarcia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: 1, O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1). Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2). Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, t.j.: a). Wykażą, że w ciągu 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 3 roboty budowlane w zakresie kompleksowego remontu pomieszczeń/budynków, w tym 2 na kwotę nie niższą niż 250 000,00 zł (netto) każda. b). Wykażą, że dysponują lub będą dysponowali osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w następujących specjalnościach: - konstrukcyjno - budowlanej - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; 3). Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. - Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, przed podpisaniem umowy wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż: 500 000,00 zł. na okres trwania umowy. 4). Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawcy muszą wykonać czynności o których mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, przy czym każdy z Wykonawców musi spełniać warunek określony w pkt 1. ppkt 4) niniejszych warunków udziału w postępowaniu, pozostałe warunki określone w pkt 1.ppkt 1) 2) 3) mogą spełniać łącznie. Ocena spełniania w/w warunków i wymogów dokonana zostanie według następujących zasad: a) za spełnienie każdego z warunków, oprócz dokumentów potwierdzających należyte wykonanie prac umieszczonych w wykazie stanowiącym załącznik nr 3 do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, przyznawany będzie 1 pkt.; b) za przedłożenie trzech dokumentów potwierdzających należyte wykonanie prac umieszczonych w wykazie stanowiącym załącznik nr 3 do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu przyznany będzie 1 punkt oraz za każdy kolejny dokument ponad wymienione trzy, będzie przyznawany kolejny punkt. Do przetargu zostaną zakwalifikowani ci spośród wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu, których wnioski zostaną ocenione najwyżej. Do tych wykonawców zostaną wysłane zaproszenia do złożenia oferty. Wraz z zaproszeniami do złożenia ofert Zamawiający przekaże Wykonawcom specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz wskaże termin i miejsce opublikowania ogłoszenia o zamówieniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty oraz oświadczenia jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. Upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy (jeżeli dotyczy) 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do wniosku); 3. Oświadczenie o niepodleganiu wyłączeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do wniosku); 4. Wykaz zrealizowanych robót budowlanych w zakresie kompleksowego remontu pomieszczeń/budynków w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do wniosku) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem prac stanowiących przedmiot zamówienia, w tym 2 na kwotę nie niższą niż 250 000,00 zł (netto) każda oraz dodatkowo co najmniej 3 dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że umieszczone w wykazie prace zostały wykonane należycie. Wykonawca dostarczy potwierdzenie należytego wykonania tych robót przez klienta (dołączone dokumenty powinny dotyczyć pozycji w wykazie). (Zamawiający przyzna Wykonawcy 1 punkt za 3 prawidłowe dokumenty oraz po dodatkowym punkcie za każdy następny prawidłowy dokument); 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Data wystawienia zaświadczenia - nie więcej niż 6 miesięcy przed terminem wyznaczonym do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 6. W celu realizacji prac budowlanych wykonawca musi dysponować osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w następujących specjalnościach: - konstrukcyjno - budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; Na potwierdzenie spełniania warunku żądamy kopii powyższych uprawnień poświadczonych za zgodność z oryginałem. W przypadku gdy wykonawca wskazał osobę, którą będzie dysponował, dołączy również pisemne zobowiązania podmiotów do udostępnienia tej osoby do wykonania zamówienia. 7. Aktualne wpisy na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa osób posiadających powyższe uprawnienia potwierdzone przez tę Izbę; 8. Zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS-u lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Data wystawienia zaświadczenia - nie więcej niż 3 miesiące przed terminem wyznaczonym do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 9. Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Data wystawienia zaświadczenia - nie więcej niż 3 miesiące przed terminem wyznaczonym do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 10.Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, przed podpisaniem umowy wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności zgodnie z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż: 500 000,00 zł. na okres trwania umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Wniosek dopuszczający do udziału w post. znajduje się na stronie:www.zgnpragapld.com.pl/przetarg.php
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach