Przetargi.pl
Remont budynku nr 2 -, K-0799 na terenie JW 1131 Mińsk Mazowiecki SPRAWA ZP 32 2015

Jednostka Wojskowa 1131 ogłasza przetarg

  • Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki,
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261 553 505 , fax. 261 553 520
  • Data zamieszczenia: 2015-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 1131
    05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 261 553 505, fax. 261 553 520
    REGON: 71003764000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.23blt.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku nr 2 -, K-0799 na terenie JW 1131 Mińsk Mazowiecki SPRAWA ZP 32 2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont sanitariatów w budynku nr 2 K-0799 - zabezpieczenie stolarki okiennej folią, sprawdzenie i udrożnienie przewodów wentylacyjnych, demontaż grzejników, demontaż rur c.o., c. w., zimnej wody i kanalizacyjnych, demontaż podejść dopływowych i odpływowych urządzeń sanitarnych i wpustów podłogowych, demontaż urządzeń sanitarnych (umywalki, pisuary, miski ustępowe), demontaż opraw oświetleniowych, przebicie otworów w ścianach i stropach, demontaż parapetów wewnętrznych z lastryka, wykucie z muru skrzydeł drzwiowych oraz powiększenie otworów drzwiowych, rozbiórka okładzin ściennych podłogowych z ceramiki, rozbiórka izolacji z papy na posadzkach i ścianach, rozbiórka ścianek działowych z cegieł, skucie nierówności betonu na podłogach do poziomu posadzki na korytarzach, zeskrobanie oraz zmycie farby ze ścian i sufitów, odgrzybienie ścian i sufitów, wymiana przewodów elektrycznych podtynkowych, wykonanie bruzd pod rury, montaż rur c.o., c. w., zimnej wody oraz rur kanalizacyjnych wraz z zaworami i osprzętem kanalizacyjnym, wykonanie podejść dopływowych oraz odpływowych urządzeń sanitarnych oraz wpustów podłogowych, zabetonowanie otworów w stropach oraz ścianach, wykonanie tynków suchych z płyt GKBI na ścianach, wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i sufitach, wykonanie podkładu betonowego podłogowego pod posadzki z ceramiki, wykonanie ścianek działowych ceramicznych, wykonanie zabudowy pionów kanalizacyjnych z płyt GKBI, montaż parapetów z konglomeratu marmurowego, wykonanie izolacji z folii w płynie na ścianach i posadzkach, wklejenie taśmy uszczelniającej oraz montaż kołnierzy wodoszczelnych przejść rur przez ściany i stropy oraz uszczelnienie wpustów ściekowych, wykonanie okładzin ściennych i podłogowych z płytek ceramicznych, montaż wpustów podłogowych, montaż gniazd natynkowych oraz przełączników, wstawienie drzwi łazienkowych z ościeżnicami drewnianymi, montaż kabin systemowych WC oraz prysznicowych, montaż z podłączeniem opraw świetlówkowych sufitowych oraz nad umywalkami, montaż grzejników z osprzętem, montaż suszarek do rąk, montaż wentylatorów łazienkowych wraz z kanałami wentylacyjnymi, montaż armatury sanitarnej z osprzętem, brodzików oraz drzwi przesuwnych prysznicowych, wymiana rur instalacji p.poż, wymiana szafek hydrantowych naściennych z osprzętem (zawór 25mm, prądownica 25 mm, wąż półsztywny 25 mm dł. 30 m) i wykonaniem badania wydajności hydrantów, sprawdzenie i pomiar 1-fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia, wykonanie pomiaru przeciwporażeniowego, Pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej - obwód 1-fazowy, przeczyszczenie rurociągu żeliwnego kanalizacyjnego - odcinki poziome.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 9000,00 zł (słownie złotych: dziewięć tysięcy złotych i 00 100) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Niewniesienie wadium w wymaganym terminie (do upływu terminu składania ofert) lub nie zabezpieczenie oferty ustawową formą wadium spowoduje, iż oferta nie będzie rozpatrywana, a Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 24 ust.2 pkt 2 ustawy Pzp, a jego oferta zgodnie z art. 24 ust. 4 Pzp zostanie uznana za odrzuconą. Wadium można wnieść w formie: a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy zamawiającego: 85 1010 1010 0002 4413 9120 0000 z dopiskiem Wadium Sprawa ZP 32 2015 Remont budynku nr 2 -, K-0799 na terenie JW 1131 Mińsk Mazowiecki Pod pojęciem wniesienia wadium Zamawiający uznaje wpływ pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz Wykonawca dołącza do oferty kopię dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem i załącza oryginał tego dokumentu w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z postanowieniami art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania przedmiotu umowy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.23blt.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach