Przetargi.pl
Remont budynku Nr 141 - AVIA, K-6031 Mińsk Mazowiecki SPRAWA ZP.24.2014

Jednostka Wojskowa 1131 ogłasza przetarg

  • Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki,
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 74 74 510 , fax. 25 74 74 520
  • Data zamieszczenia: 2014-08-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 1131
    05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 25 74 74 510, fax. 25 74 74 520
    REGON: 71003764000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.23blt.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: wojsko

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku Nr 141 - AVIA, K-6031 Mińsk Mazowiecki SPRAWA ZP.24.2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie budynku nr 141 AVIA. W zakres robót wchodzi: Zakres robót budowlanych: Naprawa pokrycia dachowego przy użyciu papy termozgrzewalnej dkd; wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych; naprawa i przemurowanie kominów ponad dachem; wywóz i utylizacja papy. Wymiana pokrycia zadaszenia przed budynkiem z blachy ocynkowanej falistej na trapezową. Wymiana drzwi zewnętrznych drewnianych na aluminiowe oraz wrót stalowych na ocieplone. Naprawa elewacji wraz z wykonaniem wyprawy z tynku mineralnego oraz cokołów z tynku mozaikowego. Wymiana chodników i opaski wokół budynku z płytek chodnikowych na nawierzchnie z kostki brukowej; naprawa schodów wraz z obłożeniem płytkami terakotowymi. Wymiana bramy wjazdowej. Wykonanie podbicia betonem fundamentów wewnątrz budynku. Wykonanie nadproża z belek stalowych ceowych, wykucie ościeżnic drewnianych, zamontowanie metalowych, przemurowanie ścianek z cegły. Skucie zagrzybionych tynków, odgrzybienie murów, uzupełnienie tynków. Skucie posadzek z płytek, rozebranie posadzek z wykładzin. Wykonanie podkładów pod posadzki, wykonanie posadzek z płytek terakotowych oraz z wykładzin PCV typu tarkiet. Montaż ścianki z karton-gipsu. Remont łazienki i pomieszczenia socjalnego; skucie starej glazury, wykonanie izolacji przeciw wilgociowej licowanie ścian płytkami glazurowanymi, wymiana osprzętu sanitarnego wraz z podejściami, wymiana ogrzewacza pojemnościowego terma. Montaż sufitu podwieszonego w pomieszczeniach socjalnych i na korytarzu; wymiana parapetów wewnętrznych, wymiana skrzydeł drzwiowych wewnętrznych. Wykonanie tynku mozaikowego na korytarzu. Wykonanie gładzi gipsowych we wszystkich pomieszczeniach; malowanie wewnętrzne emulsyjne sufitów i ścian. Zakres robót elektrycznych: Wymiana instalacji elektrycznej 230V400V i instalacji niskonapięciowej 24V wewnątrz budynku. Wymiana dwóch rozdzielnic z aparaturą sterującą na napięcie robocze 230V400V. Wymiana rozdzielnicy niskonapięciowej z aparaturą sterującą. Wymiana osprzętu instalacyjnego i opraw oświetleniowych wewnętrznych. Wymiana słupów i opraw oświetlenia zewnętrznego terenu. Wykonanie przepustu technicznego z budynku do kontenerów radiolokatora Szczegółowy zakres robót, jakie należy wykonać w ramach niniejszego zamówienia określają załączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia dokumenty, w szczególności: Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych STWiORB i opis przedmiotu zamówienia - załącznik 7 do SIWZ Przedmiar robót: - załącznik nr 8A do SIWZ - branża elektryczna; - załącznik nr 8B do SIWZ - branża budowlana; szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa Projekt umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. W przypadku wystąpienia w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub w przedmiarach robót: nazw producenta, znaku towarowego, patentu, pochodzenia w odniesieniu do wymaganych materiałów i urządzeń - Zamawiający zaleca, aby traktować takie wskazania jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów i urządzeń o równoważnych parametrach technicznych i funkcjonalnych, nie gorszych niż określone w dokumentacji oraz posiadających stosowne dopuszczenia, certyfikaty i aprobaty techniczne. Zastosowane materiały równoważne muszą odpowiadać cechom technicznym i jakościowym materiałów wskazanych w dokumentacji technicznej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego w dokumentacji technicznej, zobowiązany jest wykazać że zastosowane materiały i roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego - art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane wynosi minimum 3 lata.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 6 000,00 zł ( słownie złotych: sześć tysięcy i 00100) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Niewniesienie wadium w wymaganym terminie (do upływu terminu składania ofert) lub nie zabezpieczenie oferty ustawową formą wadium spowoduje, iż oferta nie będzie rozpatrywana, a Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 24 ust.2 pkt 2 ustawy Pzp, a jego oferta zgodnie z art. 24 ust. 4 Pzp zostanie uznana za odrzuconą. 3. Wadium można wnieść w formie: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 4. Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy zamawiającego: 85 1010 1010 0002 4413 9120 0000 z dopiskiem Wadium Sprawa ZP/24/2014 - Remont budynku Nr 141 - AVIA, K-6031 Mińsk Mazowiecki 5. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz Wykonawca dołącza do oferty kopię dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem i załącza oryginał tego dokumentu w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty. 7. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z postanowieniami art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.23blt.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach