Przetargi.pl
Remont budynku Nowostawskiego Ośrodka Kultury w Nowym Stawie

Gmina Nowy Staw ogłasza przetarg

  • Adres: 82-230 Nowy Staw, ul. Bema 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 2715110
  • Data zamieszczenia: 2010-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowy Staw
    ul. Bema 1 1
    82-230 Nowy Staw, woj. pomorskie
    tel. 055 2715110
    REGON: 00052896500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowystaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku Nowostawskiego Ośrodka Kultury w Nowym Stawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu budynku Nowostawskiego Ośrodka Kultury zlokalizowanego w Nowym Stawie przy ulicy Jana Pawła II Ogólny opis obiektu:Obiekt wybudowano w okresie międzywojennym. Obiekt jest podpiwniczony, jednokondygnacyjny z poddaszem użytkowym. Budynek wykonano w technologii tradycyjnej tj ściany fundamentowe, piwnic, parteru, poddasza - cegła pełna. Stropy: ? piwnica - ceglany- otynkowany ? parteru i poddasza - drewniane Konstrukcja dachu: ? - pł-kleszczowa Pokrycie poł. dachowej: ? dachówka ceramiczna karpiówka Powierzchnia zabudowy - 283 m2 Kubatura - 1956,7m3 Obiekt jest jednobryłowy, podzielony wewnątrz ścianami na części o różnym przeznaczeniu tj:węzły sanitarne, pomieszczenia do podawania i odgrzewania posiłków, pracownie, pomieszczenia magazynowe, pomieszczenia biurowe, ciągi komunikacyjne strych. Rezultatem wykonania robót remontowych będzie: - przystosowanie budynku do aktualnych potrzeb NOK - polepszenie warunków estetycznych obiektu, - poprawienie stanu technicznego budynku i otoczenia Kubatura, powierzchnia budynku nie ulegnie zmianie. Zakres prac remontowych obejmuje: przystosowanie budynku dla osób niepełnosprawnych, remont poszczególnych kondygnacji, remont dachu i kominów, wymiana stolarki, wykonanie elewacji, wykonanie parkingu. W budynku: - docieplenie budynku metodą lekko-mokrą, - malowanie pomieszcz. wewn., wymiana posadzek, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej. - remont instalacji elektrycznej, odgromowej, teleinformatycznej - remont instalacji wod-kan i co, - wymiana elementów schodów, - impregnacja elementów drewnianych, - wykonanie izolacji pionowej piwnic, - wykonanie pokrycia połaci dachowej dachówką, - wykonanie cokołu budynku - naprawa i wzmocnienie muru oporowego Zagospodarowanie terenu (wykonanie warstw podbudowy i odsączających, ułożenie kostki brukowej oraz płyt ażurowych, remont ogrodzenia , wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych). W zakresie robót sanitarnych tj: --- wymianę instalacji wody zimnej, --- wymianę instalacji kanalizacyjnej (piony kanalizacyjne + podejścia+armatura sanitarna), --- wymianę instalacji c.o. W zakresie robót elektrycznych: -- montaż rozdzielnic elektrycznych, - montaż korytek kablowych, - montaż wewnętrznych linii zasilających i rozdzielnic -- wykonanie instalacji elektrycznej oświetleniowej i siłowej, gniazd wtyczkowych, -- wykonanie instalacji uziemienia i połączeń wyrównawczych - wykonanie instalacji odgromowej Do zakresu zadania należy wykonanie prac budowlanych jak również dostawa i montaż urządzeń wymienionych w dokumentacji technicznej. Nie przewiduje się montażu elementów z rozbiórki. Uwaga: Podany w przedmiarze zakres prac zawiera wykaz czynności podstawowych zmierzających do sprecyzowania zakresu robót docelowych. Złożona oferta musi zawierać wszystkie elementy i czynności pozwalające wykonać zamierzony zakres robót wymieniony w dokumentacji technicznej. Oferent może złożyć ofertę opartą na własnych kalkulacjach. Załączony do specyfikacji przedmiar prac jest materiałem pomocniczym. Szczegółowy zakres robót wg dokumentacji projektowej, przedmiarów robót oraz Szczegółowych Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji. Oryginalna dokumentacja techniczna w wersji papierowej dostępna jest do wglądu Wykonawcy w godzinach urzędowania Zamawiającego, pokój nr 16. Zamawiający proponuje dokonać wizji lokalnej na miejscu wykonania przedmiotu zamówienia. O chęci przeprowadzenia wizji lokalnej należy powiadomić Zamawiającego z minimum 1-dniowym wyprzedzeniem. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. W związku z art. 6471 ustawy Kodeks Cywilny - do zawarcia przez Wykonawcę umowy o roboty budowlane z Podwykonawcą jest wymagana zgoda Zamawiającego (Inwestora). Jeżeli Zamawiający (Inwestor), w terminie 14 dni od przedstawienia mu przez Wykonawcę umowy z Podwykonawcą lub jej projektu, wraz z częścią dokumentacji dotyczącą wykonania robót określonych w umowie lub projekcie, nie zgłosi na piśmie sprzeciwu lub zastrzeżeń, uważa się, że wyraził zgodę na zawarcie umowy. Do zawarcia przez Podwykonawcę umowy z dalszym Podwykonawcą jest wymagana zgoda Zamawiającego (Inwestora) i Wykonawcy. Jeżeli Zamawiający (Inwestor) i Wykonawca w terminie 14 dni od przedstawienia im przez Podwykonawcę umowy z dalszym Podwykonawcą nie zgłoszą na piśmie sprzeciwu lub zastrzeżeń, uważa się, że Zamawiający (Inwestor) i Wykonawca wyrazili zgodę na zawarcie umowy. Umowy, o których mowa powyżej, powinny być dokonane w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 3. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 4 Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Wymagania dot. gwarancji - Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 20.000,00, słownie: dwadzieścia tysięcy 00/100. 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Nowym Stawie 05 8304 0005 0000 0101 2000 0030 z adnotacją wadium - Remont budynku Nowostawskiego Ośrodka Kultury w Nowym Stawie 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) sposób przekazania: Wadium w formie innej niż pieniężna należy składać jako: kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem oraz oryginalny dokument wraz z ofertą. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna dokument wniesienia wadium powinien wskazywać przypadki, w których Zamawiający ma prawo zatrzymać wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz instytucji wydających np. poręczenia, oryginalny dokument zostanie Wykonawcy zwrócony. W związku z powyższym, oryginalny dokument należy złożyć w ofercie, nie należy natomiast wpinać go trwale do oferty. Do oferty należy wpiąć kopię, która pozostanie u Zamawiającego 4. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 5. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 6. W przypadku niezabezpieczeni oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nowystaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach