Przetargi.pl
Remont budynku biurowego Nadleśnictwa Babimost

Nadleśnictwo Babimost ogłasza przetarg

  • Adres: 66-110 Babimost, ul. Leśna 17
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3512255 , fax. 068 3512475
  • Data zamieszczenia: 2015-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Babimost
    ul. Leśna 17 17
    66-110 Babimost, woj. lubuskie
    tel. 068 3512255, fax. 068 3512475
    REGON: 97004030400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej PGL LP

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku biurowego Nadleśnictwa Babimost
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia pn. Remont budynku biurowego Nadleśnictwa Babimost jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie wnętrza trzykondygnacyjnego budynku administracyjnego. Remont będzie przeprowadzony na parterze i piętrze budynku w pomieszczeniach łazienek i WC, pomieszczeniach biurowych, sali konferencyjnej, kuchni, na korytarzach, klatce schodowej i w wiatrołapie, w piwnicy natomiast w pomieszczeniu archiwum. Usytuowanie nieruchomości: Babimost ul. Leśna 17, dz. ew. 35/18, obręb ewidencyjny m. Babimost 0001, gmina Babimost 014, powiat Zielonogórski 09, województwo Lubuskie 08. Zakres robót obejmuje między innymi wykonanie następujących prac: 1. Remont łazienek i WC: a) wymiana okładzin ściennych i podłogowych z płytek ceramicznych - 135m2, b) wymiana mis ustępowych podwieszanych wraz z stelażami - 4 szt, c) wymiana umywalek podwieszanych pod blaty granitowe - 4 szt, d) wymiana pisuarów automatycznych ze spłuczką wyposażoną w czujkę ruchu - 2 szt, e) wymiana umywalek podwieszanych pod blaty granitowe - 2 szt, f) wymiana baterii umywalkowej automatycznej z czujką ruchu - 4 szt, g) montaż sufitu podwieszanego oraz zabudowy kanałów technologicznych w systemie płyt GK na ruszcie stalowym - 50 m2, h) montaż luster wklejanych - 4 szt, i) montaż zabudowy z wełny mineralnej o gr. 15 cm w pomieszczeniach WC - 7 m2, j) dwukrotne malowanie ścian i sufitów - 22 m2, k) wymiana wentylatorów z wyłącznikiem czasowym - 4 szt, l) dostawa i montaż zabudowy pod blatowych z płyty - 2 kpl. 2. Pomieszczenia biurowe: a) Wyniesienie, ustawienie oraz ponowne wniesienie mebli biurowych - 1kpl. b) wymiana paneli podłogowych wraz z podkładem - 256 m2, c) wkucie instalacji sterowniczej klimatyzacji - 72mb, d) wymiana listew przyściennych drewnianych dębowych - 320 mb, e) wymiana parapetów granitowych 24szt. (16,50m2) f) dwukrotne malowanie ścian i sufitów - 1150 m2, m) demontaż tynków strukturalnych -92m2, n) gipsowanie ścian - 92m2, o) montaż sufitu podwieszanego w systemie płyt GK na ruszcie stalowym - 48m2, p) montaż kanału technologicznego w suficie podwieszanym PCV fi 110 - 10 mb, 3. Sala konferencyjna: a) przełożenie rzutnika wraz z ekranem i instalacją - 1kpl, b) montaż częściowego sufitu podwieszanego w systemie płyt GK na ruszcie stalowym - 28m2, c) montaż elementów dekoracyjnych sufitowych z płyt - 15m2, d) dwukrotne malowanie ścian i sufitów - 170m2, e) montaż paneli podłogowych klasa AC-5 wraz z podkładem twardym 62m2, f) montaż listew przyściennych drewnianych dębowych - 34mb, g) wymiana podokienników granitowych- 3 szt (2 m2), h) dostawa i montaż zabudów narożnikowych z płyt z wbudowanym nagłośnieniem - 4 kpl, i) wymiana żaluzji okiennych drewnianych automatycznych - 3kpl. 4. Archiwum: a) szpachlowanie ścian i sufitów - 75m2, b) dwukrotne malowanie ścian i sufitów - 75m2, c) wymiana okładzin podłogowych z płytek ceramicznych - 25m2 d) wymiana drzwi antywłamaniowych (przeniesienie z serwerowni) - 1szt. 5. Kuchnia: a) demontaż okładzin ściennych i podłogowych z płytek ceramicznych - 30m2, b) gipsowanie ścian - uzupełnienie po skutych okładzinach ściennych - 20m2, c) dwukrotne malowanie ścian i sufitów- 45m2, d) montaż okładzin podłogowych z płytek ceramicznych 9m2, e) montaż listew przyściennych drewnianych dębowych - 15mb, f) wymiana podokiennika granitowego 1szt (0,67m2), 6. Korytarze, ciągi komunikacyjne, klatka schodowa, wiatrołap: a) demontaż balustrady schodowej 1kpl, b) demontaż okładzin podłogowych oraz okładzin schodów z płytek kamiennych - 134m2, c) skucie wylewki betonowej w celu niwelacji różnic poziomowych - 4m3, d) montaż częściowej zabudowy sufitów oraz elementów dekoracyjnych ściennych wraz z kanałami technologicznymi w systemie płyt GK na ruszcie stalowym - 145m2, e) montaż sufitów systemowych podwieszanych wraz z zintegrowanym oświetleniem - 54 m2, f) montaż okładzin podłogowych z płytek granitowych polerowanych oraz montaż okładzin schodów z płyt granitowych polerowanych z elementem antypoślizgowym w postaci frezu polerowanego 5cm wraz z montaż okładzin podłogowych w wiatrołapie z płyt granitowych polerowanych w całości wraz z wbudowaną wycieraczką, montaż okładzin podłogowych zewnętrznych oraz okładzin schodów zewnętrznych z płyt granitowych płomieniowanych w całości wraz z wbudowaną wycieraczką - 134m2, g) montaż listew przypodłogowych z drewna liściastego 150mb, h) wykonanie elementów z tynku dekoracyjnego 40m2, i) dwukrotne malowanie ścian i sufitów 500m2, j) montaż balustrad schodowych (poręcze drewniane dębowe, łączniki stal nierdzewna satyna, wypełnienie szkło hartowane) - 1kpl, k) renowacja obudowy profili glebowych (szlifowanie, bejcowanie, lakierowanie, wykonanie nowych prowadnic montażowych - drewnianych dębowych) - 1kpl. 7. Stolarka wewnętrzna: a) wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej na stolarkę płytową systemową z ościeżnicami pełnymi wraz z maskownicami - 60m2, b) wymiana drzwi do pomieszczenia serwerowni stalowych o odporności ogniowej EI 50, klasa odporności na włamanie 3, izolacyjność akustyczna min. 40dB - 1,86m2, c) przeniesienie drzwi z serwerowni do pomieszczenia archiwum - 1kpl. d) wymiana skrzydła okiennego (okienka kasowego) na przeszklenie w ramiaku drewnianym dębowym z drewna klejonego obłogowanego wraz z szybą dwukomorową zabezpieczoną folią antywłamaniową, wykończoną u dołu podokiennikiem dwustronnym granitowym o grubości 3cm wraz z wyżłobieniem na głębokość 2cm o wymiarach 30cm x 30cm. - 0,40m2 8. Stolarka zewnętrzna: a) wymiana stolarki drzwiowej z profili aluminiowych trójkomorowych z przekładką termiczną. Głębokość konstrukcyjna kształtowników min. 70 mm (ościeżnica), min.79 mm (skrzydło), a drzwi odpowiednio: 70 mm i 70 mm. Współczynnik Uf dla konstrukcji systemu wynosi min. 2,00 W/m2K. - 7,54m2 b) wymiana przeszkleń okiennych dzielone jedną pionowa belką z profili aluminiowych trójkomorowych z przekładką termiczną. Głębokość konstrukcyjna kształtowników min. 50 mm (ościeżnica), Współczynnik Uf dla konstrukcji systemu wynosi min. 2,00 W/m2K - 6,60m2. 9. Instalacja elektryczna i komputerowa: a) demontaż istniejących wewnętrznych linii zasilających, b) demontaż tablic bezpiecznikowych, c) demontaż instalacji gniazd 230V wraz z osprzętem, d) demontaż opraw oświetleniowych, e) demontaż przewodów istniejącej instalacji oświetleniowej wraz z osprzętem, f) wykonanie wewnętrznych linii zasilających, g) wykonanie tablic TB parter i piętro, h) wykonanie tablic TK parter i piętro, i) wykonanie instalacji gniazd 230V ogólnego przeznaczenia, j) wykonanie instalacji gniazd 230V sieci komputerowej, k) wykonanie instalacji teleinformatycznej certyfikowanej na 20 lat, klasa 6A, l) montaż przewodów wraz z montażem osprzętu dla zasilania istniejących opraw oświetleniowych, m) montaż nowych opraw oświetleniowych wraz z przewodami i osprzętem, n) montaż maty grzejnej w wejściu głównym do budynku. 10. Instalacja wodociągowa i CWU a) wymiana instalacji wodociągowej oraz ciepłej wody użytkowej: - montaż podgrzewacza c.w.u - urządzenie elektryczne zbiorcze za typu SG100 - szt. 1, - wymiana instalacji ciepłej wody użytkowej oraz wody zimnej z rur i łączników z miedzi odpowiadającej normie międzynarodowej ISO 9002, łączonych za pomocą lutu miękkiego - 40mb, 11. Instalacja kanalizacji: a) wymiana instalacji kanalizacyjnej z rur PVC kanalizacyjnych o średnicy 160mm - 50mb, 12. Instalacja CO: a) wymiana instalacji centralnego ogrzewania - wymiana grzejników dekoracyjnych w WC - 4szt, - wymiana grzejników płytowych, kompaktowych typu VK z wbudowaną wkładką zaworu termostatycznego - 34szt, - wymiana instalacji doprowadzającej czynnik grzewczy rurami miedzianymi w otulinie Trmaflex - 450mb, - montaż zbiornika wyrównawczego - 1kpl. Inne uwarunkowania: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. 2. Wszystkie wymiary i powierzchnie należy sprawdzić przed zamówieniem materiałów. 3. Wykonywanie robót, odbiory oraz organizację (bhp, ppoż. oraz koordynacja w zakresie bhp) na terenie prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy. 4. Zamawiający nie wskazuje obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, o których mowa w art. 36a ust. 2 Pzp. 5. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia Podwykonawcom na warunkach określonych poniżej oraz we wzorze umowy, stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ. 6. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom (załącznik nr 1 do SIWZ). Zamawiający nie określa, która część lub całość zamówienia nie może być powierzona Podwykonawcom. Uwaga: Przez Podwykonawcę należy rozumieć osobę fizyczną, osobę prawną, albo jednostkę organizacyjną nie posiadającą osobowości prawnej, która będzie wykonywać część zakresu zadania (przedmiotu zamówienia) na rzecz Wykonawcy. Odpowiedzialność za Podwykonawcę ponosi Wykonawca główny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa która zawiera: a) Projekt budowlany, b) Projekt wykonawczy - instalacja elektryczna, teleinformatyczna, c) Projekt wykonawczy - instalacja Co, wodociągowa, kanalizacyjna, d) Projekt aranżacji wnętrz, e) Katalog kart materiałowych, f) Przedmiary robót - branża ogólnobudowlana, branża sanitarna oraz branża elektryczna, g) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. które stanowią integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia (załącznik nr 8 do SIWZ). Zamawiający zapewnia dokumentację projektową do wglądu w swojej siedzibie (adres jak w punkcie 1) w dni robocze w godzinach 8.00 - 14.00.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości: 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy zł) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 06.07.2015 r. do godz. 9.30. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014 r., poz.1804, z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lasy.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach