Przetargi.pl
Remont budynku administracyjno-biurowego przy ul. Wielopolskiej 6a w Rybniku.

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Rybnik ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, ul. Kościuszki 36
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4223748 , fax. 032 4221972
  • Data zamieszczenia: 2014-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Rybnik
    ul. Kościuszki 36 36
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 032 4223748, fax. 032 4221972
    REGON: 27253616100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku administracyjno-biurowego przy ul. Wielopolskiej 6a w Rybniku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont budynku administracyjno-biurowego przy ul. Wielopolskiej 6 a w Rybniku. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: - wykonanie termoizolacji ścian zewnętrznych wraz z wykonaniem tynku mineralnego w kolorze: 268,06 m2, - skucie tynków zewnętrznych: 279,15 m2, - wykonanie obrzutki wraz z zagruntowaniem na ścianach zewnętrznych, - montaż narożników okiennych i drzwiowych: 95,68 m, - wymiana stolarki okiennej: 5,25 m2, - wymiana parapetów zewnętrznych: 10 szt., - wymiana stolarki drzwiowej: 6,66 m2, - uzupełnienie tynków zewnętrznych: 12,71 m2, - montaż balustrady metalowej: 3,85 m2, - zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych: 56,50 m2, - skucie nierówności betonu na posadzkach: 52,00 m2, - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej z folii płynnej: 95,50 m2, - wykonanie posadzek cementowych: 52,00 m2, - malowanie ścian i sufitów wraz z zeskrobaniem farby i gruntowaniem podłoża do malowania: 425,17 m2, - przygotowanie powierzchni pod malowanie: 263,29 m2, wykonanie ścianki działowej z płyt GK: 1,72 m2, - wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej: 11,00 m2, - montaż listew wykończeniowych przy licowaniu ścian płytkami i wykonaniem cokolików: 102,05 m, - wykonanie posadzek z płytek: 70,60 m2, - montaż cokolików z płytek: 57,65 m2, - montaż osprzętu białego instalacji wod-kan, - wymiana oprzewodowania instalacji wod-kan: 32 mb, - demontaż instalacji c.o.: 10 grzejników wraz z oprzewodowaniem: 35 mb, - wykonanie instalacji gazowej: montaż oprzewodowania 40,50 m, montaż kotłów gazowych 2 funkcyjnych: 2 kpl., - wykonanie instalacji c.o., montaż oprzewodowania: 173,39 m, montaż grzejników wraz z zaworami: 14 szt., - wywóz gruzu: 23 m3 wraz z utylizacją, - udzielenie gwarancji na zrealizowane roboty na okres 36 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawcy muszą wnieść wadium w wysokości: 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w przepisach ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. 2007 r. Dz. U. nr 42 poz. 275 ze zmian.). Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego Bank Gospodarki Żywnościowej S.A. O. KATOWICE 24203000451110000000420750 3. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w kasie zamawiającego w pok. nr 04. Do oferty należy załączyć potwierdzoną przez zamawiającego za zgodność z oryginałem kserokopię dokumentu wadialnego. 4. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska) Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 i 46 ust. 4 a ustawy pzp. 5. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 14.05.2014 r. do godz. 900 (dowód wpłacenia wadium musi znajdować się u zamawiającego przed upływem terminu składania ofert). Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, zgodnie z art. 85 ustawy pzp. 6. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym wyżej terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania (art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy pzp), a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 12. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.lasy.gov.pl/rybnik

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach