Przetargi.pl
Remont budynku administracyjnego w Wyrzysku

Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, al. Niepodległości 33/35
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2109330, 2109337 , fax. 067 2109332
  • Data zamieszczenia: 2010-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile
    al. Niepodległości 33/35 33/35
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2109330, 2109337, fax. 067 2109332
    REGON: 57079948000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.pila.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku administracyjnego w Wyrzysku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont budynku administracyjnego w Wyrzysku. 2. Zamówienie przewiduje wykonanie następujących robót budowlanych: 1) rozebranie ścianek działowych z cegły; 2) wykonanie ścianek działowych z płyt GKB oraz z cegły; 3) wykonanie otworów drzwiowych wraz z przesklepieniem; 4) wymiana stolarki drzwiowej; 5) zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych; 6) wykonanie podłoża pod wykładzinę rulonową typu tarkett; 7) wymiana instalacji elektrycznej; 8) wykonanie tynków i gładzi gipsowych, gruntowanie ścian; 9) sieć komputerowa, system alarmowy z czujnikami wejść i czujnikami p.poż; 10) malowanie ścian i sufitów; 11) ułożenie wykładziny; 12) wykonanie posadzki z płytek ceramicznych; 13) licowanie ściany płytkami; 14) montaż drzwi antywłamaniowych; 15) wykonanie pomiarów i badań instalacji. 3. Szczegółowo przedmiot zamówienia jest opisany w dokumentacji projektowej, która stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 4. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. 5. Ze względu na to, że roboty będą się odbywały w funkcjonującym budynku biurowym, Zamawiający ma następujące wymagania: - gruz i odpadki muszą być wywożone na bieżąco, - roboty związane z dużym hałasem i zapyleniem wykonywać po godzinach pracy - od godziny 15:00, - Zamawiający wymaga stałego nadzoru prowadzonych robót, tzn., że kierownik robót w czasie trwania prac musi być cały czas obecny na budowie, - kierownik robót zobowiązany jest na bieżąco współpracować z Wydziałem Administracyjno - Inwestycyjnym Starostwa Powiatowego w Pile. 6. Warunki zapłaty: - Wykonawca wystawi dwie faktury VAT za części robót wynikające z harmonogramu robót i płatności załączonego do oferty. Do faktury VAT musi być dołączony protokół odbioru wykonanych robót. - Wykonawca wystawi pierwszą fakturę na kwotę 40 000 zł brutto do dnia 15 grudnia 2010 r. Druga faktura na pozostałą kwotę. W związku z powyższym w harmonogramie robót i płatności należy uwzględnić to uwarunkowanie. - Termin zapłaty faktury - do 14 dni od doręczenia faktury Zamawiającemu. - Zapłata ostatniej faktury będzie uwarunkowana bezusterkowym odbiorem końcowym robót oraz rozliczeniem się Wykonawcy z podwykonawcami (solidarna odpowiedzialność Wykonawcy i Zamawiającego). 7. Harmonogram robót i płatności 7.1 Harmonogram powinien zawierać rzeczowo - finansowy postęp robót. W harmonogramie należy uwzględnić dwie płatności. 7.2 Przy sporządzaniu harmonogramu należy wziąć pod uwagę warunki zapłaty określone w pkt. 3.7. SIWZ. 7.3 Z harmonogramu powinna jednoznacznie wynikać wartość faktur. Harmonogram robót i płatności będzie stanowił załącznik do umowy. 8. Wykonawca nie może zaoferować terminu gwarancji na wykonane roboty krótszego niż 36 miesięcy, a na wbudowaną stolarkę 60 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.pila.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach