Gmina Werbkowice reprezentowana przez Wójta Gminy ogłasza przetarg
- Adres: 22-550 Werbkowice, ul. Zamojska 1
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 084 6572003 w. 33 , fax. 084 6572080
- Data zamieszczenia: 2012-02-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Werbkowice reprezentowana przez Wójta Gminy
ul. Zamojska 1 1
22-550 Werbkowice, woj. lubelskie
tel. 084 6572003 w. 33, fax. 084 6572080
REGON: 00055150500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminawerbkowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont budynków świetlic w miejscowościach : Peresołowice ; Dobromierzyce ; Hostynne i Podhorce - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest- Remont budynków świetlic w miejscowościach Peresołowice ,Dobromierzyce , Hostynne i Podhorce 1. Opis przedmiotu zamówienia. Zadanie nr 1 Nazwa zadania Remont budynku świetlico - remizy w miejscowości Peresołowice Opis ważniejszych elementów zadania 1. Roboty rozbiórkowe a) Rozbiórka sufitu podwieszanego z płyt pilśniowych twardych kasetonowych - 101,91 m 2, b) Rozebranie pokrycia dachowego z płyt azbestowo - cementowych płaskich - 240,30 m 2 , c) Rozebranie boazerii z płyt pilśniowych - 29,80 m 2. 2. Roboty remontowe a) Docieplenie ścian zewnętrznych budynku styropianem grubości 10 cm z wyprawą elewacyjna - 317,79m 2 , b) Docieplenie ścian cokołu styropianem grub. 10 cm z wyprawą elewacyjną na głębokość 20 cm poniżej poziomu terenu - 46,80 2, c) Pokrycie dachów blacha trapezową w kolorze brązowym - 325,96 m 2 , d) pełnie obróbki blacharskie , e) Wykonanie posadzek z płytek kamionkowych GRES antypoślizgowych i mrozoodpornych 20 X 30 - 224,93 m 2 , f) wykonanie cokołów z płytek kamionkowych 108,70 m2 , g) Wykonanie sufitów podwieszanych o konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytami gipsowo - kartonowymi - 101,91 m 2 , h) Wykonanie opaski odwadniającej wokół budynku z kostki brukowej betonowej - 55,84 m 2, i) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej . Zadanie Nr 2 Nazwa zadania - Remont i modernizacja budynku świetlicy w miejscowości Dobromierzyce Opis ważniejszych elementów zadania 1. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej , 2. Wykonanie ścianki działowej - 9,04 m 2 , 3. Wykonanie tynku - 18,48 m 2, 4. Malowanie ścian emulsjami wewnętrznymi - 28,58 m2, 5. Wykonanie posadzki z płytek terakotowych - 5,34 m 2, 6. Wykonanie instalacji zewnętrznej wodociągowej - 10,0 m, 7. Wykonanie przyłącza kanalizacyjnego - 40 mm - 6,90 m. Zadanie Nr 3 Nazwa zadania - Remont budynku świetlicy w miejscowości Hostynne Opis ważniejszych elementów zadania 1. Roboty rozbiórkowe a) Rozebranie pokrycia dachowego z płyt azbestowo - cementowych falistych - 198,70 m 2, b) Rozebranie sufitu podwieszanego z płyt pilśniowych twardych kasetonowych - 118,93 m 2, 2. Roboty remontowe a) Docieplenie ścian zewnętrznych cokołu - 20,20 m 2 , b) Docieplenie ścian zewnętrznych budynku styropianem twardym grubości 15 cm z wyprawa elewacyjną i malowaniem - 178,35 m 2, c)Pokrycie dachów połaci blachą ocynkowana trapezową - 239,68 m 2 , d) Pełnie obróbki blacharskie , e) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej , f) Wymiana części podłogi z desek struganych grubości 32 mm - 59,47 m 2, g) Wykonanie posadzki z płytek terakotowych - 41,82 m 2, h)Wykonanie sufitów podwieszanych o konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytami gipsowo - kartonowymi - 160,75 m 2, i)Malowanie farbami emulsyjnymi - 161,16 m 2 , j) Oczyszczenie i malowanie boazerii drewnianej lakierem bezbarwnym - 61,88 m 2, k) Wykonanie opaski betonowej wokół budynku - 21,0 m 2, l)Wykonanie opaski odwadniającej z kostki brukowej betonowej - 30,00 m2 Zadanie Nr 4 Nazwa zadania - Remont budynku świetlicy- remizy w miejscowości Podhorce Opis ważniejszych elementów zadania 1. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej ; 2. Rozebranie sufity podwieszanego z płyt pilśniowych twardych -114,75 m 2, 3. Rozebranie pokrycia dachowego z blachy 335,0 m 2, 4.Docieplenie ścian zewnętrznych budynku styropianem grubości 15 cm wraz z wyprawą elewacyjną - 117,49 m 2 , 5. Docieplenie ścian zewnętrznych budynku styropianem grubości 10 cm z wyprawa elewacyjną -101,05 m 2, 6.Malowanie elewacji zewnętrznych budynku- 224,54 m 2 , 7.Pokrycie dachów blachą ocynkowana powlekaną- 375,67 m 2 , 8. Pełnie obróbki blacharskie , 9. Wykonanie posadzek z płytek terakotowych 20 x 25 cm - 84,31 m 2 , Sufity podwieszane o konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytami gipsowo - kartonowymi - 260,30 m 2 , 10. Wykonanie opaski odwadniającej z kostki brukowej betonowej - 65,60 m 2 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają a) projekty budowlane stanowiący Załączniki do SIWZ- szt. 4 b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca Załączniki do SIWZ- szt. 4 c) przedmiar robót stanowiący Załącznik do SIWZ- szt. 4 3. W związku z zamieszczeniem w opisie przedmiotu zamówienia norm, aprobat i innych systemów odniesienia, zamawiający, na podstawie art. 30 ust. 4 Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 4. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego; wykonawca wraz z oferta składa oświadczenie, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. Uwaga- W przypadku użycia w SIWZ , przy opisie przedmiotu zamówienia nazwy producenta , znaku towarowego , patentu lub pochodzenia w odniesieniu do określonych materiałów , urządzeń itp. Zamawiający wymaga , aby traktować takie wskazania jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów , urządzeń , itp. o równoważnych parametrach nie gorszych niż wskazane . - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: WADIUM 1. Ustala się wadium w wysokości 2.000,00 zł. (słownie- sto tysięcy) dla każdego zadania 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 24.02.2012 do godz. 10:00 3. Wadium można wnieść w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu wyłącznie na konto Zamawiającego BS Werbkowice Nr rachunku : 2096420009 2001 0000 06190005 z dopiskiem wadium do przetargu Nr ZP.270.1.2012 nr zadania ( wpisać) - o wniesieniu wadium decyduje moment wpływu wadium na rachunek Zamawiającego. Dowód wpłacenia wadium można dołączyć do oferty lub przedłożyć komisji przetargowej w dniu przetargu. C) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym, d)gwarancjach bankowych, e)gwarancjach ubezpieczeniowych, f)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości(Dz. U. Nr 109 poz. 1158, z późn. zm.)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminawerbkowice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót elektrycznych polegających na wymianie oświetlenia w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: Zarządzanie energią w budynkach Komendy Miejskiej PSP w Lublinie oraz w budynkach podległych Jednostek Ratowniczo-Gaśniczych.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa dróg osiedlowych w Gminie Lubycza Królewska
Dodano: 2016-07-27 - Budowa obiektów sportowo-rekreacyjnych przy Zespole Szkół Miejskich Nr 2 oraz Hrubieszowskim Ośrodku Sportu i Rekreacji
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie strefy aktywności sportowej i rekreacji na Sławinie
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie i zamontowanie trybuny sportowej zamawianej na potrzeby Państwowej Szkoły Wyższej im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie modernizacji wymiennikowni, instalacji c. o. i ciepła technologicznego dla Biblioteki Uniwersyteckiej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II w Lublinie
Dodano: 2016-07-27 - Utworzenie dodatkowej sali wzmożonego nadzoru noworodkowego w Oddziale Noworodkowym z Patologią Noworodka SP ZOZ Świdnik
Dodano: 2016-07-27 - Budowa czterech budynków gospodarczych na terenie szkółki leśnej Rzeczyca
Dodano: 2016-07-27 - Budowa trzech skwerów położonych przy ulicach: Chmielarczyka, Hempla, Krakowskim Przedmieściu (przy ul. Krótkiej) w Lublinie
Dodano: 2016-07-27 - Budowa Sali gimnastycznej z zapleczem technicznym dla Zespołu Szkół Publicznych w Wilkowie - II etap
Dodano: 2016-07-27