Przetargi.pl
Remont budynków Ośrodka Zdrowia w Jednorożcu i Żelaznej Rządowej wraz z remontem budynków gospodarczo - garażowych

Urząd Gminy w Jednorożcu ogłasza przetarg

  • Adres: 06-323 Jednorożec, ul. Odrodzenia 14
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7518392 , fax. 029 7517031
  • Data zamieszczenia: 2009-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Jednorożcu
    ul. Odrodzenia 14 14
    06-323 Jednorożec, woj. mazowieckie
    tel. 029 7518392, fax. 029 7517031
    REGON: 00054447300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jednorozec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynków Ośrodka Zdrowia w Jednorożcu i Żelaznej Rządowej wraz z remontem budynków gospodarczo - garażowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Na przedmiot robót składa się: I. Remont budynku Ośrodka Zdrowia w Żelaznej Rządowej 1. Przygotowanie terenu pod budowę: organizacja placu budowy, wykucie ościeżnic drzwiowych i okiennych, rozbiórka ścian, wykucia w ścianach na otwory drzwiowe i okienne, rozbiórka warstw posadzkowych, rozbiórka pokrycia dachowego i systemu odwodnienia budynku, rozbiórka obróbek blacharskich, kominów, nawierzchni utwardzonych, chodników, wykopy pod podjazd dla osób niepełnosprawnych i ciągi komunikacyjne, wykonanie warstw podbudów pod ciągi komunikacyjne 2. Roboty ciesielskie - wykonanie i rozebranie deskowań konstrukcji żelbetowych, wykonanie rusztowań przy kominach, wykonanie pomostów i zastaw zabezpieczających na dachu; 3. Roboty betoniarskie i żelbetowe - wykonanie wieńców w ścianach działowych, wylewki betonowe pod posadzki, budowa podjazdu dla osób niepełnosprawnych, wykonanie fundamentu pod kocioł i ścianki; 4. Roboty murarskie - murowanie ścian działowych z betonu komórkowego i cegły, zamurowania otworów, murowanie kominów; 5. Montaż stolarki okiennej i drzwiowej; 6. Roboty tynkarskie - tynkowanie ścian, uzupełnienie ubytku w tynku, tynki mozaikowe, wykonanie gładzi gipsowej, suche tynki z płyt gipsowo - kartonowych; 7. Pokrywanie ścian i podłóg - posadzki z płytek gres i terakoty, wykładziny winylowej oraz paneli podłogowych, okładanie ścian płytkami ceramicznymi, okładziny ścian płytkami klinkierowymi; 8. Roboty malarskie - malowanie farbą emulsyjną akrylową i lateksową ścian, malowanie olejne lamperii, rur; 9. Roboty ślusarsko - kowalskie - wykonanie i montaż balustrad schodowych; 10. Roboty dekarskie i blacharskie - wymiana pokrycia dachowego, systemu odwodnienia budynku i obróbek blacharskich, uzupełnienia pokrycia dachowego; 11. Roboty w zakresie nawierzchni utwardzonych; 12. Remont instalacji c.o. i wod-kan.; 13. Wykonanie kotłowni olejowej; 14. Wymiana instalacji wewnętrznej elektrycznej. II. Remont budynku gospodarczo - garażowego przy Ośrodku Zdrowia w Żelaznej Rządowej: 1.Wymiana pokrycia dachowego; 2.Remont elewacji zewnętrznej; 3.Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, 4.Wykonanie opaski odwadniającej. III. Remont budynku Ośrodka Zdrowia w Jednorożcu 1. Przygotowanie terenu pod budowę: organizacja placu budowy, wykucie ościeżnic drzwiowych i okiennych, rozbiórka ścian, wykucia w ścianach na otwory drzwiowe i okienne, rozbiórka warstw posadzkowych, rozbiórka pokrycia dachowego i systemu odwodnienia budynku, rozbiórka obróbek blacharskich, kominów, nawierzchni utwardzonych, chodników, wykopy pod podjazd dla osób niepełnosprawnych i ciągi komunikacyjne, wykonanie warstw podbudów pod ciągi komunikacyjne; 2. Roboty ciesielskie - wykonanie i rozebranie deskowań konstrukcji żelbetowych, wykonanie rusztowań przy kominach, wykonanie konstrukcji daszków nad drzwiami wejściowymi; 3. Roboty betoniarskie i żelbetowe - wykonanie wieńców w ścianach działowych, wylewki betonowe pod posadzki, przebudowa schodów i budowa podjazdu dla osób niepełnosprawnych; 4. Roboty murarskie - murowanie ścian działowych z betonu komórkowego i cegły, zamurowania otworów, murowanie kominów; 5. Montaż stolarki okiennej i drzwiowej; 6. Roboty izolacyjne - docieplenie ścian i wykonanie tynku cienkowarstwowego; 7. Roboty dekarskie i blacharskie - wymiana pokrycia dachowego, systemu odwodnienia budynku i obróbek blacharskich, uzupełnienia pokrycia dachowego; 8. Roboty tynkarskie - tynkowanie ścian, uzupełnienie ubytku w tynku, tynki mozaikowe, wykonanie gładzi gipsowej, suche tynki z płyt gipsowo - kartonowych; 9. Pokrywanie ścian i podłóg - posadzki z płytek gres i terakoty, wykładziny winylowej oraz paneli podłogowych, okładanie ścian płytkami ceramicznymi, okładziny ścian płytkami klinkierowymi, okładziny schodów zewnętrznych płytami granitowymi; 10. Roboty malarskie - malowanie farbą emulsyjną akrylową i lateksową ścian, malowanie olejne lamperii, rur; 11. Roboty ślusarsko - kowalskie - wykonanie i montaż balustrad schodowych; 12. Remont instalacji elektrycznej wewnętrznej i zewnętrznej; 13. Remont instalacji wod.-kan. wraz z wymiana białego montażu; 14. Montaż hydrantów p.poż.; 15. Roboty w zakresie nawierzchni utwardzonych (chodniki , droga dojazdowa wewnętrzna, miejsca postojowe, opaski odwadniające); 16. Montaż elementów małej architektury (ławki i pojemniki na śmieci). IV. Remont budynku gospodarczo-garażowego przy Ośrodku Zdrowia w Jednorożcu 1.Wymiana pokrycia dachowego; 2.Remont elewacji zewnętrznej; 3.Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, 4.Wykonanie instalacji odgromowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający przewiduje wniesienie wadium w wysokości 40.000 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.24 ust.1 i 2 ustawy), a spełnianie tych warunków potwierdzą poprzez złożenie odpowiednich oświadczeń i dokumentów określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Pzp - wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 2; 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Wniosków; 3) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt od 4-8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Wniosków; 4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Wniosków; 5) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania Wniosków. 6) Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinię o badanym sprawozdaniu za ostatnie 3 lata obrotowe (tj. rok 2008, 2007, 2006), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 7) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą, że posiadane środki finansowe lub zdolność kredytowa Wykonawcy są nie mniejsze od 2,0 mln zł. Powyższa informacja musi być wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania Wniosku. 8) Informację o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia (Potencjał kadrowy) - zał. Nr 3. Do informacji muszą być dołączone kopie uprawnień budowlanych do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz dokumenty potwierdzające przynależność wymienionych osób do Izby Inżynierów Budownictwa. 9) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca (Potencjał techniczny)- zał. Nr 4. 10) Wykaz wykonanych co najmniej 2 robót budowlanych w czynnych obiektach użyteczności publicznej w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (Doświadczenie zawodowe) - zał. Nr 5. 11) Informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Dokumenty, o których mowa powyżej, winny być złożone w formie określonej rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. Nr 87, poz.605). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia -nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w załączonych do wniosku dokumentach i oświadczeniach. Z treści tych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wykonawca spełnia wszystkie warunki. Jeżeli Wniosek składać będą Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie: a) oświadczenie wskazane w pkt 1) winno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców, b) dokumenty wskazane w pkt. od 2) - 5) winien złożyć każdy z Wykonawców, c) dokumenty wskazane w pkt. od 6)- 12) winien złożyć Wykonawca(y), w którego(ych) zakresie działania leży spełnienie wymogu opisanego w pkt. III.2 ogłoszenia o zamówieniu, d) Wykonawcy winni przedłożyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2), 4) i 5), winien przedłożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt od 2) do 5), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne na www.bip.jednorozec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach