Przetargi.pl
Remont Andersa 15

Fundacja Shalom ogłasza przetarg

  • Adres: 00-104 Warszawa, plac Grzybowski 12/16
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 62030 36 , fax. 0-22 620 05 59
  • Data zamieszczenia: 2009-11-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Fundacja Shalom
    plac Grzybowski 12/16 12/16
    00-104 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 62030 36, fax. 0-22 620 05 59
    REGON: 01205277200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.shalom@shalom.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: fundacja

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont Andersa 15
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont i przebudowa lokalu użytkowego na potrzeby Fundacji Shalom w Warszawie przy ul. Andersa 15. Remont i przebudowa obejmuje: -roboty murarskie, konstrukcyjne w tym montaż ścianek działowych, wykonanie obudów instalacyjnych z płyt GK i ognioodpornych, montaż zabudowy sufitów , -roboty stolarskie- montaż okien i drzwi, -roboty posadzkarskie-pokrycie podłóg płytkami i wykładziną z PCW, pokrycie ścian płytkami, -tynkowanie-tynki zwykłe wewnętrzne i zewnętrzne, -instalacje elektryczne wewnętrzne, -wykonanie wewnętrznej instalacji zimnej i ciepłej wody oraz wewnętrznej kanalizacji sanitarnej -wykonane instalacji c.o. na poziomie parteru i antresoli, -instalacja wentylacji i prace przygotowawcze do montażu klimatyzacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5000zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Spełniają warunki udziału w postępowaniu opisane w art.22 ppkt 1.1 do 1.4 Pzp 2.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 Pzp. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie na podstawie dostarczonych dokumentów na zasadzie spełnia-niespełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnuka urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzajace odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w odpowiednim zakresie. 4.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie, w tym przynajmniej dwóch odpowiadajacych swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania zamówienia wraz z dokumentami potwierdzajacymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 5.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyc w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 6.Dokumenty stwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień:- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń dla kierownika budowy oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do odpowiedniej Izby Samorządu Zawodowego, -uprawnienia budowlane w zakresie instalowania i przyłączania urządzeń, instalacji i sieci oraz świadectwo kwalifikacyjne dla osoby kierującej robotami elektrycznymi, -uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych dla osoby kierującej robotami sanitarnymi i wentylacyjnymi. 7.Polisa , a w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż kwota w złożonej ofercie, oraz zobowiązanie że w wypadku wyboru jego oferty będzie systematycznie przedłużal obezpieczenie OC w tej wysokości, do czasu wygaśnięcia rękojmii i gwarancji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin wykonania
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.shalom.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach