Urząd Miasta i Gminy Błonie ogłasza przetarg
- Adres: 05-870 Błonie, Rynek 6
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7253004, 7253006 , fax. 022 7253067
- Data zamieszczenia: 2009-06-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Błonie
Rynek 6 6
05-870 Błonie, woj. mazowieckie
tel. 022 7253004, 7253006, fax. 022 7253067
REGON: 00052488400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.blonie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont altanek śmietnikowych w Błoniu zlokalizowanych przy ul. Narutowicza 10, Narutowicza 17, Sochaczewska 11, Sochaczewska 17 i 21, Armii Krajowej 1, Traugutta 22, Okrzei 10, Wyszyńskiego 6 i 8, w ilości 8 sztuk - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres prac obejmuje m.in.:
-wymianę zadaszenia z blachy trapezowej na blachodachówkę,
- wymianę ścian osłon śmietnikowych z cegły wapienno-piaskowej na cegłę klinkierową.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz w przedmiarze robót, stanowiącymi załącznik do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r., a na ich potwierdzenie przedstawią wymienione niżej dokumenty:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia,
1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
1.2. złożą oświadczenie o nie zaleganiu z podatkami do właściwego Urzędu Skarbowego oraz o nie zaleganiu z opłaceniem składek do właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, lub złożą oświadczenie że uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
W przypadku składania zaświadczeń winny one być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia:
2.1.wykażą, iż wykonali w ciągu ostatnich 5 lat, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 roboty odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, opisu robót, daty i miejsca wykonania oraz załączą dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie i w terminie,
2.2. wykażą, iż dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w ilości niezbędnej do jego realizacji w wymaganym terminie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia oraz zakresu wykonywanych przez nich czynności w ilości:
- kierownik robót (1 osoba) - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami będącymi przedmiotem zamówienia oraz aktualne zaświadczenie z Izby Inżynierów Budownictwa,
- min. 3 pracowników z trzyletnim doświadczeniem przy wykonywaniu robót objętych głównym przedmiotem zamówienia (w tym robót murarskich i ciesielskich),
2.3. złożą oświadczenie, iż dysponują lub będą dysponować niezbędnym sprzętem jaki wymagany jest do wykonania robót objętych przedmiotem zamówienia,
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
3.1. złożą kserokopię polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności z potwierdzeniem wpłaty należnej składki,
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy o zamówieniach publicznych.
Ocena spełnienia tych warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców w ofercie.
Zamawiający będzie oceniał aktualność i zgodność złożonych dokumentów i oświadczeń z obowiązującymi przepisami, a następnie treść merytoryczną złożonych dokumentów i oświadczeń tj. zgodność przedstawionych informacji z warunkami jakich spełnienia wymagał Zamawiający.
Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców oparty będzie na zasadzie TAK / NIE (spełnia / nie spełnia) - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu znajduje się w rozdziale Zawartość ofert w SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.blonie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczeń oraz klatki schodowej w budynku Zespołu Szkół nr 32 w Warszawie
Dodano: 2016-07-27 - Budowa chodnika wraz z kanalizacją deszczową przy ulicy Miszewskiej od ulicy Wiosennej do posesji 27 tj. do dz. nr ewid 2/5 w Słupnie
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa części ulicy Dominikańskiej i 3-go Maja w Górze Kalwarii etap II - skwer przy ul. Dominikańskiej
Dodano: 2016-07-27 - ZP/7 - Modernizacja TOS/2016
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi gminnej Nr 291204W i Nr 291205W Mirosław - Stare Gulczewo wraz z infrastrukturą
Dodano: 2016-07-27 - DSE Jarosław: Przebudowa budynku nr 273 w zakresie wykonania kotłowni olejowej na terenie kompleksu wojskowego Twierdza Modlin
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa ulicy Witosa wraz z budową parkingu w Makowie Mazowieckim
Dodano: 2016-07-27 - SVA-NDM/4620-82/16: Wymiana pokrycia dachowego budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Pajdaka w 10 w Warszawie
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji III etapu systemu bezpieczeństwa pożarowego w budynku przy ul. Kruczej 38/42 w Warszawie
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie przebudowy dworca kolejowego Inowrocław - dokończenie robót
Dodano: 2016-07-27