Przetargi.pl
Remont alejek parkowych w Parku im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Gostyninie

Gmina Miasta Gostynina ogłasza przetarg

  • Adres: 09-500 Gostynin, ul. Rynek 26
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2360737 , fax. 024 2360712
  • Data zamieszczenia: 2009-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Gostynina
    ul. Rynek 26 26
    09-500 Gostynin, woj. mazowieckie
    tel. 024 2360737, fax. 024 2360712
    REGON: 61101543100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gostynin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont alejek parkowych w Parku im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Gostyninie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont alejek parkowych w Parku im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Gostyninie. Przedmiotem nowego zagospodarowania w/w Parku jest: - przebudowa alei głównej parku na kierunku południe-północ, od ul. Legionów Polskich jako głó
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3.000,00 zł (trzy tysiące złotych, 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 pkt 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę w/w dokumentów wg reguły spełnia/nie spełnia. Wykonawca, który nie spełnia każdego z w/w warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu wymagań z art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 pkt 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 2 do siwz), 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentów składa równoważne dokumenty wymienione w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zm.), Wszystkie kserokopie wymaganych powyżej dokumentów, muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę umocowaną do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku podpisania oferty przez inną osobę reprezentującą Wykonawcę lub Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane jest dołączenie do oferty stosownego pełnomocnictwa w oryginale lub jego poświadczonej notarialnie kserokopii - chyba, że reprezentacja wynika z innych dokumentów załączonych do oferty (np. z odpisu z rejestru). W przypadku składania oferty przez podmioty działające wspólnie (konsorcjum) do oferty musi być dołączone wystawione w oryginale lub poświadczonej notarialnie kserokopii, dla podmiotu wiodącego - lidera - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcie umowy. Forma składania dokumentów i oświadczeń w przypadku podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum): - każdy z podmiotów tworzących konsorcjum składa oddzielnie dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 1, 2, Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem wiodącym - liderem konsorcjum.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.umgostynin.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach