Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy ogłasza przetarg
- Adres: 02-379 Warszawa, ul. Białobrzeska 11
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 6581903 , fax. 022 6581903
- Data zamieszczenia: 2010-01-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
ul. Białobrzeska 11 11
02-379 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 6581903, fax. 022 6581903
REGON: 14070016300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont 3 lokali mieszkalnych - pustostanów o powierzchni ok. 111 m2, na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont lokali mieszkalnych - pustostanów stanowiących własność m.st. Warszawy, o powierzchni ok. 111 m2: a) ul. Tarczyńska 11 m. 50 o powierzchni 39,38 m2 b) ul. Korotyńskiego 28 m. 97 o powierzchni 41,42 m2 c) ul. Kopińska 34 m. 2 o powierzchni 30,43 m2 Lokale wyposażone w instalację gazową, wodno-kanalizacyjną, elektryczną, centralnego ogrzewania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) należy wpłacać na konto bankowe Bank Handlowy Nr 15 1030 1508 0000 0005 5087 7058
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust.1 Ustawy. b) udzielą Zamawiającemu pisemnej gwarancji wykonanych robót ogólnobudowlanych nie mniejszej niż 12 miesięcy, na stolarkę okienną i drzwiową nie mniejszej niż 60 miesięcy, na montaż stolarki okiennej i drzwiowej - nie mniejszej niż 36 miesięcy c) wykażą się udokumentowanym doświadczeniem fachowym w realizacji minimum 3 robót zgodnych z przedmiotem zamówienia, potwierdzonych referencjami od Zamawiających, z okresu ostatnich pięciu lat. Zamawiający uzna roboty, których wartość wynosi minimum 30 000,00 zł brutto każda. d) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Zamawiający uzna wysokość ubezpieczenia, którego wartość wynosi minimum 100 000,00 zł netto
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w pkt 15: a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ b) Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające brak zaległości w opłatach na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e) pisemne oświadczenie Wykonawcy, że w trakcie realizacji zamówienia będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia minimum 100 000,00 zł. - wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ f) pisemne oświadczenie Wykonawcy - udzielenie gwarancji na wykonanie robót budowlanych, na stolarkę okienną i drzwiową - wg wzoru określonego w załączniku nr 5 do SIWZ g) wykaz (min trzech) zrealizowanych robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, polegających na remoncie lokali mieszkalnych o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto każda - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 6 do SIWZ; h) dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że usługi wyszczególnione w wykazie, o którym mowa w pkt 15.2 lit. g) SIWZ zostały wykonane należycie. i) Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności, oraz dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe kierownika robót, wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 7 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgnochota.waw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczeń oraz klatki schodowej w budynku Zespołu Szkół nr 32 w Warszawie
Dodano: 2016-07-27 - Budowa chodnika wraz z kanalizacją deszczową przy ulicy Miszewskiej od ulicy Wiosennej do posesji 27 tj. do dz. nr ewid 2/5 w Słupnie
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa części ulicy Dominikańskiej i 3-go Maja w Górze Kalwarii etap II - skwer przy ul. Dominikańskiej
Dodano: 2016-07-27 - ZP/7 - Modernizacja TOS/2016
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi gminnej Nr 291204W i Nr 291205W Mirosław - Stare Gulczewo wraz z infrastrukturą
Dodano: 2016-07-27 - DSE Jarosław: Przebudowa budynku nr 273 w zakresie wykonania kotłowni olejowej na terenie kompleksu wojskowego Twierdza Modlin
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa ulicy Witosa wraz z budową parkingu w Makowie Mazowieckim
Dodano: 2016-07-27 - SVA-NDM/4620-82/16: Wymiana pokrycia dachowego budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Pajdaka w 10 w Warszawie
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji III etapu systemu bezpieczeństwa pożarowego w budynku przy ul. Kruczej 38/42 w Warszawie
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie przebudowy dworca kolejowego Inowrocław - dokończenie robót
Dodano: 2016-07-27