Przetargi.pl
Remont 3 lokali mieszkalnych - pustostanów o powierzchni ok. 111 m2, na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-379 Warszawa, ul. Białobrzeska 11
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6581903 , fax. 022 6581903
  • Data zamieszczenia: 2010-01-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
    ul. Białobrzeska 11 11
    02-379 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6581903, fax. 022 6581903
    REGON: 14070016300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont 3 lokali mieszkalnych - pustostanów o powierzchni ok. 111 m2, na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont lokali mieszkalnych - pustostanów stanowiących własność m.st. Warszawy, o powierzchni ok. 111 m2: a) ul. Tarczyńska 11 m. 50 o powierzchni 39,38 m2 b) ul. Korotyńskiego 28 m. 97 o powierzchni 41,42 m2 c) ul. Kopińska 34 m. 2 o powierzchni 30,43 m2 Lokale wyposażone w instalację gazową, wodno-kanalizacyjną, elektryczną, centralnego ogrzewania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) należy wpłacać na konto bankowe Bank Handlowy Nr 15 1030 1508 0000 0005 5087 7058
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust.1 Ustawy. b) udzielą Zamawiającemu pisemnej gwarancji wykonanych robót ogólnobudowlanych nie mniejszej niż 12 miesięcy, na stolarkę okienną i drzwiową nie mniejszej niż 60 miesięcy, na montaż stolarki okiennej i drzwiowej - nie mniejszej niż 36 miesięcy c) wykażą się udokumentowanym doświadczeniem fachowym w realizacji minimum 3 robót zgodnych z przedmiotem zamówienia, potwierdzonych referencjami od Zamawiających, z okresu ostatnich pięciu lat. Zamawiający uzna roboty, których wartość wynosi minimum 30 000,00 zł brutto każda. d) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Zamawiający uzna wysokość ubezpieczenia, którego wartość wynosi minimum 100 000,00 zł netto
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w pkt 15: a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ b) Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające brak zaległości w opłatach na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e) pisemne oświadczenie Wykonawcy, że w trakcie realizacji zamówienia będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia minimum 100 000,00 zł. - wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ f) pisemne oświadczenie Wykonawcy - udzielenie gwarancji na wykonanie robót budowlanych, na stolarkę okienną i drzwiową - wg wzoru określonego w załączniku nr 5 do SIWZ g) wykaz (min trzech) zrealizowanych robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, polegających na remoncie lokali mieszkalnych o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto każda - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 6 do SIWZ; h) dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że usługi wyszczególnione w wykazie, o którym mowa w pkt 15.2 lit. g) SIWZ zostały wykonane należycie. i) Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności, oraz dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe kierownika robót, wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 7 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgnochota.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach