Przetargi.pl
Realizacja budowy obiektów kubaturowych na terenie Gminy Psary z podziałem na 2 zadania. Zadanie I. Przebudowa wiaty na budynek socjalny dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Dąbiu. Zadanie II. Zmiana konstrukcji dachu i przebudowa budynku gospodarczego położonego na działce nr 313/1 przy ul. Szkolnej 3 w Sarnowie.

Urząd Gminy w Psarach ogłasza przetarg

  • Adres: 42-512 Psary, ul. Malinowicka 4
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 294 49 00 wew. 41 , fax. 32 294 49 01
  • Data zamieszczenia: 2015-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Psarach
    ul. Malinowicka 4 4
    42-512 Psary, woj. śląskie
    tel. 32 294 49 00 wew. 41, fax. 32 294 49 01
    REGON: 00053724300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psary.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja budowy obiektów kubaturowych na terenie Gminy Psary z podziałem na 2 zadania. Zadanie I. Przebudowa wiaty na budynek socjalny dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Dąbiu. Zadanie II. Zmiana konstrukcji dachu i przebudowa budynku gospodarczego położonego na działce nr 313/1 przy ul. Szkolnej 3 w Sarnowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zadanie I Ogólna charakterystyka obiektu i robót budowlanych Przedmiotem inwestycji jest przebudowa wiaty na budynek socjalny dla Ochotniczej Straży Pożarnej Dąbie, w Dąbiu przy ul. Pocztowej 34 A. Zakres obejmuje obniżenie i przebudowę dachu nad częścią murowaną, wydzielenie pomieszczeń socjalnych , ocieplenie budynku oraz dostosowanie istniejącej wiaty do potrzeb funkcjonalnych OSP w Dąbiu wraz z wykonaniem wszystkich niezbędnych instalacji. Dane ogólne obiektu: - długość - 8,71 m, - szerokość - 8,23 m, - wysokość - 4,49 m, - Powierzchnia użytkowa: 59,36 m2, - Powierzchnia zabudowy: 71,68 m2, - Powierzchnia całkowita: 71,68 m2, - Kubatura budynku netto: 178,08 m3, - Kubatura budynku brutto: 291,01 m3. W ramach zamówienia należy wykonać n.w roboty budowlane: - roboty rozbiórkowe polegające na rozebraniu poszycia z blach fałdowych oraz konstrukcji dachu z wiązarów stalowych, rozebraniu ścian murowanych oraz elementów żelbetowych wraz z utylizacją, - stanu surowego zamkniętego w skład którego wchodzi: wykonanie ław żelbetowych wraz z izolacjami, wymurowanie nowych ścian z elementami żelbetowymi (słupy, rdzenie, nadproża, wieńce), ścianek działowych, wykonanie więźby dachu z wyłazem dachowym oraz poszyciem i pokryciem papą termozgrzewalną, obróbkami blacharskimi z blachy powlekanej i orynnowaniem, brama i drzwi stalowe pełne ocieplone, okno PVC wraz z ociepleniem ścian wełną mineralną i tynkiem silikonowym na siatce, - roboty wykończeniowe: tynki, okładziny ścian, podłoża i posadzki z płytek, sufity podwieszone z płyt g-k na ruszcie metalowym wraz z izolacją, osadzenie stolarki drzwiowej, roboty malarskie, - instalacje elektryczne: zasilania, instalacja gniazd wtykowych i oświetlenia, oświetlenie ewakuacyjne, ochrona przeciwporażeniowa i przepięciowa wraz z instalacją uziemiającą, - instalacja wod.-kan. wraz z zabudową szamba, - inst. c.o. z podłączeniem do istniejącej sieci, - inst. wentylacyjna obejmująca wentylację pomieszczeń sanitarnych, natrysków i suszarni, - wykonanie dojścia do obiektu o nawierzchni z kostki betonowej oraz schodami, - wykonanie remontu wiaty o konstrukcji stalowej, która polega na: wykonaniu ochrony antykorozyjnej istniejącej konstrukcji nośnej oraz wymianie płatwi i poszycia z blachy trapezowej powlekanej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót, Pozwolenie na budowę - Decyzja Starosty Będzińskiego Nr 857.2014 z dnia 01.09.2014 r. 2. Zadanie II Ogólna charakterystyka obiektu i robót budowlanych Przedmiotem inwestycji jest zmiana konstrukcji dachu i przebudowa budynku gospodarczego zlokalizowanego na działce nr 313-1 w Sarnowie przy ul. Szkolnej 3. Projekt nie przewiduje zmiany zagospodarowania działki. Funkcja obiektu pozostanie bez zmian - budynek gospodarczy. Budynek nakryty będzie dachem dwuspadowym. Kąt nachylenia połaci dachowych pozostaje bez zmian - tj. 8 i 11 stopni. Dana ogólne obiektu. - powierzchnia użytkowa 41,26 m2, - powierzchnia zabudowy 57,43 m2, - kubatura 252,00 m3, - wysokość 4,78 m. W ramach zamówienia należy wykonać n/w roboty budowlane: - prace rozbiórkowe polegające na: demontażu konstrukcji dachu wraz z pokryciem, rozebraniu ścian nad wieńcem, demontażu istniejącego ocieplenia ścian, częściowe skucie tynków wewnętrznych oraz wylewki betonowej, demontażu krawężnika oraz rozebranie nawierzchni z kostki betonowej; - nową konstrukcję więźby dachowej wraz z wieńcem pod murłaty, pokryciem z blachodachówki, obróbkami blacharskimi i orynnowaniem oraz nową izolacją stropodachu i kominkami wentylacyjnymi, - podmurowanie ścian szczytowych, - montaż stolarki okiennej z podokiennikami oraz montaż bramy wejściowej stalowej, ocieplonej, - nową elewację wraz z ociepleniem metodą (lekką-mokrą), - uzupełnienie tynków wewnętrznych wraz z nowymi wylewkami, - roboty malarskie, - odtworzenie nawierzchni z kostki betonowej od strony frontowej oraz wykonanie nowej w miejscu skutej opaski betonowej, - wyrównanie terenu po wykopach oraz obsianie ich trawą. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót, Pozwolenie na budowę - Decyzja Starosty Będzińskiego Nr 580.2014 z dnia 12.06.2014 r. 3. Ze względu na ryczałtowy sposób wynagradzania (dot. Zadania I i Zadania II) przedmiary robót stanowiące załączniki do dokumentacji projektowej mają charakter jedynie pomocniczy i służą - wraz z pozostałymi elementami SIWZ - do wyceny kosztów wykonania zamówienia przez potencjalnych wykonawców. Ewentualne błędy w przedmiarze nie będą stanowiły podstawy do roszczeń Wykonawcy względem Zamawiającego. Do dnia podpisania umowy Wykonawca dostarczy kosztorys ofertowy. 4. Należy zachować warunki wynikające z wszelkich decyzji, uzgodnień i opinii. 5. W trakcie robót Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić materiały do akceptacji inspektorowi nadzoru z ramienia Zamawiającego na co najmniej 10 dni roboczych przed ich zastosowaniem lub wbudowaniem. 6. Rozwiązania równoważne Ilekroć w SIWZ, umowie, załącznikach, dokumentacji projektowej, STWiOR jest mowa o (produkcie, materiale czy systemie typu lub np.) należy przez to rozumieć produkt, materiał czy system (typ, np.) taki jak zaproponowany lub inny o standardzie i parametrach technicznych nie gorszych niż zaproponowany. Wszystkie użyte w SIWZ, umowie, załącznikach, dokumentacji projektowej, STWiOR znaki handlowe, towarowe, przywołania patentów, nazwy modeli, numery katalogowe służą jedynie do określenia cech technicznych i jakościowych materiałów a nie są wskazaniem na producenta. Użyte wszelkie nazwy handlowe w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający traktuje jako informację uściślającą, która została użyta wyłącznie w celu przybliżenia potrzeb Zamawiającego. Dopuszcza się użycie do realizacji zamówienia produktów równoważnych, w stosunku do ich jakości, docelowego przeznaczenia i spełnianych funkcji i walorów użytkowych. Przez jakość należy rozumieć zapewnienie minimalnych parametrów produktu wskazanego w SIWZ, umowie, załącznikach, dokumentacji projektowej. Wykonawca, który do wyceny przyjmie rozwiązania równoważne jest zobowiązany udowodnić równoważność przyjętych urządzeń, sprzętu i materiałów. W celu potwierdzenia, że oferowane rozwiązanie równoważne spełnia wymagania określone w SIWZ, umowie, załącznikach, dokumentacji projektowej, STWiOR, wykonawca złoży Szczegółowy opis oferowanego przedmiotu zamówienia równoważnego w którym dla każdego produktu określi nazwę producenta, typ-model oraz inne cechy produktu pozwalające na jednoznaczną identyfikację zaoferowanego produktu i potwierdzenie zgodności z opisem przedmiotu zamówienia. Zgodnie z art. 30 ust. 4 Ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w niniejszej SIWZ, za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Ustawy Pzp. W przypadku powoływania się na normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 Ustawy dopuszcza rozwiązania równoważne wymaganiom opisywanym w przywołanych normach, aprobatach, specyfikacjach technicznych i systemach odniesienia, w tym dokumenty równoważne. Nie złożenie takiego wykazu będzie równoznaczne z przyjęciem rozwiązań wskazanych w SIWZ, umowie, załącznikach, dokumentacji projektowej. 7. Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym w celu koordynowania prawidłowego przebiegu prac oraz wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. 8. Warunki płatności zgodnie z warunkami zawartymi w projekcie umowy Zał. Nr 7 do SIWZ odpowiednio dla Zadania I i Zadania II.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia przed upływem terminu do składania ofert wadium w wysokości: Zadanie I - 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). Zadanie II - 1 200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z póź. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.psary.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach