Przetargi.pl
PUBLICZNE PRZEDSZKOLE NR 5 W PILE - REMONT DACHU

Gmina Piła ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, Pl. Staszica 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2126210 , fax. 067 2123566
  • Data zamieszczenia: 2012-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Piła
    Pl. Staszica 10 10
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2126210, fax. 067 2123566
    REGON: 00063833000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.pila.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PUBLICZNE PRZEDSZKOLE NR 5 W PILE - REMONT DACHU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówieniem objęte są roboty budowlane (zgodnie z kosztorysem ofertowym): - rozebranie rur spustowych z profili pcv, - rozebranie rynien z blachy ocynk, - rozebranie obróbek blacharskich, - rozebranie kominków wentylacyjnych, - rozebranie pokrycia z papy, - naprawa gzymsu, - wyrównanie powierzchni dachu, - uzupełnienie tynku na kominach, - malowanie kominów, - rusztowanie typu W-wa, - obróbki blacharskie, - montaż rur wentylacyjnych, - montaż rynien i rur spustowych, - krycie połaci dachowej papą termozgrzewalną- papa gr. 5,2 mm, - obróbki kominów papą termozgrzewalną, - demontaż i ponowny montaż instalacji odgromowej na dachu, - wymiana wsporników przelotowych, - pomiar instalacji odgromowej + protokół z pomiarów, - wywóz papy i rur, - utylizacja papy i rur z pcv, - transport złomu do punktu skupu. Wszystkie zastosowane materiały powinny odpowiadać obowiązującym normom oraz posiadać wymagane atesty i certyfikaty oraz nie mogą stanowić zagrożenia dla higieny i zdrowia użytkowników wg wymogów Ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 roku art. 10 z późniejszymi zmianami. W zależności od zastosowanych materiałów należy bezwzględnie przestrzegać technologii i wymagań producentów. Przed odbiorem końcowym należy przedstawić Inwestorowi komplet certyfikatów, atestów i załączyć je do dokumentacji odbiorowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej i innych udostępnionych dokumentach stanowiących załączniki od nr 9 do nr 10, które są integralną częścią niniejszego SIWZ. Zamawiający wymaga aby wybrany Wykonawca wykonał, dostarczył i ustawił na terenie placu budowy tablicę informacyjną o wymiarach 2 m x 1 m (wzór poglądowy - załącznik nr 11 do SIWZ), zawierającą: - tytuł zadania: Publiczne Przedszkole Nr 5 w Pile - remont dachu, - wartość zadania, w zaokrągleniu do liczb całkowitych, - logotyp Miasta Piły, Projekt należy uzgodnić i uzyskać akceptację Zamawiającego. Tablica winna być wykonana w trwałości zapewniającej jej istnienie podczas czasu realizacji zadania. Umocowanie stabilne, na wysokość zapewniającą jej czytelność. Koszt zrealizowania tablic należy uwzględnić w kosztach ogólnych realizowanych robot. Warunki płatności 1. Płatnikiem faktury jest placówka oświatowa. 2. Postawą do wystawienia faktury będzie protokół odbioru końcowego wraz z zestawieniem wartości wykonanych robót. Gwarancja Wymagany okres gwarancji - nie mniej niż 36 miesięcy od daty odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach