Przetargi.pl
PRZYSTOSOWANIE KLATEK SCHODOWYCH BUDYNKU SZKOŁY DO OBOWIĄZUJĄCYCH PRZEPISÓW OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ - ETAP II

Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 95-060 Brzeziny, ul. Henryka Sienkiewicza 17
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 46 874 23 72 , fax. 46 874 23 72
  • Data zamieszczenia: 2014-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego
    ul. Henryka Sienkiewicza 17 17
    95-060 Brzeziny, woj. łódzkie
    tel. 46 874 23 72, fax. 46 874 23 72
    REGON: 00055894300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp2brzeziny.edupage.org
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZYSTOSOWANIE KLATEK SCHODOWYCH BUDYNKU SZKOŁY DO OBOWIĄZUJĄCYCH PRZEPISÓW OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ - ETAP II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest : PRZYSTOSOWANIE KLATEK SCHODOWYCH BUDYNKU SZKOŁY DO OBOWIĄZUJĄCYCH PRZEPISÓW OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ - ETAP II polegające na wykonaniu ścian wydzielających przeciwpożarowo klatki schodowe z zastosowaniem ślusarki drzwiowej, dymoszczelnej EI30, zgodnie ze zgłoszeniem wykonania robót budowlanych, projektem budowy i przedmiarem robót . Zakres prac: 1) Demontaż skrzydeł drzwiowych wewnętrznych 2) Wykucie z muru ościeżnic drzwiowych 3) Rozkucie ścian z cegły - poszerzenie otworów drzwiowych 4) Montaż drzwi aluminiowych EI 30 dwuskrzydłowych bez i z naświetlami 5) Montaż drzwi drewnianych EI 30 z ościeżnicą 6) Wykonanie gładzi gipsowych na ścianach 7) Malowanie klatki schodowej farbami emulsyjnymi i olejnymi 8) Rozbiórka istniejących posadzek drewnianych i z masy lastrykowej 9) Wykonanie posadzek z płyt gresowych, polerowanych, antypoślizgowych IV kl ścieralności Wykonawca ponadto jest zobowiązany do: 1/ zabezpieczenia sprzętu szkolnego przed mechanicznymi uszkodzeniami w trakcie trwających prac, 2/ zamontowanie licznika energii elektrycznej na czas trwania robót, 3/ wykonania prac zgodnie z dokumentacją projektową, 4/ ubezpieczenia terenu budowy, robót i mienia na placu budowy, 5/doprowadzenia do należytego stanu terenu budowy po zakończeniu robót. 2. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego: a) dokumentacją projektową ( załącznik Nr 8 do SIWZ), b) Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (załącznik Nr 9 do SIWZ), c) przedmiarem robót ( załącznik Nr 10 do SIWZ), d) warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa, e) wymaganiami wynikającymi z obowiązujących norm i aprobat technicznych, f) zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. 3. Wykonawca ponadto będzie zobowiązany do: a) dokonanie w imieniu Zamawiającego czynności wymaganych prawem, niezbędnych do użytkowania obiektu; b) umożliwienia wstępu na teren budowy i wglądu do dokumentacji budowy przedstawicielom organów do tego uprawnionych; c) zorganizowania i zabezpieczenia terenu robót; d) zapewnienia właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska w miejscu robót i jego otoczeniu; e) w przypadku wystąpienia takiej konieczności, zapewnienia pracy w godzinach popołudniowych, w sobotę, niedziele i święta; f) wbudowywania materiałów odpowiadających, co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. Nr92, poz. 881) oraz wymaganiom określonym w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót; g) usunięcia zbędnych odpadów powstałych w trakcie realizacji zamówienia poza teren robót zgodnie z zasadami utylizacji i składowania materiałów odpadowych określonymi ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.) oraz zapisami Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót; h) zapewnienia odpowiednio wykwalifikowanych osób do wykonania zamówienia zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane. 4. Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i w przedmiarze robót występują nazwy własne technologii, materiałów, wyrobów lub nazwy ich producentów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie technologii, materiałów i wyrobów równoważnych do opisanych o cechach nie gorszych od wymaganych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze robót. Wszelkie nazwy własne produktów i materiałów przywołane w projekcie służą określeniu pożądanego standardu wykonania i określeniu właściwości oraz wymogów technicznych założonych dla danych rozwiązań. Dopuszcza się zamienne rozwiązania (w oparciu o produkty innych producentów) pod warunkiem: - spełnienia tych samych właściwości technicznych, - przedstawienia zamiennych rozwiązań na piśmie (dane techniczne, atesty, dopuszczenia do stosowania). 5. Warunkiem koniecznym jest udzielenie przez Wykonawcę 36 miesięcznej gwarancji jakości na zrealizowany przedmiot umowy oraz 36 miesięcznej rękojmi (wg art. 568 kc.). Termin gwarancji i rękojmi liczony będzie od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy. 6. Materiały i urządzenia zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być nowe, oznakowane znakiem CE/ B, posiadać odpowiednie certyfikaty, być wolne od wad i usterek oraz spełniać standardy jakościowe wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy Prawo budowlane. 7.Wykonawca do wykonania przedmiotu zamówienia użyje własnych materiałów, maszyn i urządzeń (własnych w rozumieniu zapewnionych przez Wykonawcę). Wykonawca dostarczy Zamawiającemu na własny koszt atesty potwierdzające zgodność z normą na użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały. 8.W trakcie realizacji robót na żądanie Zamawiającego, w tym również inspektora nadzoru, dokumenty, o których mowa wyżej mają być przedstawione Zamawiającemu, w terminie 3 dni od dnia otrzymania pisemnego wezwania. Koszt powyższego ponosi Wykonawca. 9. Przy wykonaniu przedmiotu zamówienia należy przestrzegać obowiązujących przepisów prawa budowlanego, przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów przeciwpożarowych a także innych przepisów związanych z przedmiotem zamówienia. 10. Wykonawca na własny koszt oznaczy i zabezpieczy miejsce wykonywania robót - zgodnie z obowiązującymi w tej materii przepisami prawa. 11. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 12. Wykonawca uporządkuje teren robót po ich zakończeniu. 13.Wykonawca poniesie koszty naprawy zniszczeń, których dopuścił się podczas wykonywania robót. 14. Wykonawca uwzględni w swojej ofercie wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp2brzeziny.edupage.org
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach