Przetargi.pl
Budowa szkolnego placu zabaw o nawierzchni bezpiecznej, realizowanego w ramach programu Radosna szkoła przy Szkole Podstawowej Nr 46 w Łodzi - 1/SP46/2014

Szkoła Podstawowa Nr 46 im. Józefa Chełmońskiego w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-528 Łódź, ul. kpt. Fr. Żwirki 11/13
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 637 77 32 , fax. 42 637 77 32
  • Data zamieszczenia: 2014-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 46 im. Józefa Chełmońskiego w Łodzi
    ul. kpt. Fr. Żwirki 11/13 11/13
    90-528 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 637 77 32, fax. 42 637 77 32
    REGON: 00073152500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa szkolnego placu zabaw o nawierzchni bezpiecznej, realizowanego w ramach programu Radosna szkoła przy Szkole Podstawowej Nr 46 w Łodzi - 1/SP46/2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Budowa szkolnego placu zabaw o nawierzchni bezpiecznej, realizowanego w ramach programu Radosna szkoła przy Szkole Podstawowej Nr 46 zgodnie z dokumentacją projektowo-kosztorysową stanowiącą załącznik nr 1C do SIWZ. 4. Pozostałe zapisy dotyczące przedmiotu zamówienia 4.1 W czasie realizacji przedmiotu umowy, Wykonawca na własny koszt zobowiązany jest do: a) wykonania prawidłowej organizacji Placu Budowy, zachowania ładu i porządku, prowadzenia Robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym również zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przeciwpożarowymi. Zamawiający oraz jego przedstawiciele zastrzegają sobie prawo do wglądu w dokumentację BHP Wykonawcy. W przypadku stwierdzenia braków w dokumentacji lub nieprzestrzegania zasad BHP w prowadzeniu Robót, Zamawiający oraz jego przedstawiciele mogą wstrzymać wykonywanie Robót do czasu usunięcia zaniedbań z zastosowaniem wszelkich konsekwencji prawnych i finansowych wynikających z Umowy, b) wprowadzenia i przestrzegania zakazu spożywania napojów alkoholowych oraz substancji odurzających przez swoich pracowników, jak również przez pracowników podwykonawców w czasie wykonywania Przedmiotu Umowy, c) wykonania przedmiotu umowy przy pomocy osób posiadających odpowiednie kwalifikacje, przeszkolonych w zakresie przepisów BHP i przeciwpożarowych oraz wyposażonych w odpowiedni sprzęt, narzędzia i odzież, d) zorganizowania na swój koszt zaplecza socjalno-technicznego budowy w zakresie koniecznym dla realizacji robót, e) utrzymywania ładu i porządku na terenie placu budowy, f) zabezpieczenia przed kradzieżą, g) zapewnienia bezpiecznych warunków realizacji robót określonych przepisami przeciwpożarowymi i BHP, h) wywozu śmieci oraz odpadów powstałych podczas realizowanych przez Wykonawcę prac. 4.2 Po zakończeniu realizacji przedmiotu umowy Wykonawca na własny koszt zobowiązany jest do: a) usunięcia wszelkich zbędnych materiałów, urządzeń i odpadów oraz pozostawienia całego terenu robót czystego, uporządkowanego i nadającego się do użytkowania. W przeciwnym razie Zamawiający uporządkuje teren na własny koszt, zaś kosztami obciąży Wykonawcę, b) wykonania dokumentacji powykonawczej zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami sztuki budowlanej, c) naprawienia wszelkich szkód w mieniu Zamawiającego lub osób trzecich powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi. 4.3 Ponadto: a) Wykonawca ma obowiązek zastosowania się do obowiązujących przepisów (w tym w szczególności higieniczno-sanitarnych, przeciwpożarowych oraz BHP. b) Wykonawca ma obowiązek ustanowienia kierownika budowy, którego działanie będzie umożliwiało stały kontakt z Zamawiającym i wyznaczonymi przez Zamawiającego przedstawicielami nadzoru inwestorskiego. Zamawiający wymaga stałego pobytu kierownika budowy na budowie w trakcie wykonywania robót. c) Wykonawca zobowiązany jest do używania materiałów i sprzętu odpowiadających wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z prawem budowlanym oraz jakościowym wymaganiom określonym w dokumentacji technicznej. d) Wykonawca ma obowiązek na żądanie Zamawiającego lub jego przedstawiciela, w terminie 3 dni przekazać w stosunku do wskazanych materiałów: certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności z polską normą lub aprobatę techniczną, atest PZH. e) Wykonawca na żądanie inspektora nadzoru przerwie roboty - a jeżeli zaistnieje taka potrzeba - na własny koszt zabezpieczy wykonane roboty przed zniszczeniem. f) W wypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót bądź urządzeń w czasie realizacji umowy z winy Wykonawcy jest on zobowiązany do ich naprawienia i doprowadzenia do stanu poprzedniego, bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia. g) W czasie wykonywania robót Wykonawca odpowiedzialny jest za wszelkie szkody wynikłe z: zaniechania, niedbalstwa, działania niezgodnego ze sztuką budowlaną, przepisami bhp i ppoż. a także nieprawidłowego zabezpieczenia narzędzi i materiałów do momentu dokonania odbioru robót. h) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych robót, bezpieczeństwo wszelkich czynności prowadzonych robót, bezpieczeństwo użytkowników w trakcie wykonywanych prac, metody użyte przy ich wykonywaniu oraz za ich zgodność z poleceniami Zamawiającego. i) Rozpoczęcie robót nastąpi po sporządzeniu protokołu wprowadzenia, w którym zostaną określone warunki wstępne takie jak: miejsce poboru wody i energii elektrycznej, miejsce składowania materiałów itp. j) Warunkiem odbioru przedmiotu zamówienia jest podpisanie protokołu końcowego odbioru robót przez związane umową strony. Odbiór końcowy odbędzie się w terminie do 7 dni od pisemnego zgłoszenia przez Wykonawcę. Wykonawca winien dostarczyć kompletną dokumentację powykonawczą, zweryfikowaną i zaakceptowaną przez Inspektora nadzoru inwestorskiego pod kątem jej spójności z projektem, kompletu niezbędnych dokumentów materiałowych, wszelkich protokołów odbiorowych, itp.. k) Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów (budowlanych) równoważnych do podanych w załączonym przedmiarze pod warunkiem, że nie pogorszą one parametrów określonych w SIWZ, posiadają stosowne atesty oraz zostaną stosownie wcześniej przedłożone do akceptacji Zamawiającego. Atesty będą dostarczone Zamawiającemu na każde żądanie. 5. Ustalenia końcowe: 5.1 Zamawiający ustala następujące rodzaje odbioru robót: a) Odbiór końcowy - dokonany będzie po całkowitym zakończeniu wszystkich robót składających się na przedmiot umowy. Gotowość do odbioru końcowego Wykonawca zgłasza Zamawiającemu. Wraz ze zgłoszeniem Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu kompletną dokumentację powykonawczą. Po dokonanym odbiorze sporządzany jest protokół odbioru końcowego. Odbiór końcowy odbędzie się w terminie 7 dni od pisemnego zgłoszenia przez Wykonawcę. 5.2 Gwarancja i rękojmia a) Zamawiający wymaga, aby gwarancja na wykonane roboty wynosiła minimum 60 miesięcy od dnia odbioru i podpisania protokołu końcowego inwestycji. b) Okres gwarancji rozpoczyna swój bieg od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, c) Rękojmia: okres rękojmi wynosi dla robót 60 miesięcy od daty podpisania protokołów odbioru końcowego inwestycji. d) Zamawiający zastrzega sobie możliwość korzystania z uprawnień wynikających z rękojmi w okresie trwania gwarancji. 5.3. Podwykonawcy a) Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji zamówienia, za których odpowiedzialny jest Wykonawca. b) Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę części prac podwykonawcom. Podwykonawcy działają na rachunek Wykonawcy, c) Zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, (proszę wypełnić Załącznik nr 4 do SIWZ). Jeżeli Wykonawca nie załączy Załącznika nr 4 do oferty, lub go nie wypełni, lub nie dokona w nim skreśleń, Zamawiający uzna, że zamówienie wykonane zostanie samodzielnie d) Podwykonawca musi spełniać warunki techniczne w stopniu nie gorszym aniżeli Wykonawca. 6. Warunkiem odbioru przedmiotu zamówienia jest podpisanie protokołu odbioru robót przez umawiające się strony. 7. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści dokumentacji projektowej oraz specyfikacji wykonania i odbioru robót (załącznik nr 1C do SIWZ), stanowiących opis przedmiotu zamówienia, zostały w opisie tego przedmiotu wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się więc, zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SIWZ 8.Przedkładając swoją ofertę przetargową Wykonawca akceptuje w całości i bez zastrzeżeń warunki realizacji zamówienia określone w SIWZ i Ogłoszeniu o zamówieniu włącznie ze wszystkimi załącznikami, jakim podporządkowane jest niniejsze zamówienie oraz wymagania określone przez Zamawiającego. 9. Wykonawcy są zobowiązani dokładnie zapoznać się i zastosować do wszystkich instrukcji, załączników, warunków umowy i specyfikacji zawartych w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 10. Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Oferta winna być sporządzona w języku polskim i w formie pisemnej - pod rygorem nieważności. 11. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem swojej oferty przetargowej. Zamawiający w żadnym wypadku nie odpowiada i nie może być pociągnięty do odpowiedzialności z tytułu tych kosztów, niezależnie od przebiegu czy wyniku procedury przetargowej. Jedynie w przypadku unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, Wykonawcom, którzy złożyli oferty nie podlegającej odrzuceniu, przysługuje roszczenie o zwrot uzasadnionych kosztów uczestnictwa w postępowaniu, w szczególności kosztów przygotowania oferty. 12. Termin płatności nie może być krótszy niż 30 dni 13. Termin gwarancji na wykonane roboty nie może być krótszy niż 60 miesięcy, termin gwarancji zainstalowanych materiałów nie może być krótszy niż 60 miesięcy. 14. Okres rękojmi na wady prac i zainstalowanych rzeczy nie może być krótszy niż 60 miesięcy. w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127239
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do przetargu wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1 800,00 zł słownie jeden tysiąc osiemset złotych 00/100. 2.Wadium w postaci pieniężnej należy wpłacać na konto: Getin Bank, nr: 33 1560 0013 2025 0000 2570 0002 Budowa szkolnego placu zabaw o nawierzchni bezpiecznej, realizowanego w ramach programu Radosna szkoła przy Szkole Podstawowej Nr 46 - 1/SP46/2014 w terminie do dnia 25.07.2014r. do godz. 09:00 - a kopię dowodu wpłaty dołączyć do oferty. 3. Wadium może być wniesione zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych w jednej lub kilku następujących formach: 3.1 w pieniądzu - (przelew), 3.3 w poręczeniach bankowych - (oryginał dołączony do oferty), 3.4 w poręczeniach pieniężnych spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej - (oryginał dołączony do oferty), 3.5 w gwarancjach bankowych - (oryginał dołączony do oferty), 3.6 w gwarancjach ubezpieczeniowych - (oryginał dołączony do oferty), 3.7 w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dn. 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.) 4. Wadium wniesione w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polska Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału do oferty. 5. Niedopuszczalne jest wniesienie wadium w formie pieniężnej w kasie Zamawiającego. 6. Za termin wniesienia wadium uważa się dzień i godzinę wpływu środków na konto Zamawiającego lub złożenie oryginału gwarancji czy poręczenia do Zamawiającego - dołączone do oferty. 7. Wykonawca przedstawia potwierdzenie wniesienia wadium w ofercie. 8. Zarówno gwarancje jak i poręczenia muszą być udzielane do końca terminu związania ofertą oraz wykazywać okoliczności, w których Wykonawca składający ofertę traci wadium na rzecz Zamawiającego. 9. Wykonawca, którego oferta nie będzie w całości zabezpieczona akceptowana formą wadium na warunkach określonych w Ustawie zostanie wykluczony z postępowania. 10. Zamawiający zobowiązany jest zwrócić wadium na warunkach określonych w art. 46 ust. 1, 1a 2, 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 11. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego wraz z odsetkami, jeżeli zaistnieje którakolwiek z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp46lodz.wikom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach