Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony w dniu 23 listopada 2010 w celu wyboru wykonawcy zamówienia na remont i modernizację instalacji wentylacji, wymiana urządzeń części kuchennej i jadalni w DPS Pod Dębami w Konstantynowie Łódzkim

Dom Pomocy Społecznej w Konstantynowie Łódzkim ogłasza przetarg

  • Adres: 95-050 Konstantynów Łódzki, ul. Bechcice 3
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 2111210 , fax. 042 2111210 w. 60
  • Data zamieszczenia: 2010-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Konstantynowie Łódzkim
    ul. Bechcice 3 3
    95-050 Konstantynów Łódzki, woj. łódzkie
    tel. 042 2111210, fax. 042 2111210 w. 60
    REGON: 00311734000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony w dniu 23 listopada 2010 w celu wyboru wykonawcy zamówienia na remont i modernizację instalacji wentylacji, wymiana urządzeń części kuchennej i jadalni w DPS Pod Dębami w Konstantynowie Łódzkim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie i modernizacji instalacji wentylacji - wymiana urządzeń części kuchennej i jadalni wraz z modernizacją instalacji kanałowej w obrębie wentylatorni w budynku Domu Pomocy Społecznej w Konstantynowie Łódzkim przy ul. Bechcice 3.zgodnie z opracowanym programem funkcjonalno-użytkowym (Załącznik nr 1 do SIWZ) według załączonej dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (Załącznik nr 2 do SIWZ). Wykonawca zapewnia wszystkie materiały potrzebne do wykonania zamówienia. Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi po zgłoszeniu gotowości odbioru robót przez wykonawcę. Prace wykonywane będą w budynku zasiedlonym przy normalnie funkcjonującym obiekcie, udostępnienie poszczególnych pomieszczeń do robót po uzgodnieniu z inwestorem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://powiat.pabianice.bip.info.pl/dokument.php?iddok=6588&idmp=901&r=o
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach