Przetargi.pl
przetarg nieograniczony o wartości zamówienia przekraczającej wyrażaną w złotych równowartość kwoty 14.000 euro i nie przekraczającą wyrażaną w złotych równowartość 211.000 euro na Budowę odcinka gazociągu z przyłączami we wsi Wilków Drugi

Urząd Gminy w Błędowie ogłasza przetarg

  • Adres: 05-620 Błędów, ul. Sadurkowska 13/1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6680656 , fax. 048 6680655
  • Data zamieszczenia: 2009-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Błędowie
    ul. Sadurkowska 13/1 13/1
    05-620 Błędów, woj. mazowieckie
    tel. 048 6680656, fax. 048 6680655
    REGON: 00053625500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bledow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    przetarg nieograniczony o wartości zamówienia przekraczającej wyrażaną w złotych równowartość kwoty 14.000 euro i nie przekraczającą wyrażaną w złotych równowartość 211.000 euro na Budowę odcinka gazociągu z przyłączami we wsi Wilków Drugi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wytyczenie geodezyjne 2. Wykopy pod gazociąg na głębokość 1-1,2 m 3. Roboty montażowe na odcinku gazociągu w Wilkowie Drugim : -Montaż odcinka gazociągu średniego ciśnienia z rur polietylenowych o średnicy nominalnej 110 mm - 374 mb -
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2.000 PLN ( Dwa tysiące złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia. Zamawiający, w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę wymaganych warunków, dokona oceny spełniania tych warunków w oparciu o załączone do oferty dokumenty wymienione w punkcie X niniejszej SIWZ. 3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców określonych w art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zawiadamia niezwłocznie wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu zamawiający żąda: a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust.1 i art. 24 . Kryteria zdolności do uczestnictwa w przetargu obowiązują wszystkich ubiegających się o uczestniczenie w przetargu, partnerów Joint Venture/ Konsorcjum i wszystkich podwykonawców. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: a)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat (tj. w roku 2009, 2008, 2007, 2006, 2005) robót budowlanych polegających na przebudowie lub budowie gazociągów wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie(referencje), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Wykazać należy minimum 2 roboty o wartości min. 50 tys. zł każda (wzór wykazu w załączniku nr 4 do SIWZ). b)Wykaz osób i podmiotów, odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia, wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych i wykonywanych przez nich czynności tj.(Kierowników budowy, mistrzów zmianowych itp. Nie podawać operatorów sprzętów i pracowników fizycznych) Do oferty należy dołączyć w/w kopie uprawnień. Wzór wykazu określa załącznik nr 5 do SIWZ. Osoby przewidziane do realizacji zamówienia winny posiadać odpowiednie uprawnienia w branży budowlanej w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda: a)Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na okres trwania zamówienia tj. do dnia 31 sierpnia 2009 na sumę ubezpieczeniową co najmniej 50.000 PLN Ponadto przystępujący do przetargu winni ponadto złożyć: a) oświadczenie stwierdzające, że od dnia sporządzenia w/w dokumentów nie zaszły zmiany w ich sytuacji oraz b)stwierdzenie o podjęciu wykonania robót określonych w przedmiocie zamówienia niniejszej specyfikacji w nieprzekraczalnym terminie 31.08.2009 r. i c)Oświadczenie oferenta o udzieleniu co najmniej 36 miesięcznego okresu gwarancji na roboty budowlano-montażowe d)Stwierdzenie, że cena nie ulegnie zmianie w okresie obowiązywania umowy e)Oświadczenie oferenta, że zapoznał się z postanowieniami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i że je akceptuje f)Oświadczenie oferenta, że zapoznał się z terenem g)kosztorys ofertowy oraz wskazanie części zamówienia której wykonanie zamierza oferent powierzyć wykonawcom (jeśli zamierza).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bledow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach