Przetargi.pl
przetarg nieograniczony o wartości zamówienia przekraczającej wyrażaną w złotych równowartość kwoty 14.000 euro na Przebudowę dogi dojazdowej do gruntów rolnych we wsi Czesławin w istniejącym pasie drogowym

Urząd Gminy w Błędowie ogłasza przetarg

  • Adres: 05-620 Błędów, ul. Sadurkowska 13/1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6680656 , fax. 048 6680655
  • Data zamieszczenia: 2009-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Błędowie
    ul. Sadurkowska 13/1 13/1
    05-620 Błędów, woj. mazowieckie
    tel. 048 6680656, fax. 048 6680655
    REGON: 00053625500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bledow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    przetarg nieograniczony o wartości zamówienia przekraczającej wyrażaną w złotych równowartość kwoty 14.000 euro na Przebudowę dogi dojazdowej do gruntów rolnych we wsi Czesławin w istniejącym pasie drogowym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa dogi dojazdowej do gruntów rolnych we wsi Czesławin w istniejącym pasie drogowym
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 4.000 PLN (CZTERY TYSIĄCE ZŁOTYCH)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu zamawiający żąda: a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust.1 i art. 24 . Kryteria zdolności do uczestnictwa w przetargu obowiązują wszystkich ubiegających się o uczestniczenie w przetargu, partnerów Joint Venture/ Konsorcjum i wszystkich podwykonawców. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: a)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat (tj. w roku 2009, 2008, 2007, 2006, 2005) robót budowlanych polegających na przebudowie lub budowie gazociągów wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie(referencje), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Wykazać należy minimum 2 roboty o wartości min. 200 tys. zł każda (wzór wykazu w załączniku nr 4). b)Wykaz osób i podmiotów, odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia, wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych i wykonywanych przez nich czynności tj.(Kierowników budowy, mistrzów zmianowych itp. Nie podawać operatorów sprzętów i pracowników fizycznych) Do oferty należy dołączyć w/w kopie uprawnień. Wzór wykazu określa załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. Osoby przewidziane do realizacji zamówienia winny posiadać odpowiednie uprawnienia w branży budowlanej w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda: a)Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na okres trwania zamówienia tj. do dnia 15 października 2009 na sumę ubezpieczeniową co najmniej 50.000 PLN b)Przystępujący do przetargu winni ponadto złożyć oświadczenie stwierdzające, że od dnia sporządzenia w/w dokumentów nie zaszły zmiany w ich sytuacji. 4. Ponadto w ofercie należy podać zgodnie ze wzorem oferty a)stwierdzenie o podjęciu wykonania robót określonych w przedmiocie zamówienia niniejszej specyfikacji w nieprzekraczalnym terminie 15.10.2009 r. b)Oświadczenie oferenta o udzieleniu co najmniej 36 miesięcznego okresu gwarancji na roboty budowlano-montażowe c)Stwierdzenie, że cena nie ulegnie zmianie w okresie obowiązywania umowy d)Oświadczenie oferenta, że zapoznał się z postanowieniami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i że je akceptuje e)Oświadczenie oferenta, że zapoznał się z terenem f)kosztorys ofertowy oraz wskazanie części zamówienia której wykonanie zamierza oferent powierzyć wykonawcom (jeśli zamierza). Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia. Zamawiający, w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę wymaganych warunków, dokona oceny spełniania tych warunków w oparciu o załączone do oferty dokumenty wymienione w punkcie X SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bledow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach