Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony o wartości powyżej 14 tys. euro na przebudowę parteru i I piętra z wyłączeniem łącznika budynku Starostwa Powiatowego we Wrześni

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 62-300 Września, ul. Fryderyka Chopina 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 6402051, 6404457 , fax. 061 6402051
  • Data zamieszczenia: 2009-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Fryderyka Chopina 10 10
    62-300 Września, woj. wielkopolskie
    tel. 061 6402051, 6404457, fax. 061 6402051
    REGON: 63126570000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wrzesnia.powiat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony o wartości powyżej 14 tys. euro na przebudowę parteru i I piętra z wyłączeniem łącznika budynku Starostwa Powiatowego we Wrześni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    przetarg nieograniczony o wartości powyżej 14 tys. euro na przebudowę parteru i I piętra z wyłączeniem łącznika budynku Starostwa Powiatowego we Wrześni obejmujący wykonanie: Część A - roboty budowlane wraz z towarzyszącymi pracami elektrycznymi, instalowanie systemu audiowizualnego, nagrzewnic, centralnego ogrzewania wraz z doprowadzeniem instalacji wod - kan do poddasza budynku. CPV - 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne CPV - 45315100-9 instalacyjne roboty elektryczne CPV - 45331100-7 instalacja centralnego ogrzewania CPV - 45332000-7 roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne Część B - instalacja wentylacyjna mechaniczna nawiewno - wywiewna z normowaną temperaturą nawiewu w okresie letnim. CPV - 45331000-6 instalowanie wentylacji i klimatyzacji Część C - Rozbudowa sieci teleinformatycznej CPV - 45314310-7 -   instalowanie okablowania komputerowego.                   CPV -  45314200-3 - instalowanie infrastruktury kablowej.                           CPV -  45315100-9 - instalacyjne roboty elektryczne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Od Wykonawców wymaga się wniesienia wadium w kwocie: Część A postępowania - 21.000,00 zł Część B postępowania - 3.000,00 zł Część C postępowania - 2.700,00 zł. Dowód wniesienia wadium - pod rygorem wykluczenia z postępowania (podst. pr. art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych) należy dołączyć do dokumentacji przedstawionej wraz z ofertą. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6B ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na następujący rachunek bankowy: Nordea Bank Polska SA I oddział w Poznaniu 72 1440 1286 0000 0000 0387 0561
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych t.j.: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności. Warunek ten będzie przez Wykonawcę spełniony, gdy wykaże że: 1.1 nie zalega z opłacaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne,(Dotyczy części A,B,C ) 1.2 posiada zarejestrowaną działalność gospodarczą odpowiadającą zakresemniniejszemu zadaniu (Dotyczy części A,B,C ) 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Warunek ten będzie przez Wykonawcę spełniony, gdy wykaże, że : 2.1 Wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowaniao udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, oraz wykaże, że roboty te zostały wykonane należycie, (Dotyczy części A,B,C ) 2.2 dysponuje lub będzie dysponował w celu realizacji zadania osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót, posiadająca uprawnienia i zaświadczenie o członkostwie w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa pozwalające na kierowanie robotami w zakresie ogólnobudowlanym, elektrycznym, instalacji c.o. i wod. kan.(Dotyczy części A). 2.3 dysponuje lub będzie dysponował w celu realizacji zadania osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót, posiadającauprawnienia i zaświadczenie o członkostwie w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa pozwalającena kierowanie robotami w zakresie ogólnobudowlanym, instalacji wentylacji i klimatyzacji. (Dotyczy części B). 2.4 dysponuje lub będzie dysponował w celu realizacji zadania osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót, posiadająca uprawnienia budowlane do samodzielnego prowadzenia prac w zakresie instalacji elektrycznych i telekomunikacyjnych oraz zaświadczenie o członkostwie w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa. (Dotyczy części C). 2.5 posiada lub dysponuje osobą posiadającą świadectwo certyfikowanego instalatora kompletnego systemu okablowania strukturalnego proponowanego w ofercie - świadectwo uprawniające do udzielania gwarancji na cały system. (Dotyczy części C). 3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek ten będzie przez Wykonawcę spełniony, gdy wykaże, że : Posiada ubezpieczenie OC działalności na kwotę:na część A zamówienia co najmniej 1.000.000,00 zł, na część B zamówienia co najmniej 150.000,00 zł,na część C zamówienia co najmniej 130.000,00 zł, 4. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podst. art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007 r., nr 223 poz. 1655 ze zm.) Ocena spełniania warunków określonych dla wykonawców, będzie dokonywana na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń, które zamawiający określił w SIWZ, przy zastosowaniu kryterium: spełnia , nie spełnia. W sytuacji nie spełnienia ww warunków wykonawca zostanie wykluczony. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1.Oświadczenie że wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ( wg załączonego wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ) Oświadczenie winno być podpisane przez Wykonawcę lub osoby występujące w jego imieniu zgodnie z przepisami prawa. W przypadku działania przez pełnomocnika firmy do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo. (Dotyczy części A,B,C ) 2.Oświadczenie że podwykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ( wg załączonego wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ) Oświadczenie winno być podpisane przez podwykonawcę lub osoby występujące w jego imieniu zgodnie z przepisami prawa. W przypadku działania przez pełnomocnika firmy do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo (jeśli dotyczy załączyć do części A,B,C ) 3.Aktualny wypis z krajowego rejestru sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (Dotyczy części A,B,C ) 4.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4- 8 ustawy . (Dotyczy części A,B,C ) 5.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy.(Dotyczy części A,B,C ) 6.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (Dotyczy części A,B,C ) 7. Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie 5 lat wg wzoru stanowiącego zał. nr 4 do SIWZ. (Dotyczy części A,B,C ) 8. Dokumenty od minimum 1 zamawiającego, na rzecz którego świadczono roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. (Dotyczy części A,B,C ) 9. Polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności Firmy Wykonawcy (OC deliktowe), na sumę ubezpieczenia: na część A zamówienia co najmniej 1.000.000,00 zł., na część B zamówienia co najmniej 150.000,00 zł., na część C zamówienia co najmniej 130.000,00 zł. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia winny być aktualne (ważne) na dzień składania i otwarcia ofert. Wykonawca winien posiadać ww ubezpieczenie przez cały okres wykonywania zamówienia. 10. Dokument potwierdzający, że kierownik budowy posiada uprawnienia budowlane w zakresie ogólnobudowlanym, elektrycznym, instalacji c.o. i wod.-kan (decyzja stwierdzająca o posiadaniu uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie ogólnobudowlanym, elektrycznym instalacji centralnego ogrzewania, instalacji wodno kanalizacyjnej) oraz zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. ( Dotyczy części A) 11. Dokument potwierdzający, że kierownik budowy posiada uprawnienia budowlane w zakresie ogólnobudowlanym, instalacji wentylacji i klimatyzacji (decyzja stwierdzająca o posiadaniu uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie ogólnobudowlanym, instalacji wentylacji i klimatyzacji) oraz zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. ( Dotyczy części B) 12. Dokument potwierdzający, że kierownik budowy posiada uprawnienia budowlane do samodzielnego prowadzenia prac w zakresie instalacji elektrycznych i telekomunikacyjnych oraz zaświadczenie o członkostwie w Izbie Inżynierów Budownictwa oraz zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. ( Dotyczy części C) 13. Świadectwo certyfikowanego instalatora kompletnego systemu okablowania strukturalnego proponowanego w ofercie - świadectwo uprawniające do udzielania gwarancji na cały system. Świadectwo CI musi być wystawione przez producenta systemu okablowania lub podmiot przez producenta upoważniony. Jeśli certyfikat jest wystawiony na osobę inną niż wykonawca wówczas należy dołączyć oświadczenie, iż osoba dla której wystawiony jest certyfikat jest zatrudniona przez Wykonawcę, bądź jest podwykonawcą, który w przypadku otrzymania zlecenia będzie realizował prace w zakresie okablowania strukturalnego. ( Dotyczy części C) 14. Dokument potwierdzający wniesie wadium. (Dotyczy części A,B,C ) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.: 1) 3,4,5,6 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) pkt. 4 i 5 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał prawem przewidziane zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2) Dokumenty wystawione zamiast dokumentów o których mowa pkt. 3, 4 i 5 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, wystawiony zamiast dokumentu o którym mowa w pkt. 6 wystawiony powinien być nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wszystkie wymienione wyżej dokumenty winny być składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrzesnia.powiat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach