Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Złotnicki" Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 98-220 Zduńska Wola, ul. Kościelna 8
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 043 8232449 , fax. 043 8232449
- Data zamieszczenia: 2009-03-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Złotnicki" Sp. z o.o.
ul. Kościelna 8 8
98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie
tel. 043 8232449, fax. 043 8232449
REGON: 73102192100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka komunalna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony o wartości powyżej 14 000 EURO na wywóz nieczystości płynnych z posesji zarządzanych przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego ZŁOTNICKI sp. z o. o. w Zduńskiej Woli ul. Kościelna 8, tel/fax (0-43) 823-24-49. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
wywóz nieczystości płynnych z szamb przynależnych do budynków komunalnych zarządzanych przez TBS ZŁOTNICKI sp. z o. o. - przewidywalna ilość 4040 m3 na rok. Wykonawca zobowiązany jest wywozić nieczystości płynne pojazdami asenizacyjnymi, spełniającymi techniczne i sanitarne uprawniające do wywozu nieczystości płynnych. Pojazdy asenizacyjne winny być wyposażone w odpowiednią długość węży, zapewniające sprawne wykonanie usługi (długość węży uzależniona jest od odległości usytuowania szamba od miejsca postoju pojazdu). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 900000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawcy zobowiązani są wpłacić wadium w wysokości 4 500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset i 00/100 złotych) Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) przelew na rachunek bankowy zamawiającego nr 08 12403305 1111 0000 2936 0048 w Banku PEKAO S.A. I Oddział w Zduńskiej Woli najpóżniej do godziny 10:00 w dniu otwarcia ofert b) gwarancjach bankowych c) gwarancjach ubezpieczeniowych zgodnie z art. 45 ust 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianami. Wykonawcy zobowiązani są wnieść wadium Woli najpóźniej do godziny 10:00 w dniu otwarcia ofert. Zwrot wadium nastąpi niezwłocznie po ogłoszeniu wyników przetargu zgodnie z art. 46 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianami i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy: a) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi tj. posiadają aktualne odpisy z właściwego rejestru (KRS) lub aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert i załączą je do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem własnoręcznym podpisem. Zakres prowadzonej działalności gospodarczej musi być zgodny z przedmiotem zamówienia pod rygorem wykluczenia z postępowania, b) posiadają aktualne zaświadczenie o regulowaniu składek ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert i załączą je do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem własnoręcznym podpisem pod rygorem wykluczenia z postępowania, c) posiadają aktualne zaświadczenie o uiszczonych podatkach w Urzędzie Skarbowym, potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert i załączą je do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem własnoręcznym podpisem pod rygorem wykluczenia z postępowania, d) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 i spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 pkt 1 - 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo Zamówień Publicznych (z późniejszymi zmianami) i złożą w powyższym zakresie stosowne pisemne oświadczenie pod rygorem wykluczenia z postępowania, e) posiadają aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianami, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert i załączą je do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem własnoręcznym podpisem po rygorem wykluczenia z postępowania, f) posiadają aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianami, w przypadku, gdy składający ofertę jest podmiotem zbiorowym, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert i załączą je do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem własnoręcznym podpisem pod rygorem wykluczenia z postępowania, 8.1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i złożą w powyższym zakresie stosowne pisemne oświadczenie pod rygorem wykluczenia z postępowania i załączą do oferty: a) informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres działalności jest krótszy - w tym okresie, b) wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu jaki posiada wykonawca co najmniej jeden samochód asenizacyjny spełniający warunki techniczne określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 listopada 2002r w sprawie wymagań dla pojazdów asenizacyjnych ( Dz. U. Nr 193 poz. 1617 z dnia 22 listopada 2002r.), c) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tego typu usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, oraz załączą do oferty co najmniej dwa dokumenty (referencje) potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 8.2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i złożą w powyższym zakresie stosowne pisemne oświadczenie pod rygorem wykluczenia z postępowania i załączą do oferty: a) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w kwocie nie mniejszej niż 50 000,00 zł i załączą do oferty kserokopię polisy lub inny dokument poświadczony za zgodność z oryginałem własnoręcznym podpisem.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy: a) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi tj. posiadają aktualne odpisy z właściwego rejestru (KRS) lub aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert i załączą je do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem własnoręcznym podpisem. Zakres prowadzonej działalności gospodarczej musi być zgodny z przedmiotem zamówienia pod rygorem wykluczenia z postępowania, b) posiadają aktualne zaświadczenie o regulowaniu składek ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert i załączą je do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem własnoręcznym podpisem pod rygorem wykluczenia z postępowania, c) posiadają aktualne zaświadczenie o uiszczonych podatkach w Urzędzie Skarbowym, potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert i załączą je do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem własnoręcznym podpisem pod rygorem wykluczenia z postępowania, d) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 i spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 pkt 1 - 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo Zamówień Publicznych (z późniejszymi zmianami) i złożą w powyższym zakresie stosowne pisemne oświadczenie pod rygorem wykluczenia z postępowania, e) posiadają aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianami, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert i załączą je do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem własnoręcznym podpisem po rygorem wykluczenia z postępowania, f) posiadają aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianami, w przypadku, gdy składający ofertę jest podmiotem zbiorowym, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert i załączą je do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem własnoręcznym podpisem pod rygorem wykluczenia z postępowania, 8.1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i złożą w powyższym zakresie stosowne pisemne oświadczenie pod rygorem wykluczenia z postępowania i załączą do oferty: a) informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres działalności jest krótszy - w tym okresie, b) wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu jaki posiada wykonawca co najmniej jeden samochód asenizacyjny spełniający warunki techniczne określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 listopada 2002r w sprawie wymagań dla pojazdów asenizacyjnych ( Dz. U. Nr 193 poz. 1617 z dnia 22 listopada 2002r.), c) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tego typu usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, oraz załączą do oferty co najmniej dwa dokumenty (referencje) potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 8.2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i złożą w powyższym zakresie stosowne pisemne oświadczenie pod rygorem wykluczenia z postępowania i załączą do oferty: a) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w kwocie nie mniejszej niż 50 000,00 zł i załączą do oferty kserokopię polisy lub inny dokument poświadczony za zgodność z oryginałem własnoręcznym podpisem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.tbs-zlotnicki.akcessnet.net/index.php?idg=5&id=345&x=4&y=94
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne z terenu Gminy Zelów.
Dodano: 2016-05-19 - ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY SULEJÓW OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI NA KTÓRYCH ZNAJDUJĄ SIĘ DOMKI LETNISKOWE ORAZ INNYCH NIERUCHOMOŚCIACH WYKORZYSTYWANYCH NA CELE REKREACYJNO-WYPOCZYNKOWE, KTÓRE SĄ WYKORZYSTYWANE JEDYNIE PRZEZ CZĘŚĆ ROKU
Dodano: 2016-04-11 - ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE POPRZEZ ODZYSK SKRATEK I PIASKU Z GRUPOWEJ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW SP. Z O.O. W KUTNIE
Dodano: 2016-03-24 - KONSERWACJA URZĄDZEŃ PODCZYSZCZAJĄCYCH WODY OPADOWE I ROZTOPOWE ZLOKALIZOWANYCH NA MIEJSKIEJ KANALIZACJI DESZCZOWEJ W SKIERNIEWICACH
Dodano: 2016-01-25 - USŁUGA CZYSZCZENIA SEPARATORÓW, OSADNIKÓW I INNYCH URZĄDZEŃ SOZOTECHNICZNYCH ORAZ CIŚNIENIOWEGO CZYSZCZENIA SIECI KANALIZACYJNYCH ( 14/ZP/16 )
Dodano: 2016-01-11 - ODBIERANIE, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI, NA KTÓRYCH ZAMIESZKUJĄ MIESZKAŃCY GMINY WARTKOWICE.
Dodano: 2015-12-15 - Wywóz nieczystości płynnych
Dodano: 2015-12-11 - ZP/107/2015 NA Wywóz nieczystości płynnych, gruntowne czyszczenie dołów kloacznych oraz ciśnieniowe czyszczenie zewnętrznej instalacji kanalizacyjnej w nieruchomościach zarządzanych przez Administrację Zasobów Komunalnych Łódź Bałuty dla Części 1
Dodano: 2015-12-08 - Usługi wywozu nieczystości płynnych wraz z czyszczeniem zbiorników bezodpływowych oraz ciśnieniowym czyszczeniem zewnętrznej instalacji kanalizacyjnej w okresie od 01.01.2016r. do 31.12.2016r
Dodano: 2015-12-04 - Oczyszczanie koszy ulicznych zlokalizowanych przy ulicach powiatowych w mieście Sieradz
Dodano: 2015-11-27