Przetargi.pl
Naprawy, wymiana ogumienia, i przeglądy techniczne jednostek transportowych będących w posiadaniu RDW Łowicz.

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-113 Łódź, ul. Sienkiewicza 3
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6162270, 71 , fax. 042 6162273
  • Data zamieszczenia: 2009-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi
    ul. Sienkiewicza 3 3
    90-113 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6162270, 71, fax. 042 6162273
    REGON: 47085064500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawy, wymiana ogumienia, i przeglądy techniczne jednostek transportowych będących w posiadaniu RDW Łowicz.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Naprawy, wymiana ogumienia, i przeglądy techniczne jednostek transportowych będących w posiadaniu RDW Łowicz. Zadanie Nr.1 Wykonywanie napraw, wymiana ogumienia i przeglądy techniczne - miejsce napraw i przeglądów: w odległości do 20 km od Łowicza (odległość ekonomicznie uzasadniona) n/w pojazdów Opel Astra Fiat Panda Opel Vivaro Fiat Seicento Fiat Cinquecento Przyczepki bagażowe - szt. 3 Ciągnik Farmer Zadanie nr 2 Wykonywanie napraw, wymiana ogumienia i przeglądy techniczne - miejsce napraw i przeglądów w odległości do 20 km od Białej Rawskiej (odległość ekonomicznie uzasadniona) n/w pojazdów Fiat Panda Lublin III Przyczepa ciągnikowa SANOK Przyczepki bagażowe - szt.2 Zadania obejmują: - wykonanie obsług technicznych OT wg zakresu czynności instrukcji danego pojazdu - wykonywanie napraw bieżących zespołów i podzespołów - diagnostykę silnika i układów mających wpływ na bezpieczeństwo jazdy - wykonywanie drobnych napraw spawalniczych - wykonywanie napraw i obsługi instalacji elektrycznej pojazdu w pełnym zakresie naprawy awaryjne - naprawa i wymiana ogumienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 500000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. - W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki opisane w pkt 6.1.1. instrukcji dla wykonawców musi spełniać każdy z Wykonawców. Potencjał techniczny - Wykonawca musi wykazać, że dysponuje : - zapleczem warsztatowym z magazynem części zamiennych i min. 3 stanowiskami obsługowymi - warsztat czynny 5 dni w tygodniu - min. 8 godzin dziennie - Potencjał techniczny Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że Łącznie spełniają warunek określony w pkt. 6.2.1. instrukcji dla wykonawców. Ocena wg zasady spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o treści zgodnej z art. 22 ust. 1 i art. 44 ustawy Pzp na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 Rozdziału I instrukcji dla wykonawców. - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych opisanych w pkt.6.2. Instrukcji dla Wykonawców Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: - Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu (narzędzi i urządzeń) jakimi dysponuje Wykonawca (Potencjał techniczny) na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 2 instrukcji dla wykonawców .Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt.6.2.1. Instrukcji dla Wykonawców. Należy również dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w przedstawionym wykazie Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. - Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 7.1.2 instrukcji dla wykonawców, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej w punkcie 7.3 instrukcji dla wykonawców, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty i oświadczenia wymienione w punkcie 7.3. instrukcji dla wykonawców winny być wystawione w terminach analogicznych do odpowiadających im dokumentów wymienionych w pkt 7.1. instrukcji dla wykonawców. Dokumenty wymienione w pkt 7 instrukcji dla wykonawców sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. - W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 7.3.1. oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. 7.1.2. oraz 7.3. instrukcji dla wykonawców winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę; - oświadczenie wymienione w pkt 7.1.1. instrukcji dla wykonawców winno być przedłożone w imieniu wszystkich Wykonawców. - dokumenty wymienione w pkt 7.2. instrukcji dla wykonawców powinien złożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, którzy potwierdzają spełnianie warunków określonych w pkt 6.2. instrukcji dla wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach